nIQczemni szaleni naukowcy
Dodał: Balint 'balint' LengyelMają w kolekcji: 2
Obecnie grają: 0
Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Typ gry: familijna
Projektant: Donald X. Vaccarino
Ilustracje: Nick Acosta, Marty Elmer, Glenn Gustafson, Shaun Lindow
Wydawca polski: FoxGames
Data wydania polskiego: 2016
Liczba graczy: od 2 do 6
Wiek graczy: od 8 lat
Czas rozgrywki: 30 - 45 minut
Cena: 99,99 zł
EAN: 5907078169606
Nieśmiertelność. Dla wielu ludzi oznacza to bardzo długie życie. Ale dla Ciebie to coś więcej. Chcesz, aby Twoje dokonania były największymi osiągnięciami w dotychczasowej historii świata zarówno na płaszczyźnie technicznej, jak i artystycznej. Pragniesz pozostawić nieprzemijający ślad w annałach ludzkości. A w tym celu potrzebujesz zasobów. Podbicie świata powinno rozwiązać ten problem.
Ale nie tylko Ty wpadłeś na ten pomysł. Inni szaleni naukowcy również knują, jak podbić świat. To tak bardzo ludzkie: rozwijać naukę i dążyć do potęgi. W laboratorium nie rządzą przecież myszy. Ale dla Ciebie inni uczeni to również banda strachliwych gryzoni, którym pokażesz, gdzie ich miejsce.
nIQczemni to humorystyczna gra strategiczna zaprojektowana przez Donalda X. Vaccarino, (znanego z takich gier jak Dominion czy Kingdom Builder).
Gracze wcielają się w szalonych naukowców zamkniętych w swych tajnych laboratoriach i
próbującym podporządkować sobie świat za pomocą niesamowitych wynalazków.
Ich konstruowanie wymaga badań, ciężkiej pracy oraz szpiegostwa. Gracze podejmują decyzje jednocześnie i nieraz zaskakują się nawzajem swoimi działaniami. Ale trafne przewidywanie kolejnych ruchów innych szalonych naukowców może okazać się bardzo opłacalne!
nIQczemni to prosta gra, w której gracze zagrywają karty akcji a następnie rozwiązują je równocześnie. Mają do wyboru dającą im fundusze Pracę, Badania które pozwalają uzyskać nowe koncepcje wynalazków aby móc je w kolejnych turach Konstruować. Ostatnią akcją jest Szpiegostwo, które pozwala na czerpanie zysków z akcji innych graczy.
Cała rozgrywka trwa około 30 minut i z racji rozgrywanych symultanicznie akcji nie zmienia się zbytnio w zależności od ilości graczy – a może w nią zagrać od 2 do 6 osób!
Ogromną zaletą gry jest 36 kart Konwersji. W każdej grze wykorzystywane są dwie karty, które zmieniają reguły gry. Dzięki temu w każdej grze znajdziesz nową łamigłówkę do rozwiązania albo po prostu zmieni się sposób rozgrywki, forma stosowania Wynalazków lub metoda najbardziej efektywnego wykorzystania swoich szpiegów.
Źródło: FoxGames.pl