» Śmierć na rzece Reik

Śmierć na rzece Reik

Dodał: Marcin 'DAME' Jasiunas

Śmierć na rzece Reik
7.58
Ocena użytkowników
Średnia z 19 głosów
-
Twoja ocena
Mają na liście życzeń: 0
Mają w kolekcji: 20

Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
Tytuł: Śmierć na rzece Reik (The Enemy Within - Death on the Reik)
Linia wydawnicza: Warhammer FRP 1 ed.
Autorzy: Dave Andrews, Jim Bambra, Graeme Davis, Charles Elliot, Phil Gallagher
Tłumaczenie: Maciej Nowak
Okładka: Ian Miller
Ilustracje: Will Rees, Ian Miller, Martin McKenna, Tim Sell, Euan Smith, Dave Andrews, Tony Ackland, John Blanche
Wydawca oryginału: Games Workshop
Data wydania oryginału: 1986
Miejsce wydania oryginału: Anglia
Wydawca polski: MAG
Data wydania polskiego: 1996
Miejsce wydania polskiego: Warszawa
Liczba stron: 128 plus dwustronna mapa
Oprawa: miękka
Format: 205 x 295 mm
ISBN-10: 83-86572-51-5

I w wyznaczonym czasie powstaniemy z naszych miejsc ukrycia i zdobędziemy miasta i osady Imperium. Nasi bracia wyjdą z lasów, by zabijać i palić. Chaos ogarnie ziemię, a my, wybrani słudzy, zostaniemy wyniesieni w JEGO oczach.
Niech będzie pozdrowiony Tzeentch,
Ten, Który Zmienia Drogi.


Czarne mury zamku Wittgenstein rzucają cień na wody rzeki Reik. Ponura twierdza skrywa tajemnicę ciążącej nad rodem klątwy. Czy bohaterowie podołają nowemu zadaniu?

Śmierć na rzece Reik jest trzecią częścią kampanii Wewnętrzny Wróg. W podręczniku - oprócz przygody - znajduje się plan zamku, szczegółowa mapa części Imperium oraz broszurka, zawierająca przepisy, regulujące rzeczny handel i podróże.
Tagi: Śmierć na rzece Reik | Warhammer


Czytaj również

Total War: Warhammer II
Witamy w Nowym Świecie
- recenzja
Warhammer 40 000: Dawn of War III
Nierówna walka z błędami
- recenzja
Total War: Warhammer
Wojna totalna w świecie Chaosu i magii
- recenzja
Warhammer: The End Times – Vermintide
Szczurza plaga
- recenzja
Elfi czarodziej w WFRP 2ed
Odpinamy elfy od ludzkich kolegiów magii

Komentarze


Drachu
   
Ocena:
0
Mój ulubieniec wśród dodatków do pierwszego Młota :)
31-07-2009 16:40
Bielow
   
Ocena:
0
Fenomenalna rzecz dla dobrego MG. Dużo nowych możliwości podróży dla graczy w tej części kampanii. Poprzednie dwie nie miały takich możliwości.Dla fanów Warhammer Fantasy Battle jest możliwość zaatakowania zamków podług przepisów WFB. Oprócz tego kurs żeglugi po rzekach imperium ;) Rewelacja. No i byłbym zapomniał... Klimat!! Najbardziej klimatyczna część Kampanii Wewnętrzny Wróg.
17-07-2010 16:09

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.


ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.