» Blog » TPSA: Bliżej
09-12-2008 14:29

TPSA: Bliżej

W działach: RPG | Odsłony: 2

TPSA: Bliżej
Przez parę lat przyjemnego zasiadania w kapitule Quentina i czytania masy świetnych scenariuszy wydawało mi się, że doceniam ich autorów. Że po prostu szanuję ich pracę, bez względu na wynik. Myliłem się. Pełnego szacunku nabrałem dopiero niedawno. A wszystko dzięki Avarestowi. Czy też raczej: przez Avaresta, oby mu kostki zawsze krytycznego pecha wyrzucały. Wszystko zaczęło się od tego newsa oraz tego wątku. Część z Was może jeszcze pamięta enigmatyczne reguły konkursu, nie do końca sprecyzowane kryteria, gąszcz zasad i pytanie: a o ssso chodzi? Tak do końca jeszcze dziś nic nie jest pewne poza tym, że konkurs naprawdę działał (organizatorzy zamieścili nawet rozjaśniające nieco FAQ) i można było na niego wysłać projekt (przesunął się nawet termin nadsyłania prac). Można było poświęcić na niego nieco czasu, siedzieć trzy dni pod rząd, nie spać trzydzieści godzin, pisać przez czternaście bez przerwy, składać, drukować, wysyłać kurierem tuż przed Falkonem. Tak też z żoną mą uczyniliśmy, a Michał 'Nemofish' Makowski wsparł nas swoim talentem rysowniczym, by projekt wyglądał atrakcyjniej. Chcieliśmy dodać jeszcze trochę różnych wodotrysków, złożyć to lepiej (rękami neishina), dopracować, opracować i jeszcze zmieścić się w limicie znaków. Nie wszystko, co zaplanowane się udało, ale i tak mój szacun do scenarzystów wzniósł się w rejestry nadnaturalne. I na pewno nie będę się już śmiał, że w końcu i tak pisze się w ostatni weekend przed terminem. Swoją drogą, nie my jedni wkroczyliśmy na tę ścieżkę. Gdy w listopadzie stałem w krakowskim oddziale Mailboxes i nadawałem paczkę, pani skwitowała dopisek "konkurs RPG" krótkim: "o, jeszcze jeden". Czyżby był nas legion? Legionek chociaż? Stan na dziś jest natomiast taki, że:
  • Jesteśmy w finale.
  • W przyszły wtorek walczymy na prezentacji w Warszawie, a apetyt rośnie w miarę jedzenia. Najpierw fajnie było to spisać - to był kamień z serca! (cytat: "jak się nie uda, to na Poltka wrzucimy"), potem znaleźć się w finale - superprzyjemne, a teraz...
  • Więcej trudno pisać, bo nie wiem, co mi wolno pisać.
Bez względu na to, jak się ta zadyma skończy, dodatkowe piękne dzięki dla:
  • Basi, Rege, Juliana za burzę mózgów przy pierwotnym projekcie, z którego chyba nie zostało nic poza bohaterem-Polakiem (i to z Litwy).
  • Szwagra Madeja tudzież tłustego brata, który dał nam wiele świetnych rad, z których trochę nie udało nam się skorzystać. Ale się poprawimy jeszcze, master.
Czy mówiłem już, że Avarestowi należałoby odebrać prawo do wrzucania newsów bez adnotacji: "czytaj na własną odpowiedzialność, bo może się to skończyć paroma bezsennymi nocami"? Dziękujemy za sprzedanie nam Gandalfowego "kopa za drzwi".

Komentarze

Autor tego bloga samodzielnie moderuje komentarze i administracja serwisu nie ingeruje w ich treść.

