Już 31 lipca rozpocznie się
HARDKON X: Back The Future - festiwal terenowych gier fabularnych, na którym nie zabraknie LARPów oraz wszelkiego rodzaju gier terenowych i fabularnych.
Prezentujemy program przesłany przez organizatorów.
Sobota, 31 lipca
Ruszamy z koksem. Od rana będzie trwała akredytacja, popołudniu puścimy pierwsze dwie terenówki, wieczorem oficjalne otwarcie i tradycyjna nocna niespodzianka. Zapewne w terenie, zapewne z użyciem świateł chemicznych, błota, gałęzi i takich tam. Znacie nas, wiecie czego można się spodziewać.
Konkretnie:
- 10.00 Akredytacja
- 14.00 Worms live! / Strategia
- 19.00 Oficjalne Otwarcie Hardkonu X
- 21.00 CTF
- 24.00 Opening Party
Niedziela, 1 sierpnia
WIELOSFER DAY! Prosto ze zdecydowanie najpłodniejszego larpowo rejonu Polski:- 10.00 Wyspa X
- 19.00 Jeepform: Powrót do Przeszłości
- 22.00 W Górach Szaleństwa
Poniedziałek, 2 sierpnia
Z Karaibów ku pustce kosmicznej przestrzeni, z uwzględnieniem dnia wszystkich świętych po meksykańsko - grimuarowo. Do tego odrobina prac ręcznych pod czujnym okiem Anathemy.- 11.00 Dziedzictwo Sinobrodego
- 18.00 Warsztaty: Manufaktura Bezpiecznej Broni
- 18.00 Dia De Los Muertos
- 22.00 Alien: Dream Colony
Wtorek, 3 sierpnia
Najbardziej znany trójmiejski Shaman poprowadzi w domenę horroru, a więc dzień zwieńczy LARP w klasycznym świecie acz z nowatorską mechaniką.- 11.00 My Little Vilage (Hospiterror)
- 17.00 Ulewa (Warhammer)
Środa, 4 sierpnia
Dzień, w którym okaże się, kto ma największe parcie na szkło, kto najlepiej mieczem wojuje, a komu tęskno do czasów gdy ni szpady, ni telewizora tym bardziej uświadczyć się nie dało...- 11.00 Ramówka
- 16.00 Warsztaty fechtunku: Jak nie młotkiem go to szablą
- 18.00 3 Krople Krwi (Arkona)
Czwartek, 5 sierpnia
Normalnie, czwartek poświęcony jest już w całości Grze Głównej. Rano rozdajemy postacie, konkurs strojów rozstrzygnie kto otrzyma bonusy w postaci podciągniętych statystyk czy dodatkowych informacji. Późnym popołudniem planowaliśmy odpalić wehikuł czasu i przestrzeni - razem ruszyć do Kary, jednego z najważniejszych państw w świecie Monastyru. W ostatniej chwili Kuki i Anathema zgłosili swoje gry, tak więc przed prologiem będzie można jeszcze pograć i w świecie Warhammera, i w świecie szpiegów z wyższych sfer. - 11.00 Krew i Popiół (Warhammer)
- 16.00 Suma Wszystkich Strachów
- 21.00 Zło, To Dla Zuchwałych: Prolog Gry Głównej (Monastyr)
Piątek, 6 sierpnia- 11.00 Zło, To Dla Zuchwałych
- 20.00 Karyjska Karczma Niedokończonych Hardkonów: koncert harfiarki Barbary Karlik zwanej również Maskotą.
- 22.00 Gra Główna: deklarowane sceny nocne
Sobota, 7 sierpnia- 11.00 Zło, To Dla Zuchwałych
- 19.00 Wieczorem zaś, siądziemy przy kominku, podsumujemy grę główną i pozostałe, cały konwent, rozdamy nagrody i wystartujemy z pożegnalną bibą.
Niedziela, 8 sierpnia
Pakujemy, zwijamy obóz, sprzątamy. No i wyjeżdżamy... do następnego razu.
UWAGA!
Program konwentu ma charakter "orientacyjny" i może bywać "płynny". Innymi słowy - jeśli zbiesi się pogoda, przeciągnie poprzednia gra, wydarzy się cokolwiek niespodziewanego - może się zdarzyć, że gra odbędzie się o innej porze lub nawet - acz to wariant ekstremalny i będziemy starali się go unikać - innego dnia. Są gry, które wymagają dobrej pogody, są takie, które wymagają całej karczmy. Jeśli z jakiś względów, dla dobra konwentu, graczy i samych gier, trzeba będzie zamienić je miejscami - po prostu to zrobimy. Nie powinno to mieć znaczenia dla ludzi, którzy przyjeżdżają na cały konwent. Jeśli jednak kogoś interesuje akredytacja jedno - czy dwudniowa, cóż - zalecamy sprawdzenie, czy dana gra odbędzie się o podanej godzinie danego dnia. Służą do tego telefony, które organizatorzy i zaprzyjaźnieni uczestnicy będą w trakcie konwentu posiadać przy sobie. I poinformują co i jak.
Aktualne informacje o briefingach, spotkaniach, rozdawaniu ról i godzinach rozpoczęcia samych gier zawsze znajdują się na Hardkonie w tym samym miejscu - na wrotach do karczmy.
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę