Blog - Larpy

Wyświetlono rezultaty 1-4 z 4.

Mój pyrkonowy Poznań 2011.

01-04-2011 13:33
4
Komentarze: 2
W działach: Larpy, Marudzenie, Prywata, RPG
Będzie subiektywnie i egocentrycznie, bo nie odpowiadam za odczucia nikogo, poza samą sobą. Tydzień po Pyrkonie, żeby być ścisłą- tydzień temu konwent dla mnie prawie był się zaczął. Prawie, bo o tej porze siedziałam w pociągu i na niego jechałam. Potem było tylko lepiej, bo po zagarnięciu przez ludzi z Wro na ichnim dworcu [ych, następny powód, żeby nie lubić Wrocławia, ten dworzec w fazie remontu jest horrorem, katastrofą i najgorszym koszmarem Podróżnego, jaki jestem w stanie samodzielnie wyśnić] poczułam się konwentowo i w szampańskich humorach, w całym jednym bagażowym przedziale pocią...

Copernicon 2010- wrażenia jak zwykle subiektywne

19-10-2010 14:31
10
Komentarze: 9
W działach: konwenty, RPG, Larpy
Będzie bardzo bardzo długaśnie i rozwlekle. Zdeterminowanych, którzy to przeczytają szczerze podziwiam :) Mądra Madziulka po wyjeździe na konwent. Myślałby kto, że dorosłe ludzie mają wgrane na twardym dysku uczenie się na własnych błędach polegających na korzystaniu z krajowej komunikacji publicznopociągowej. Jak widać niekoniecznie. Obiecuję sobie, przede wszystkim sobie, solennie, że następnym razem jadąc na konwent oddalony od mojego miejsca zamieszkania więcej niż 5h pociągiem wezmę po prostu dzień wolny i wyjadę odpowiednio wcześniej. Z kilku powodów. Część z sytuacji powinnam przewid...

Edukacyjnie na Dzień Dziecka

01-06-2010 10:31
10
Komentarze: 4
W działach: Larpy, Marudzenie
wniosek poDnioDzieckowy: Dzieci, którym daje się możliwość grania w gry konsolowe, strzelania z łuku, oraz malowania twarzy w kotka, albo motylka nie zainteresują się larpem o dentystach i konieczności dbania o zęby. Zaczęło się od pomysłu na LARPa w konwencji "było sobie życie". Bo to fajne, bo kto nie chce wiedzieć, co się dzieje w organizmie i jak działają te wszystkie małe trybiki wirujące w ciele nas wszystkich. Przygotowania, tony pomysłów, maksymalne uproszczenie opisów, celów i interakcji, szczątkowa mechanika "papier-kamień-nożyce" do użycia w razie najwyższej konieczności. Duż...

"Legendy Miasta Ostów"

29-09-2009 21:00
8
Komentarze: 10
W działach: RPG, Larpy, WoD
Edynburg, czasy współczesne. Zmagania z realiami władzy sprawowanej przez radę starszych klanów, skupiających w Domach nieumarłych z edynburskich Stronnictw. Mistyka, legendy przeplatające się z brutalną polityką i wszechobecny tartan z krwawymi nitkami wplecionymi w misterną sieć. Czy dasz się porwać opowieściom o zdarzeniach, które nierozerwalnie powiązało ze sobą to wyjątkowe miasto? Tutaj Ty kształtujesz rzeczywistość, tutaj tylko od Ciebie zależy równowaga między Domem i Stronnictwem. Szaleństwem i wyrachowaniem. Zapraszamy do miejsca, gdzie zimna kalkulacja ma taką samą moc, co bru...