Mayhnavea
   
Ocena:
0
Hihi, a macie. Teraz dopiero będziecie się męczyć :P

(w domyśle, mam nadzieję, że i mnie trochę pomęczycie i że spłynie na mnie trochę z Waszej chwały ;> )
09-12-2008 15:12
Onslo
    Powodzenia!
Ocena:
0
09-12-2008 15:30
13918

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Gratuluje!
09-12-2008 15:36
Furiath
    Gratulacje!
Ocena:
0
09-12-2008 15:36
Garnek
    Gratulacje!
Ocena:
0
i powodzenia :)
09-12-2008 16:11
Siman
    Powodzenia :)
Ocena:
0
A propos: czy wasz projekt ma coś wspólnego z Dukajowskim Lodem (inspirację np)? Swoją drogą, zastanawia mnie czy w projekcie Necropunk maczali palce portalowcy (stawiałbym na Marcina Blachę), czy po prostu ktoś sprytnie podkradł niezastrzeżoną nazwę? :)
09-12-2008 16:21
WekT
    Gratki i Powodzenia!! :)
Ocena:
0
A gdzie ta prezentacja będzie??
będzie można na nią wejśc??
09-12-2008 16:32
Repek
    @RE
Ocena:
0
Dzięki za gratzki i życzenia. Cieszymy się z samego awansu, ale spróbujemy powalczyć o jeszcze więcej. :)

@Wiktor
Wątpię, to raczej zamknięte posiedzenie - po prostu ostatni etap konkursu. My versus jury. :D

@Siman
Nie, Lodu nie czytaliśmy nawet, więc trudno o inspirację. Nasza setting to front wojny w Rosji w 1812 z magicznym tłem.

Pozdrówka
09-12-2008 16:35
27532

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
!
09-12-2008 16:39
Wojteq
   
Ocena:
0
Trzymamy fciuki! :)
09-12-2008 16:47
Garnek
    @ Necropunk
Ocena:
0
Stawiałbym raczej na okolice Studia Sarmatia, niz okolice Portalu :)

A tu trochę wspominek na temat:
http://www.inkluz.pl/archiwum/inkl uz23/portal2.html
09-12-2008 17:00
Wędrowycz
   
Ocena:
0
Gratsy i powodzenia!
09-12-2008 17:05
Siman
   
Ocena:
0
@repku - bardzo fajnie to brzmi, chętnie bym zagrał w tak ciekawych realiach. :) Od razu przychodzi mi na myśl estetyka (bardzo mi pasująca) przygodówki Syberia... Gdyby dodać do niej front pierwszej wojny. :P

@Garnek - tak czy siak, nazwa jest świetna, szkoda, że (póki co) przez nikogo niewykorzystana. Może gra ze studia "Tepsa Games" to zmieni, jeśli ta propozycja wygra. ;)
09-12-2008 18:45
Avarest^
   
Ocena:
0
oby mu kostki zawsze krytycznego pecha wyrzucały

mój MG byłby wniebowzięty ;-P


Dziękujemy za sprzedanie nam Gandalfowego "kopa za drzwi"

Nie ma za co. ;-)
09-12-2008 19:31
MEaDEA
    Yin-Yang
Ocena:
0
Wykorzystam tą okazję, aby podziekować mojemu mężowi, który przez trzy dni dzielnie spisywał co wymysliliśmy.

Był tym bardziej dzielny, że w mojej głowie eksplodowały kolejne pomysły i znajdował sie pod stałym ostrzałem. Widać, że wybrał te najlepsze skoro jesteśmy w finale.

Dziekuję także naszym wspaniałym przyjaciołom - Basi, Kubie i Julianowi - za pomoc!

Brata nie uściskam publicznie bo nie lubi. Poprzytulam go prywatnie ;)
09-12-2008 19:41
Karczmarz
    Hmmm
Ocena:
0
Gratki!
09-12-2008 19:54
Mayhnavea
   
Ocena:
+1
Ciekawe, czy narratorką w grze będzie Krystyna Czubówna :D

Czujecie intro, stylizowane na początku na film przyrodniczy i jej kojący, psychoterapeutyczny głos? :D
09-12-2008 19:57
rincewind bpm
   
Ocena:
0
Brawo :)
09-12-2008 21:53
soffi
   
Ocena:
0
Super!

Ale ja wiedziałam, że tak będzie odkąd się dowiedziałam ze wymyślacie.
To w końcu WY.
09-12-2008 22:12
Qball
   
Ocena:
0
Gratulacje. Oby jury z tepsy zaniemówiło z wrażenia :)
09-12-2008 23:09

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.