Blog - Pamiętnik

Wyświetlono rezultaty 1-6 z 6.

[Pamiętnik] 6. Ale miałeś lepiej niż my!

13-03-2008 19:15
0
Komentarze: 8
W działach: DDR, Pamiętnik, RPG
[Pamiętnik] 6. Ale miałeś lepiej niż my!
Zdarzyło mi się wpaść na lokalny konwent, gdzie udało mi się zagrać w tamtejszym gronie. Zaproszono mnie na sesję, gdzie właściwie nie wiadomo co się miało wydarzyć. O tej sesji będzie dzisiejszy wpis. Po całym dniu, wieczorem, dostałem propozycję gry z miejscową ekipą, która kontynuowała kampanię w autorskich systemie „Niespodzianka”. Stanąłem wtedy przed trudną decyzję. Była już późna godzina ale miałbym szanse dostać się jeszcze na pociąg do domu. Jeżeli bym został, to już do rana. Zaryzykowałem i zostałem. Link do wpisu.

[Pamiętnik] 5. Nadzieja potrafi być zgubna

28-02-2008 20:52
0
Komentarze: 12
W działach: DDR, Pamiętnik, RPG
[Pamiętnik] 5. Nadzieja potrafi być zgubna
Wrzuciłem niedawno na mojego bloga 5 część mojego pamiętnika. Ta część pamiętnika jest o zgubnej nadziei, która potrafi wpakować człowieka w niemiłe zdarzenia. Zostałem zaproszony na pojedynczą sesję do grupy, w której kiedyś grałem ok. rok czasu. I spodziewałem się (po tłumaczeniu MG) całkiem przyjemnej sesji. Oto link Zapraszam do komentowania.

[Pamiętnik] 4. Gra 2 osobowa

04-02-2008 13:45
0
Komentarze: 8
W działach: DDR, RPG, Pamiętnik
[Pamiętnik] 4. Gra 2 osobowa
Na blogu Droga Do Rewolucji pojawił się nowy wpis z serii "Pamiętnik". Tym razem opisuje w nim grę dwu osobową. Początek: Dzisiejszy wpis opisuje 2 sesje które zagrałem w dwie osoby. Kilka słów o systemie: Używaliśmy mechaniki Savage Worlds, natomiast sam setting to Statek kosmiczny z otoczką pożyczoną z gry Deadlands: Piekło na Ziemi. Link

[Pamiętnik] 3. Szacunek, współpraca i odpowiedzialność

28-11-2007 10:00
0
Komentarze: 5
W działach: Pamiętnik, RPG
[Pamiętnik] 3. Szacunek, współpraca i odpowiedzialność
Sesja Wampira Maskarady: Los Angeles Problem jest prosty: Kto jest odpowiedzialny za sesję? Kto powinien się na nią przygotować? Jeżeli MG, to czemu?Współpraca. Uczestnicy sesji muszą ze sobą współpracować aby wspólnie grać, ale za pomocą swoich postaci wpływają na inne, często wywołując konflikty między postaciami.Jak takie konflikty powstają? Czy konflikty w grze/ponad grą są nieuniknione? Jak konflikty wpływają na grę?   Graliśmy w następującym team'ie: (Sesja1)Ja, Łukasz (Sesja2)Ja, Łukasz, Patryk, Ania   To była druga sesja wampira którą prowadziłem tej grupie (wyłącz...

Pamiętnik 2. Konwencja i rozmowa

08-11-2007 23:04
0
Komentarze: 2
W działach: Pamiętnik, RPG
Pamiętnik 2. Konwencja i rozmowa
Pamiętnik 2. Konwencja i rozmowa Właściwie, to problem konwencji czyli tonu i stylu gry był jednym z odwiecznych problemów na moich sesjach. Ponieważ nie mam zamiaru Was zanudzać opisami kilkunastu sesji skupię się na konkretnym przypadku. Wstępnie chciałbym ustalić 3 źródła z których uczestnicy gry mogą poznać konwencję. Opis świata - książki na podstawie świata gry, tekst w podręczniku do gry, recenzja gry, słowa osoby która będzie prowadziła grę, Mechanika – skoro moja postać może przeżyć upadek z dużej wysokości to znaczy, że mogę to robić; skoro moja postać nie...

1. Początek: Apokalipsa

16-10-2007 23:40
0
Komentarze: 7
W działach: Pamiętnik, RPG
1. Początek: Apokalipsa
Po co zacząłem ten cykl? Otóż chciałby opisać jak zmieniało się moje rozumienie rpg przez te wszystkie sesje. Znajdziesz tutaj najważniejsze sesje w których uczestniczyłem. Postaram się opisać te rzeczy które sprawiały mi najwięcej satysfakcji podczas grania, ale także trafią się nieco mniej zabawne elementy. Enjoy! Uwaga, czytanie tego wpisu powoduje wygładzanie kantów twoich kostek. Zostałeś ostrzeżony.        Moje życie rpgowe zaczęło się parę lat temu. Mam mieszane uczucie, czy to był dobry start. Wtedy byłem pozytywnie nakręcony, ale wiadomo, każdy z uśmiechem pa...