Księga Broni i Ekwipunku
Dodał: Mateusz 'Zsu-Et-Am' Kominiarczuk
Tytuł: Księga Broni i Ekwipunku (Arms and Equipment Guide)
Linia wydawnicza: Dungeons & Dragons
Autorzy: Eric Cagle, Jesse Decker, Jeff Quick, James Wyatt
Tłumaczenie: Michał Mochocki
Okładka: Eric Peterson
Ilustracje: Dennis Cramer, David Day, David Martin, Scott Roller, Sam Wood
Wydawca oryginału: Wizards of the Coast
Data wydania oryginału: 2003
Miejsce wydania oryginału: USA
Wydawca polski: ISA
Data wydania polskiego: 2004
Miejsce wydania polskiego: Warszawa
Liczba stron: 160
Oprawa: twarda
Format: 225 x 280 mm
ISBN-10: 83-7418-024-2
Cena: 49,00 zł
Bohaterowie muszą być przygotowani na wszystko. Inaczej mówiąc, w każdej chwili powinni mieć pod ręką odpowiednią broń i ekwipunek. Na wypchanych towarami kartach tej książki znajdziecie olbrzymi skład przedmiotów. Mogą one wpędzić was w różne kłopoty, ale także z nich wydobyć. Znajdziecie tu między innymi:
Linia wydawnicza: Dungeons & Dragons
Autorzy: Eric Cagle, Jesse Decker, Jeff Quick, James Wyatt
Tłumaczenie: Michał Mochocki
Okładka: Eric Peterson
Ilustracje: Dennis Cramer, David Day, David Martin, Scott Roller, Sam Wood
Wydawca oryginału: Wizards of the Coast
Data wydania oryginału: 2003
Miejsce wydania oryginału: USA
Wydawca polski: ISA
Data wydania polskiego: 2004
Miejsce wydania polskiego: Warszawa
Liczba stron: 160
Oprawa: twarda
Format: 225 x 280 mm
ISBN-10: 83-7418-024-2
Cena: 49,00 zł
Bohaterowie muszą być przygotowani na wszystko. Inaczej mówiąc, w każdej chwili powinni mieć pod ręką odpowiednią broń i ekwipunek. Na wypchanych towarami kartach tej książki znajdziecie olbrzymi skład przedmiotów. Mogą one wpędzić was w różne kłopoty, ale także z nich wydobyć. Znajdziecie tu między innymi:
- Wielki kram z ekwipunkiem, towarami handlowymi, przedmiotami alchemicznymi, truciznami, wierzchowcami i pojazdami.
- Ponad 230 magicznych pancerzy i broni, na przykład płonący topór, lancę niepowstrzymanej szarży i zbroję łowcy wampirów.
- Ponad 125 przedmiotów magicznych, między innymi nowe artefakty, jak choćby zbroję w miksturze, pierścień umysłu roju, widmowe berło i niewyczerpaną torbę pajączków.
- Zasady walki pojazdów na ziemi, w wodzie i w powietrzu.