Komnaty daimyo
Komnaty daimyo nie są miejscem dla zwykłych samurai, mogą tu zaglądać tylko daimyo i ich zaufani karo. W tym miejscu znajdziecie zwoje o największych sekretach Rokuganu oraz krótsze i dłuższe zapisy opowieści ze Szmaragdowego Cesarstwa
Działy:» Artykuły dla MG
» Scenariusze
» Szkice (WKU)
Wyświetlono rezultaty 41-56 z 56.
Sortuj wg:
Pomoc potrzebującemu
Wyzwanie: Gracze są pośrednikami jednego z daimyo, który bierze udział w licytacji mizuage. Koncentracja: Daimyo przebija ofertę rywala i wygrywa licytację; gracze mają teraz zapewnić niezakłócony przebieg uroczystości. Uderzenie: W krytycznym momencie daimyo zdaje sobie sprawę, że nie da rady. Pr...Pielgrzymka
Wyzwanie: W drodze do miejsca, w którym mają wykonać misję/odwiedzić rodzinę/zebrać podatki bohaterowie spotykają bardzo starego i schorowanego Skorpiona z rodziny Bayushi, podróżującego w tym samym kierunku lektyką, w towarzystwie jedynie wnuka. Lektyka jest bardzo bogata, stary samuraj małomówny,...Most nad rzeką kłopotów
Wyzwanie: Samuraje graczy spotykają młodą, szlachetnie urodzoną damę, która zanosi się płaczem stojąc pośrodku mostu. Zapytana o przyczynę smutku wskazuje przepływającą dołem rzeczkę i płacze nad straconym netsuke. Koncentacja: Pod mostem czają się kappa w ilości równej liczbie samurajów. Uderzenie...Robi się krwawo
Wyzwanie: Drużyna wędruje wąską przełęczą gdzieś na ziemiach Skorpiona, niosąc ważne wieści dla swego daimyo/namiestnika/potwornej teściowej/kogokolwiek. Koncentracja: Na drodze drużyny staje grupa młodych samurajów z Klanu Lwa, licząca tylu członków, ilu jest BG. Wędrują oni, by wziąć udział w pie...Krew na śniegu
Wyzwanie: Wysłannik Klanu Feniksa, Isawa Tadaka, przybywa w góry klanu Smoka. Podobno chce się tam spotkać z wyrocznią Wody, by lepiej zrozumieć Zimę. Wyprawa grzęźnie jednak wśród zalegającego górskie przełęcze śniegu. Tadaka obwinia Smoki, a dokładnie ich przewodników, o opieszałość i żąda przewod...Kolekcjoner
06-10-2006 21:19 | Julian 'Mayhnavea' Czurko | Komentarze: 0
Wyzwanie: Po całym Rokuganie podróżuje stary dworzanin – sybaryta, Shosuro Genbai. W każdym większym mieście odbywa obowiązkową wyprawę do Domu Trzech Karpi, w której bawi przez jakiś czas. Po skończonej wizycie najczęściej natychmiast wyjeżdża, rzadko kiedy pojawiając się dłużej na lokalnym d...
Gniazdo węży
06-10-2006 21:18 | Julian 'Mayhnavea' Czurko | Komentarze: 0
Wyzwanie: Bohaterowie mają się udać do syna swojego daimyo, by przekazać mu rozkaz, czy też inne ważne wieści nie cierpiące zwłoki. Od służby dowiadują się, że panicza można zastać w Domu Trzech Karpi, gdzie powinni dostać się jak najszybciej.
Koncentracja: Właścicielka domu z początku nie chce zapr...
Przynieście mi głowę posłańca
Przygoda napisana przy niewielkim udziale Furuyari Iyokukaji Wyzwanie: Na dwór daimyo z rodziny Daidoji zakradł się szpieg, który wykradł ważny list od niego do daimyo z rodziny Kuni, mający zakończyć toczący się od dłuższego czasu spór o ustawienie przez Żurawia licznego kontyngentu "straży honor...Egzamin dojrzałości
06-10-2006 21:13 | Julian 'Mayhnavea' Czurko | Komentarze: 0
Wyzwanie: Męscy bohaterowie graczy udają się właśnie do jednego z Domów Trzech Karpi. Ubrani w najlepsze stroje, ze sporą ilością zaoszczędzonych koku za obi, dowcipkując sprośnie, postanawiają odbić sobie skromne i nie obfitujące w przyjemności ostatnie kilka tygodni.
Koncentracja: Bohaterowie, id...
Droga samuraja
Uwaga: Pomysł zaczerpnąłem z odcinka Usagi Yojimbo zatytułowanego "The Way of the Samurai" Wyzwanie: Wędrując przez niewielką prowincję, w której wcześniej nie bawili, samurjae graczy trafiają na posłańca, broniącego się desperacko przed grupa obszarpanych bandytów. Obdartusy nie powinny stanowić za...Dobro zostanie ukarane
Wyzwanie: Podczas podróży grupa trafia na ciało zabitego samuraja. Jego mony wskazują wyraźnie, że był najstarszym synem lokalnego daimyo. Wygląda na to, zę skręcił kark, spadając z drzewa. Koncentracja: Honor nakazuje zwrócić dziedziczny miecz chłopca rodzinie, nim ukradną go bandyci, i przekazać,...Dla dobra rodziny
Wyzwanie: Umierający daimyo doczekał się wreszcie męskiego potomka. Ponieważ obawiał się, że jego spadkobierca może mieć problemy z utrzymaniem władzy, wymógł na swoim młodszym bracie przysięgę, że ten dopilnuje by dziecko zostało daimyo, kiedy dorośnie. Do tego czasu opiekę nad rodem i włościami ma...Niepewna ścieżka Daikoku
WUK może być uzupełnieniem "Nocy Świetlików" Wyzwanie: W uroczystościach Festiwalu Świetlików bierze udział samuraj z niezwykle podupadłej rodziny. Jeszcze niedawno jego ród cieszył się przychylnością Fortun, lecz od czasów jego ojca stopniowo ubożeje - ryż gnije na polach lub rabują go bandyci, po...Czysta ręka
Wyzwanie: Istnieje świątynia, w której, podobno, każdy znajdzie ukojenie. Samo przekroczenie jej progów przynosić ma spokój nawet najbardziej gniewnym bushi. Koncentracja: Gracze musza eskortować starszego wiekiem dostojnika, który chce zażyć relaksu i w spokoju przemyśleć pewne polityczne sprawy pr...Ciężar imienia
Wyzwanie: Rzecz dzieje się na Zimowym Dworze. Jeden z obecnych, pomniejszy daymio przechwalał się, że to w jego Klanie rodzą się najbardziej honorowi samuraje. Reszta rzuciła mu wyzwanie, chcąc sprawdzić, czyj Klan jest najbardziej honorowy. Skorpiony uknuły wiec intrygę, by można było przeprowadzić...Niedaleko od drogi
Przygoda została opracowana i poprowadzona w ramach konkursu GRAMY! na ConQuescie 2003. Wyzwanie: BG, podróżujących nieprzyjemną, jesienną porą, zastaje zmierzch. Szukając miejsca na nocleg trafiają na położoną na rozstajach niewielką świątyńkę. Odprawiający modły mnich grzecznie odmawia udzielenia...Przejdź do strony: