Blog - RPG

Wyświetlono rezultaty 1-10 z 31.

Hard to Kill - recenzja dodatku do Afterbomb Madness

27-03-2014 13:34
8
Komentarze: 0
W działach: RPG, Afterbomb Madness, Recenzja
Hard to Kill - recenzja dodatku do Afterbomb Madness
 Dawno nic nie pisałem. Wszystko przez nową pracę, która dość mocno ogranicza mój czas. Z tego powodu przez ostatnie 5 miesięcy zagrałem tylko jedną sesję na urodzinach kumpla. Teraz jednak, gdy wyszedł nowy dodatek do Afterbomb Madness "Hard to Kill" staram się odmienić ten stan rzeczy i powoli szykuję się do rozpoczęcia nowej kampanii w PoBombę. Będzie ciężko, ale jest to do zrobienia. Co zaś się tyczy głównego tematu tego wpisu...  Hard to Kill to drugi dodatek do Afterbomb Madness. Przenosi nas on we wschodnie strony zrujnowanych Stanów Zjednoczonych, które są jeszcze...

Wakacyjne zaległości

12-08-2013 23:29
3
Komentarze: 1
W działach: Ziemie Jałowe, Raport, Relacja, Warhammer, The Walking Dead, RPG, Goblikon
Wakacyjne zaległości
Przez wakacje zdążyłem napisać kilka notek na moim prywatnym blogu, ale jakoś nie umieśiłem ich tutaj wtedy gdy było trzeba. Teraz więc przyklejam linki tutaj: Relacja z Ziem Jałowych 2k13 Sesja Warhammera 2ed. Przez ostępy Drakwaldu Sesja Warhemmer 2ed. kampania Awanturnicy sesja I Sesja Warhemmer 2ed. kampania Awanturnicy sesja II Relacja z Goblikonu 2k13 Sesja w The Walking Dead Role Playing Games na mechanice Warhammera FRP

Afterbomb Madness - Szukając kłopotów X: epilog

20-06-2013 00:26
4
Komentarze: 1
W działach: Afterbomb Madness, Raport, RPG
W środę 19 Czerwca przez Skype'a rozegraliśmy taki krótki epilog całej kampanii, w którym przedstawiłem graczom co się stało z postacią Bartka oraz pokrótce omówiłem co będzie się działo dalej. To było naprawdę krótkie spotkanie, bo trwało ledwie godzinkę, może półtorej, przez co nawet ciężko mi powiedzieć by naprawdę była to prawdziwa sesja... Teraz będziemy mieli jakiś czas przerwę w graniu bo szykuję się na Ziemie Jałowe, ale zaraz po nich z pełną werwą wracamy do gry z pełną werwą i może w powiększonym składzie. Draby: a) Bartek:...

Afterbomb Madness - Szukając kłopotów IX: praktycznie koniec!

19-06-2013 13:09
2
Komentarze: 0
W działach: Afterbomb Madness, Raport, RPG
Kolejną sesję Afterbomby zagraliśmy 16 czerwca. Gracze zakończyli tą sesję powodzeniem i dostarczyli silnik Azylantom, ale nie poznali wtedy dokładnego zakończenia przygody. Poznają je dopiero na początku następnej sesji, podczas której zaczną pracować dla Johnsona. W tym raporcie pozwoliłem sobie przemówić ustami samego Świeczki :P Od razu ostrzegam, że raport kończy się chamskim cliffhangerem :P Draby: a) Bartek: Terin "Żelazko" - Drab, Maruder, Metalurg - mściwy tępiciel obcych, poszukujący ich za to, że zabili mu ojca... no i może jeszcze za t...

Afterbomb Madness - Szukając kłopotów VIII: Na ziemię sterto złomu!

13-06-2013 15:51
2
Komentarze: 0
W działach: Afterbomb Madness, Raport, RPG
Kolejną sesję Afterbomby zagraliśmy 9 czerwca. Trwała standardowo jakieś 9-10 godzin. Próbowałem ukazać na sesji klimat jak z filmów Obcy - ciemne i ciasne pomieszczenia opuszczone dawno przez mieszkańców, pootwierane kratki od wentylacji, dziwne odgłosy dochodzące z ich wnętrza. Niestety raczej mi się to nie udało. Ale i tak nie popsuło nam to sesji, która wyszła całkiem fajnie. Draby: a) Bartek: Terin "Żelazko" - Drab, Maruder, Metalurg - mściwy tępiciel obcych, poszukujący ich za to, że zabili mu ojca... no i może jeszcze za to, że zru...

