» Wieści » Dwutygodniówka Logiczna w Replikatorze

Dwutygodniówka Logiczna w Replikatorze

|

Dwutygodniówka Logiczna w Replikatorze
Dwa tygodnie temu rozpoczęliśmy naszą nową akcję promocyjną - Dwutygodniówkę. Przez 14 dni można było nabyć w okazyjnej cenie różnej maści produkty spod znaku płaszcza i szpady. Dziś następuje zmiana. Własnie startuje Dwutygodniówka Logiczna. Przez najbliższe dwa tygodnie wybrane gry logiczne będą u nas do nabycia w super cenie. Szczegóły niżej.

Dwutygodniówka Logiczna



Projekt Gipf

Projekt Gipf to seria 6 powiązanych ze sobą abstrakcyjnych gier logicznych. Gipf, Tamsk, Zertz, Dvonn, Yinsh i Pünct - wszystkie wchodzą w skład zamkniętego Projektu, którego Gipf jest centralną częścią. Autorem gier jest Kris Burm. w Ramach Dwutygodniówki Logicznej wszystkie gry wchodzące w skład Projektu Gipf są do nabycia w atrakcyjnych cenach.

Gipf

Gipf jest samodzielną grą, i przede wszystkim tak powinien być postrzegany. Poza tym jest to również nazwa projektu, którego Gipf jest najważniejszym elementem. Projekt ten składa się z serii gier i dodatkowych elementów, które umożliwiają łączenie ze sobą różnych gier, dzięki czemu, to sami gracze decydują w co tak naprawdę będą grali.

Gipf jest grą logiczną dla dwóch graczy opartą na klasycznej koncepcji: gracze w turach, wprowadzają jednego pionka do gry, aż do ustawienia czterech w szeregu. Gdy tak się stanie, wtedy gracze usuwają swój rząd pionków i zdobywają wszystkie pionki przeciwnika, które stanowią jego przedłużenie. Taka zasada zdobywania pionków za każdym razem prowadzi do zupełnie nowej sytuacji na planszy.

Dvonn

Celem gry jest przejęcie kontroli nad możliwie największą ilością pierścieni, poprzez ustawianie ich jeden na drugim i jednocześnie utrzymanie ich w połączeniu z czerwonymi pierścieniami Dvonn. Kiedy gracze nie mają już możliwości wykonania żadnego ruchu to gra kończy się, a zwycięzcą zostaje osoba kontrolująca więcej pierścieni.

Pünct

Gracz musi połączyć dwa przeciwległe boki planszy. Aby to zrobić, musi zająć ciąg sąsiadujących ze sobą pól przebiegających od jednego boku do drugiego. Nie jest to jednak takie banalnie proste jak by się mogło wydawać. Elementy można dokładać do planszy, obracać, układać na innych elementach i wreszcie można budować… mosty. I najważniejsze! W całej grze ogromnie ważny jest... Pünct!

Tamsk

Tamsk jest grą dla 2 graczy, która jest rozgrywana pod ciągłą presją upływającego czasu. Obaj gracze zaczynają grę z 3 klepsydrami i 32 pierścieniami. Klepsydry są pionkami. Celem gry jest pozbycie się tak wielu pierścieni, jak to tylko możliwe.

Yinsh

Gracze mają na początku gry po 5 pierścieni na planszy. Gracz może zdjąć z planszy pierścień za każdym razem, kiedy uda mu się zbudować rząd złożony z 5 znaczników jego koloru. Zwycięzcą zostaje osoba, której uda się zdjąć z planszy 3 swoje pierścienie – innymi słowy, w celu zwycięstwa gracz musi utworzyć 3 rzędy złożone z 5 pierścieni swojego koloru.

Zertz

Dziwne... Plansza, która ciągle się zmniejsza i dwóch graczy używających tych samych kul... Z początku może wydawać się to niezwykłe, jednak jak tylko grający przyzwyczają się do tego, to odkryją, że jest wiele sposobów na zdobycie przewagi. Kluczem do zwycięstwa jest zagranie w odpowiedniej chwili na odpowiednie miejsce odpowiedniej kuli.


Poza grami z Projektu Gipf proponujemy Ci jeszcze dwie gry:

Abalone

Doskonała gra strategiczno - logiczna, która zdobyła ogromne uznanie i liczne nagrody na zachodzie. Proste zasady i liczba możliwości porównywalna do takich gier jak Go, czy szachy. Eleganckie, polskie wydanie gwarantuje niezapomnianą rozrywkę dla każdego.

Ingenious

Gra autorstwa słynnego Rainera Knizi. W której gracze muszą
umiejętnie rozstawiać sześciokątne, kolorowe
żetony na planszy. Ingenious zdobyła wiele nagród w tym
specjalną nagrodę stowarzyszenia MENSA.

Jak sam tytuł wskazuje to genialna gra dla każdego.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Źródło: Replikator.pl

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.