motywy
Artykuły
Wszyscy kochamy Ojczulka Nurgle’a
23-12-2009 12:41 | Krystian 'Krishakh' Pruchnicki | Komentarze: 10
Wszyscy kochamy Ojczulka Nurgle'a to pomysł na scenariusz, którego akcja może mieć miejsce we wschodnim Middenlandzie lub Ostlandzie, niedługo po ustaniu działań wojennych. Najlepiej, gdyby drużyna składała się z Bohaterów z prawdziwego zdarzenia, którzy nie wahają się pomagać potrzebującym.
Tajemn...
Amnezję trzy razy poproszę, czyli dobrowolna utrata wspomnień
03-02-2010 10:04 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 9
Gracze zaczynają kolejną sesję. Bohaterowie budzą się o świcie w jakiejś gospodzie lub innym cywilizowanym miejscu, nie za bardzo wiedząc, jak się tu znaleźli i co tu robią. Postaci pamiętają, podobnie jak gracze, jedynie wydarzenia ostatnio zakończonej przygody, która nie miała finału w karczmie, m...
Miejskie okazje
07-02-2010 17:03 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 7
Przed Wami dwa pomysły, mocno osadzone w miejskiej scenerii. Gotowe do zmodyfikowania i wprowadzenia na sesji, na której zamiast kurzu gościńca i trudów podróży występuje bruk wąskich uliczek i miejski zgiełk.
Wielka WYP - czyli dla każdego coś miłego
Drużyna trafia na wyprzedaż, organizowaną w d...
Jane Eyre a Warhammer
18-02-2010 14:19 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 7
Poniższy pomysł na scenariusz zainspirowany jest powieścią Dziwne losy Jane Eyre autorstwa Charlotte Brontë - prawdziwie mroczną, nastrojową historią.
Często spotyka się przygody, w których Bohaterowie trafiają nocą, najlepiej podczas burzy, do ponurego, tajemniczego dworzyszcza (zamku, folwarku, z...
Sokół middenheimski
czyli: noir znaczy dark
28-02-2010 18:59 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 9
Przebywając w jakimś dużym, ludnym mieście (np. klaustrofobicznym Middenheim), Bohaterowie Graczy zostają wynajęci przez piękną i tajemniczą nieznajomą. Ich zadaniem jest odszukanie pewnego posążka, jakoby skradzionej rodzinnej pamiątki. Kobieta zdradzi, że zlecenie jest niebezpieczne – drużyn...
Hej, czy to Matrix?
czyli gra w zepsutą grę
08-05-2010 21:58 | Mateusz B. 'Maestro' Paszun | Komentarze: 53
To dosyć radykalny pomysł. Może stanowić przerwę w dłuższej kampanii, przygodę - odskocznię, której następstwa nie będą brane pod uwagę w kolejnych scenariuszach, albo wręcz przeciwnie – może być początkiem wielkiej, epickiej i heroicznej kampanii z drużyną w roli głównej.
Przygoda zaczyna si...
Wieści
Dunkelwald - zarys scenariusza do WFRP
13-01-2010 12:46 | Daniel 'karp' Karpiński
Bohaterowie rozpoczynają przygodę w jednej z wielu karczm południowego Middenlandu. Jest początek roku 2522 KI, armia Surthy Lenka przetoczyła się przez północno-wschodnie rejony Imperium, a w powietrzu wisi Burza Chaosu. Informacje o zbierających się potężnych hordach Chaosu, powoli docierają w te rejony, w dodatku z Gór Szarych zeszły zastępy zielonoskórych, a zwiadowców wilczej jazdy widziano ledwie kilka kilometrów stąd.Dział WFRP zaprasza do lektury zarysu scenariusza Dunkelwald, którego autorem jest Daniel 'karp' Karpiński. » więcej
Amnezję trzy razy poproszę... - pomysł na przygodę do WFRP
03-02-2010 10:19 | Daniel 'karp' Karpiński
"Bohaterowie budzą się o świcie w jakiejś gospodzie lub innym cywilizowanym miejscu, nie za bardzo wiedząc, jak się tu znaleźli i co tu robią. Postaci pamiętają, podobnie jak gracze, jedynie wydarzenia ostatnio zakończonej przygody, która nie miała finału w karczmie, może nawet nie w cywilizowanych stronach."Dział WFRP zaprasza do lektury pomysłu na scenariusz Amnezję trzy razy poproszę, czyli dobrowolna utrata wspomnień, którego autorem jest Mateusz B. 'Maestro' Paszun. » więcej
Miejskie okazje - motywy
07-02-2010 17:07 | Karolina 'Viriel' Bujnowska-Brzezińska
"Przed Wami dwa pomysły, mocno osadzone w miejskiej scenerii. Gotowe do zmodyfikowania i wprowadzenia na sesji, na której zamiast kurzu gościńca i trudów podróży występuje bruk wąskich uliczek i miejski zgiełk."Zapraszamy do zapoznania się z kolejną porcją warhammerowych pomysłów na przygody, którą przygotował Mateusz 'Maestro' Paszun. » więcej
Jane Eyre a Warhammer - pomysł na scenariusz
18-02-2010 14:28 | Daniel 'karp' Karpiński
"Często spotyka się przygody, w których Bohaterowie trafiają nocą, najlepiej podczas burzy, do ponurego, tajemniczego dworzyszcza (zamku, folwarku, zajazdu) czy po prostu starego domu położonego oczywiście gdzieś na odludziu, w leśnej głuszy. Znajdują tam gościnę, ale szybko okazuje się, że skorzystanie z noclegu było błędem. Opuszczony dom ma nadnaturalnych lokatorów (duchy, zombie, demona) albo gospodarz jest wampirem, ewentualnie demonologiem, nekromantą, czy szalonym alchemikiem zacierającym ręce nad nowymi obiektami eksperymentów. Ten motyw jest nieśmiertelnym klasykiem. Jednak łatwo go odwrócić o 180 stopni i zaskoczyć graczy, serwując im dobrą zabawę."Dział WFRP zaprasza do zapoznania się z pomysłem na scenariusz pod tytułem Jane Eyre a Warhammer, którego autorem jest Mateusz B. 'Maestro' Paszun. » więcej
Sokół middenheimski
28-02-2010 19:02 | Karolina 'Viriel' Bujnowska-Brzezińska
"Przebywając w jakimś dużym, ludnym mieście (np. klaustrofobicznym Middenheim), Bohaterowie Graczy zostają wynajęci przez piękną i tajemniczą nieznajomą. Ich zadaniem jest odszukanie pewnego posążka, jakoby skradzionej rodzinnej pamiątki. Kobieta zdradzi, że zlecenie jest niebezpieczne..."Dział WFRP zaprasza do lektury kolejnego pomysłu na sesję, który przygotował Mateusz 'Maestro' Paszun. » więcej
Hej, czy to Matrix?
08-05-2010 22:02 | Karolina 'Viriel' Bujnowska-Brzezińska
"To dosyć radykalny pomysł. Może stanowić przerwę w dłuższej kampanii, przygodę - odskocznię, której następstwa nie będą brane pod uwagę w kolejnych scenariuszach, albo wręcz przeciwnie – może być początkiem wielkiej, epickiej i heroicznej kampanii z drużyną w roli głównej."Przed Wami kolejny motyw, gotowy do wykorzystania na sesji WFRP, przygotowany przez Mateusza 'Maestro' Paszuna. » więcej