Łowca mutantów/Zabójca maszyn
Dodał: Jędrzej 'bukins' Bukowski
Tytuł: Łowca Mutantów / Zabójca Maszyn
Linia wydawnicza: Neuroshima
Autorzy: Konstanty Aresiewicz, Rafał Szyma
Okładka: Daniel Grzeszkiewicz
Ilustracje: Sławomir Maniak, Daniel Grzeszkiewicz, Michał Oracz, Radosław Polaczkiewicz
Wydawca polski: Portal
Data wydania polskiego: 2006
Miejsce wydania polskiego: Gliwice
Liczba stron: 120
Oprawa: miękka
ISBN-10: 83-60525-01-3
Cena: 35 zł
Łowca Mutantów – Gadka o tym, że to parszywa robota, to nie ściema. Jako łowca będziesz musiał na każdym kroku podejmować decyzje, szafować wyrokami śmierci. Nic dziwnego, ze niektórzy zabijają swoje sumienia – w tym zawodzie lepiej go nie mieć. (...) Powoli przestajesz różnić się od bestii, na które polujesz.
Zabójca Maszyn – W walce z maszyną bądź gotowy na różne sztuczki. (...) Te elektroniczne sukinsyny mają nieskończony arsenał trików, w końcu uczą się z nami walczyć od przeszło trzydziestu lat! Myślisz, że jesteś cwany? To traktuj mechanicznych przeciwników tak, jakby były cztery razy cwańsze od ciebie.
Cel jest zawsze taki sam – załatwić bestię, zanim ona dopadnie ciebie. Ale sposobów na jego realizację jest od cholery. Każdy zabójca maszyn ma swój własny koktajl trików, którym częstuje maszyny, każdy łowca mutantów przygotowuje coś ekstra na specjalne okazje.
Podwójny dodatek profesyjny, którego pierwsza część poświęcona jest Łowcy Mutantów, druga Zabójcy Maszyn, natomiast trzecia przeznaczona jest dla obydwu tytułowych profesji. W pierwszych dwóch znajdziemy zarówno rozwinięcia reguł tworzenia postaci – alternatywne Cechy z Pochodzenia i z Profesji, Choroby, jak i wiele rozdziałów teoretycznych oraz masę specjalistycznego sprzętu (wyrzutnie sieci, kajdany, obroże, piaszczarkę, pistolet na gwoździe, koc termiczny, trucizny i wspomagacze, sidła itd.). Tu również można zapoznać się ze zwyczajami opisywanych profesji, poznać największe sławy w tym fachu, dowiedzieć się o wartych odwiedzenia miejscach oraz wymarzonych trofeach.
Trzecia, równie obszerna księga zawiera samą teorię: porady dotyczące przygotowania się do akcji, zdobywania informacji, rozpoznania terenu, wypłaszania przeciwnika, zastawiania przynęt, pułapek, metod polowania i walki, zabezpieczania się na wypadek porażki, także prosperity Łowcy Mutantów i Zabójcy Maszyn – zdobywania zleceń, negocjowania zapłaty, w końcu również obszerny zestaw trików dla niezbyt uczciwych.
Po zapoznaniu się z tymi materiałami, zaopatrzeniu się w dostępny tu sprzęt i skorzystaniu z "branżowych" Sztuczek i Cech śmiało można ruszać do akcji, tępić zarazę, czy to w postaci maszyn, czy paskudnych mutków.
Linia wydawnicza: Neuroshima
Autorzy: Konstanty Aresiewicz, Rafał Szyma
Okładka: Daniel Grzeszkiewicz
Ilustracje: Sławomir Maniak, Daniel Grzeszkiewicz, Michał Oracz, Radosław Polaczkiewicz
Wydawca polski: Portal
Data wydania polskiego: 2006
Miejsce wydania polskiego: Gliwice
Liczba stron: 120
Oprawa: miękka
ISBN-10: 83-60525-01-3
Cena: 35 zł
Łowca Mutantów – Gadka o tym, że to parszywa robota, to nie ściema. Jako łowca będziesz musiał na każdym kroku podejmować decyzje, szafować wyrokami śmierci. Nic dziwnego, ze niektórzy zabijają swoje sumienia – w tym zawodzie lepiej go nie mieć. (...) Powoli przestajesz różnić się od bestii, na które polujesz.
Zabójca Maszyn – W walce z maszyną bądź gotowy na różne sztuczki. (...) Te elektroniczne sukinsyny mają nieskończony arsenał trików, w końcu uczą się z nami walczyć od przeszło trzydziestu lat! Myślisz, że jesteś cwany? To traktuj mechanicznych przeciwników tak, jakby były cztery razy cwańsze od ciebie.
Cel jest zawsze taki sam – załatwić bestię, zanim ona dopadnie ciebie. Ale sposobów na jego realizację jest od cholery. Każdy zabójca maszyn ma swój własny koktajl trików, którym częstuje maszyny, każdy łowca mutantów przygotowuje coś ekstra na specjalne okazje.
Podwójny dodatek profesyjny, którego pierwsza część poświęcona jest Łowcy Mutantów, druga Zabójcy Maszyn, natomiast trzecia przeznaczona jest dla obydwu tytułowych profesji. W pierwszych dwóch znajdziemy zarówno rozwinięcia reguł tworzenia postaci – alternatywne Cechy z Pochodzenia i z Profesji, Choroby, jak i wiele rozdziałów teoretycznych oraz masę specjalistycznego sprzętu (wyrzutnie sieci, kajdany, obroże, piaszczarkę, pistolet na gwoździe, koc termiczny, trucizny i wspomagacze, sidła itd.). Tu również można zapoznać się ze zwyczajami opisywanych profesji, poznać największe sławy w tym fachu, dowiedzieć się o wartych odwiedzenia miejscach oraz wymarzonych trofeach.
Trzecia, równie obszerna księga zawiera samą teorię: porady dotyczące przygotowania się do akcji, zdobywania informacji, rozpoznania terenu, wypłaszania przeciwnika, zastawiania przynęt, pułapek, metod polowania i walki, zabezpieczania się na wypadek porażki, także prosperity Łowcy Mutantów i Zabójcy Maszyn – zdobywania zleceń, negocjowania zapłaty, w końcu również obszerny zestaw trików dla niezbyt uczciwych.
Po zapoznaniu się z tymi materiałami, zaopatrzeniu się w dostępny tu sprzęt i skorzystaniu z "branżowych" Sztuczek i Cech śmiało można ruszać do akcji, tępić zarazę, czy to w postaci maszyn, czy paskudnych mutków.