Jak informuje wydawnictwo Egmont:
"Poznaliśmy wyniki szóstej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR (Klubu Twórców Reklamy) 2009. Jest to największy w Polsce konkurs branży reklamowej. Wśród zwycięzców znalazł się wydany przez Egmont Polska album Moherowe sny autorstwa Krzysztofa Gawronkiewicza i Dennisa Wojdy. Twórcom serdecznie gratulujemy kolejnego sukcesu!
Przewodniczącym jury konkursu jest co roku inny, zaproszony z zagranicy, cieszący się uznaniem środowiska Dyrektor Kreatywny. W tym roku zwycięzców wybrało 190-osobowe jury pod przewodnictwem Matiasa Palm-Jensena, creative presidenta szwedzkiej agencji Farfar, należącej do grupy Isobar.
Uczestnicy mogli zgłaszać swoje prace w 10 kategoriach. Na konkurs wpłynęło łącznie 594 zgłoszeń, wręczono 21 złotych, 30 srebrnych i 52 brązowe statuetki. Moherowe sny otrzymały złoty medal w kategorii ILUSTRACJA. Konkurencja była olbrzymia, tym bardziej cieszy sukces twórców albumu."