Jak łatwo się domyślić, rozgrywa się ona w realiach science fiction. W grze można się wcielić w postacie robotów, mutantów, androidów, klonów, a nawet w nieposiadające stałej formy i istniejące głównie w przestrzeni inormatycznej hiperistoty. Świat gry stoi na granicy chaosu, a BG będą musieli niejednokrotnie walczyć o przetrwanie.
Mechanika gry ma być możliwie prosta i elastyczna; bez elementów typu znaczniki, dodatkowe karty czy mapki taktyczne. Autor gry, Rafał Olszak, zachwala zawarty w niej system craftingu broni oraz bardzo szerokie możliwości stworzenia Bohatera Gracza.
Zgodnie z planem podręcznik ma ukazać się w przeciągu pół roku; obecnie trwają już jego betatesty. Cena ma nie przekraczać stu złotych, oprawa będzie kolorowa, format podręcznika - A4.
Na stronie gry znajdziecie jej obszerniejszą zapowiedź i przykładowe ilustracje, a poniżej prezentujemy filmową zajawkę gry: