» Wieści » Złote Moherowe sny

Złote Moherowe sny

|

Złote Moherowe sny
Album Mikropolis: Moherowe sny autorstwa Krzysztofa Gawronkiewicza i Dennisa Wojdy otrzymał złoto w szóstej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2009.

Jak informuje wydawnictwo Egmont:

"Poznaliśmy wyniki szóstej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR (Klubu Twórców Reklamy) 2009. Jest to największy w Polsce konkurs branży reklamowej. Wśród zwycięzców znalazł się wydany przez Egmont Polska album Moherowe sny autorstwa Krzysztofa Gawronkiewicza i Dennisa Wojdy. Twórcom serdecznie gratulujemy kolejnego sukcesu!

Przewodniczącym jury konkursu jest co roku inny, zaproszony z zagranicy, cieszący się uznaniem środowiska Dyrektor Kreatywny. W tym roku zwycięzców wybrało 190-osobowe jury pod przewodnictwem Matiasa Palm-Jensena, creative presidenta szwedzkiej agencji Farfar, należącej do grupy Isobar.

Uczestnicy mogli zgłaszać swoje prace w 10 kategoriach. Na konkurs wpłynęło łącznie 594 zgłoszeń, wręczono 21 złotych, 30 srebrnych i 52 brązowe statuetki. Moherowe sny otrzymały złoty medal w kategorii ILUSTRACJA. Konkurencja była olbrzymia, tym bardziej cieszy sukces twórców albumu."
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Źródło: Egmont Polska
Tagi: Mikropolis #2: Moherowe sny (Egmont) | Mikropolis | Krzysztof Gawronkiewicz | Dennis Wojda


Czytaj również

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.