Afterbomb Madness - Szukając kłopotów VII: Piekło na ziemi

02-06-2013 21:29
2
Komentarze: 0
W działach: Afterbomb Madness, Raport, RPG
W dzień dziecka jak na duże dzieci przystało bawiliśmy się grzecznie rozgrywając kolejną sesję RPG. Graliśmy prawie 8 godzin. W trakcie sesji odbyła się tylko jedna walka, a resztę zajęło podróżowanie, próby przetrwania w naprawdę trudnych warunkach i bardzo dużo dialogów, które dały nam się trochę wykazać. Udało nam się nawet wprowadzić taki klimat zwyczajnego dnia jaki spędzaliby ludzie w takich czasach - trochę typowych dyskusji o życiu i dupie maryni, które nadały postaciom na sesji więcej realizmu i życia. Sesja i raport z motywem będącym ukłonem do Lokiego, który powinien wiedzieć o co...

Afterbomb Madness - Czerwień na północy I

31-05-2013 16:09
2
Komentarze: 2
W działach: Afterbomb Madness, Raport, RPG, Kfiatki
Afterbomb Madness - Czerwień na północy I
Rozpocząłem nową kampanię w Afterbomb Madness z nową ekipą. Pierwszą sesję rozegraliśmy w nocy ze środy na czwartek i trwała całkiem przyzwoite 8 godzin (10 doliczając tworzenie postaci jednego z graczy, bo reszta zrobiła je już wcześniej i teraz tylko przepisywała je na karty postaci i dopracowywała). Drużynę mam niby 4 osobową, ale niestety z różnych przyczyn jeden z graczy się nie mógł zjawić. Mimo to i tak grało nam się całkiem dobrze, choć wynikł pewien problem w postaci takiej, że to Drab brakującego gracza miał być tym od gadania, a reszta ma co najwyżej wykupiony Handel. Dlatego większ...

Szukając kłopotów V i VI

20-05-2013 00:05
3
Komentarze: 0
W działach: Afteromb Madness, Raport, RPG
Szukając kłopotów V i VI
Pomiędzy piątą a szóstą sesją w Afterbomb Madness z cyklu Szukając Kłopotów miałem jakąś dwumiesięczną przerwę. teraz zauważyłem dopiero, że raportu z piątej nie umieściłem tutaj na moim blogu, nadrabiam więc tą zaległość teraz. Jak zwykle ze względu na regulamin umieszczam tylko linki do wpisów na blogu: Sesja V: http://lasard-rpg.blogspot.com/2013/03/afterbomb-madness-szukajac-kopotow-v_4.html Sesja VI: http://lasard-rpg.blogspot.com/2013/05/afterbomb-madness-szukajac-kopotow-vi.html

Wolsung: raport z sesji poprowadzonej nowicjuszom I

03-05-2013 18:37
7
Komentarze: 1
W działach: Wolsung, RPG, Raport
O rany, jak ja dawno nie prowadziłem Wolsunga! Pewnie by to jeszcze trwało dość długo gdyby nie to, że udało mi się zarazić RPGami kilka osób z sekcji Mangowej do której uczęszczam. 28 Kwietnia poprowadziłem dwójce z nich prostą i krótką sesję (krótką tylko dlatego, że trochę zajęło nam tworzenie postaci, więc musiałem skrócić przygodę, by zdążyć przed godziną 20). Wolsunga poprowadziłem dwóm koleżankom, które w gry fabularne nigdy nie grały. Co ciekawe jednak, obie poradziły sobie w pewnych sprawach znacznie lepiej niż kilku rozez...

Armie apokalipsy - Świątynia w opałach I

06-03-2013 11:29
7
Komentarze: 3
W działach: Armie Apokalipsy, RPG, Raport
Armie apokalipsy - Świątynia w opałach I
Poprowadziłem sesję w Armie Apokalipsy 4 graczom. Wbrew zaleceniom twórców nie dałem im podręcznika do przeczytania, bo musielibyśmy czekać jakieś pół roku na pierwszą sesję. Niestety sprawiło nam to dużo problemów - gracze nie ogarniali zbytnio świata, tworzenie postaci zajęło nam bite 4 godziny. Próbowałem zrobić sandboxa, ale część graczy nie była przyzwyczajona do takiej swobody i przez to mieli problemy z wciągnięciem się w świat. Aniołowie: 1) Maciek: Ezekiel, Seraph z Zakonu Ofiela 2) Dawid: Nataniel, Erel z Zakonu Raguela 3) Bartek: Taerion, Ophan z Zakonu Mechakiela 4) Wiktor: Venahe...