Gra zostanie rozegrana w konwencji SF, traktując z przymrużeniem oka tematy wampirów, eksploracji kosmosu i Star Treka. Więcej w rozszerzeniu wieści.
Opis fabularny
Jest rok 2436. Ludzie wyruszyli w kosmos - daleko poza nasz układ słoneczny. Także wampiry postanowiły eksplorować Wszechświat - by urzeczywistnić swoje odwieczne marzenie - znaleźć słońce, które ich nie zabije.Ze statku matki - Wieczna Wędrówka wyruszył zwiadowczy statek Centurion V na rekonesans nowo odkrytej planety należącej do gwiazdy Tau X778A.
Na pokładzie znajdowała się standardowa załoga - 10 wampirów (dowódca wyprawy, zastępca dowódcy, 3 oficerów naukowych, 2 oficerów technicznych, specjalista od Pierwszego Kontaktu i 2 komandosów) oraz 2 ludzi z hodowli (tzw. HR+ - Human Resources) - jako źródło świeżej krwi.
Nikt nie przewidział nadlatującej mini asteroidy, która uszkodziła jeden z silników. Musieliście awaryjnie lądować na tej planecie. Podczas lądowania zostały uszkodzone wszystkie urządzenia pomiarowe, padło zasilanie - a tym samym krew w chłodziarce już nie nadaje się do niczego… (już wiecie po Wam HR+…).
Pytacie co z łącznością? Chyba coś urwało wam antenę…
Macie dużo rannych i chyba za mało krwi, by wszyscy mogli przeżyć do powrotu na Wieczną Wędrówkę. Pozostaje tylko rozejrzeć się po nowej planecie. A właśnie - zapomniałem powiedzieć, że jest dzień…
LARP w konwencji SF, traktujący z przymrużeniem oka o wampirach, eksploracji kosmosu i Star-Treku. Przydadzą się Wam umiejętności takie jak wola przetrwania, umiejętność życia na krawędzi oraz umiejętność dysponowaniem wyczerpującymi się zapasami. Tak wiadomych i niezbędnych cech jak knucie intryg nie muszę wymieniać.
LARP Master (LM): Mateusz 'Uhanimar' Zachciał
Miejsce:[b] Klub Alkor (Gdańsk-Wrzeszcz, ul. Jaśkowa 7, II piętro).
[b]Czas trwania LARPa: 3 godz. (2 godz. rozgrywki, 45 min. na przygotowanie i prelekcje oraz 15 min. na prelekcję końcową).
Wymagania dla graczy: stroje w konwencji SF, można wzorować się na Star Treku.
Liczba graczy: LARP na 11 graczy.