» Neuroshima Tactics: Moloch vs Posterunek

Neuroshima Tactics: Moloch vs Posterunek

Dodał: Artur 'GoldenDragon' Jaskólski

Neuroshima Tactics: Moloch vs Posterunek
7.00
6.54
Ocena użytkowników
Średnia z 12 głosów
-
Twoja ocena
Mają na liście życzeń: 0
Mają w kolekcji: 1
Obecnie grają: 1

Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Tytuł: Neuroshima Tactics: Moloch vs Posterunek
Seria wydawnicza: Neuroshima Tactics
Typ gry: bitewna
Projektant: Marcin Chałubiec, Piotr Haraszczak, Michał Oracz, Rafał Szyma, Ignacy Trzewiczek,
Data wydania oryginału: 2011
Wydawca polski: Portal
Liczba graczy: od 2 do 4
Wiek graczy: od 10 lat
Czas rozgrywki: ok. 30 minut
Cena: 185 zł

Jeśli masz zamiar grać z najlepszym kumplem, bratem, albo członkiem rodziny, zestaw startowy dla dwóch graczy jest dla ciebie doskonałym wyborem. W komplecie otrzymujesz dwa startowe zestawy do Neuroshimy Tactics, zawierające to co potrzebne do gry: 10 figurek – dwa oddziały, dwie jednostki specjalne oraz dwóch bohaterów oraz 32 żetony, 4 losowe karty lokacji, a także 2 figurki beczki.

Posterunek – Moloch

Żołnierze Posterunku nienawidzą każdej maszyny Molocha – powstali aby bronić resztek ludzkości przed inwazją robotów. Celem Molocha jest zniszczyć ludzkość, wyciąć ją w pień. Każdego dnia Posterunek ściera się z Molochem, każdego dnia padają ludzie i niszczone są maszyny. Stań po jednej ze stron klasycznego konfliktu i przeważ szalę zwycięstwa w tej szalonej wojnie.

Zaloguj się aby wyłączyć tę reklamę

Posterunek to ostatnia regularna armia ludzkości. Armia z dostępem do resztek sprzętu z przedwojennych baz wojskowych. Siła, która zmienia zwykłą hołotę z pustkowi w kogoś, kto z grubsza przypomina prawdziwego żołnierza.

Z Wędrownego Miasta, mobilnego sztabu, płyną rozkazy do jednostek walczących na froncie, chroniących kluczowe enklawy i patrolujących skażone ziemie. Żołnierze Posterunku nie wiedzą, co to pokój.

Chcesz się sprawdzić jako dowódca? Oddziały Posterunku czekają na ciebie!

Moloch. Kat ludzkości. Imperium maszyn. Mechaniczno-elektroniczny twór zajmujący powierzchnię kilkunastu stanów.

Niezliczone, cybernetyczne mózgi planują strategie i koordynują ataki, dzięki którym terytoria maszyn rozrastają się z każdym miesiącem. Rzesza robotów realizuje ich wizje - toczy bitwy, zakłada enklawy i pozyskuje zasoby. Oto niewątpliwy faworyt w bezwzględnej walce o przetrwanie na gruzach Stanów.

Chcesz zostać mechanicznym kreatorem Nowego Świata? Witaj w maszynie!

Zestaw zawiera figurki i pakiet akcesoriów stanowiących komplet do gry dla dwóch graczy. Znajdziesz w nim żetony, karty, a nawet figurki beczki, czyli wszystko, czego potrzeba do gry, prócz kostek (k20) i makiet!
Tagi: Neuroshima Tactics | Neuroshima Tactics: Moloch vs Posterunek | Marcin Chałubiec | Piotr Haraszczak | Michał Oracz | Rafał Szyma | Ignacy Trzewiczek


Czytaj również

Neuroshima Tactics
Przyczajony Posterunek, ukryty Moloch
- recenzja
Wywiad z Przemysławem Rymerem
Nikt nie prowadzi śledczego za rękę
- wywiad
Osadnicy: Narodziny Imperium - Atlantydzi
Podwodna cywilizacja
- recenzja
Neuroshima Hex! 3.0
Legenda wciąż żywa
- recenzja
Statki, Łupy, Kościotrupy
Okręt mój płynie dalej
- recenzja
Neuroshima Hex!: The Doomsday Machine
Trzydzieści pięć żetonów precyzyjnego ostrzału
- recenzja

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.


ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.