Bezsłoneczna Cytadela
Dodał: Jakub 'Urko' Skurzyński
Tytuł: Bezsłoneczna Cytadela
Linia wydawnicza: Dungeons & Dragons
Autor: Bruce R. Cordell
Tłumaczenie: Piotr Kucharski
Okładka: Todd Lockwood
Ilustracje: Dennis Cramer
Wydawca oryginału: Wizards of the Coast
Data wydania oryginału: 2000
Miejsce wydania oryginału: USA
Wydawca polski: ISA
Data wydania polskiego: 2002
Miejsce wydania polskiego: Warszawa
Liczba stron: 32
Oprawa: miękka
Format: 225 x 280 mm
ISBN-10: 83-88916-36-X
Cena: 12,00 zł
Zło rozwija się pod ziemią
Dlaczego ktokolwiek powinien przemierzać popękany bruk Starej Drogi? Forteca, która niegdyś rzucała swój cień na trakt, już tego nie czyni - niektórzy szepczą, iż w dawno minionych czasach ziemia pochłonęła twierdzę w całości. Czworo odważnych poszukiwaczy przygód postanowiło odkryć prawdę i wyruszyło Starą Drogą, lecz nigdy nie powróciło.
Bezsłoneczna Cytadela jest zamkniętą przygodą do gry Dungeons & Dragons. Ten pieczołowicie wykonany scenariusz, pomyślany jako wyzwanie dla 1-poziomowych postaci, prowadzi do tajemniczych podziemi, w których zło zapuściło korzenie, a przerażające drzewo oraz jego mroczny pasterz knują w ciemnościach.
Aby wykorzystać tę przygodę, Mistrz Podziemi potrzebuje również Podręcznik Gracza, Przewodnik Mistrza Podziemi oraz Księgę Potworów
Linia wydawnicza: Dungeons & Dragons
Autor: Bruce R. Cordell
Tłumaczenie: Piotr Kucharski
Okładka: Todd Lockwood
Ilustracje: Dennis Cramer
Wydawca oryginału: Wizards of the Coast
Data wydania oryginału: 2000
Miejsce wydania oryginału: USA
Wydawca polski: ISA
Data wydania polskiego: 2002
Miejsce wydania polskiego: Warszawa
Liczba stron: 32
Oprawa: miękka
Format: 225 x 280 mm
ISBN-10: 83-88916-36-X
Cena: 12,00 zł
Zło rozwija się pod ziemią
Dlaczego ktokolwiek powinien przemierzać popękany bruk Starej Drogi? Forteca, która niegdyś rzucała swój cień na trakt, już tego nie czyni - niektórzy szepczą, iż w dawno minionych czasach ziemia pochłonęła twierdzę w całości. Czworo odważnych poszukiwaczy przygód postanowiło odkryć prawdę i wyruszyło Starą Drogą, lecz nigdy nie powróciło.
Bezsłoneczna Cytadela jest zamkniętą przygodą do gry Dungeons & Dragons. Ten pieczołowicie wykonany scenariusz, pomyślany jako wyzwanie dla 1-poziomowych postaci, prowadzi do tajemniczych podziemi, w których zło zapuściło korzenie, a przerażające drzewo oraz jego mroczny pasterz knują w ciemnościach.
Aby wykorzystać tę przygodę, Mistrz Podziemi potrzebuje również Podręcznik Gracza, Przewodnik Mistrza Podziemi oraz Księgę Potworów