» Wieści » empro atakuje, czyli "emproFactor" na MFK

empro atakuje, czyli "emproFactor" na MFK

|


Całość wydana zostala niestety w czerni i bieli (ale NIE SĄ TO XERÓWKI!!!) z kolorową okladeczką dzięki uprzejmości firm BrandRepublic oraz Uland. Patronat medialny nad projektem objęla Gildia.pl, internetowy magazyn Relaz (nie, nie, nieslawny Pan Żulczyk nie ma z tym nic wspólnego :)), oraz magazyn Laif i od poniedzialku w tych mediach rusza promocja tegoż wydawnictwa.

Empro ma wielką nadzieję, że ta łatwa, prosta i przyjemna lektura, której niedosyt ostatnio chyba wszyscy tutaj na polskim poletku komiksowym czujemy, znajdzie entuzjastów i nikt nie opluje autora w trakcie Festiwalu.



Tak więc, nie zanudzając więcej, ale zapraszając do zakupu rzeczonej antologii prac empro, pozdrawiam.










Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.