» Comix - ukryty » AD2007 #5

AD2007 #5


wersja do druku
Autor:

Komentarze


Gruszczy
   
Ocena:
0
Okrutne, ale wypasione:) I ten kolor :)
31-01-2007 20:33
Malkav
   
Ocena:
0
mauhahaha ;) Faktycznie okrutne ;)
31-01-2007 21:12
Ezechiel
    Znakomite
Ocena:
0
Świetne - dosadne i niebanalne.
31-01-2007 21:16
Umbra
    AAAAAAAAAAAaaaaaaa
Ocena:
0
Zajebiste! :)
31-01-2007 21:41
sirDuch
    Heh
Ocena:
0
Bardzo fajny ten ostatni kadr. Dlatego, ze oderwany i zmiana chmurki na kociol dobrze dziala( idealny na koszulke dla fanow Diabelka:)
No i do koloru chyba sie powoli przyzwyczajam. Poprzednim razem to byl chyba zbyt wielki szok, nie dosc ze kilka plansz na raz, to jeszcze z kolorowej manki mnie zazyliscie;)
31-01-2007 21:42
Gruszczy
   
Ocena:
0
Kiedy jakies zeszytowe wydanie?
31-01-2007 21:46
    To...
Ocena:
0
...kiedy jakies gadziety ?! :D
31-01-2007 22:23
~Ann

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
odcinek swietny :)))
Ale wolalam jednak bez koloru.
A jesli juz koniecznie musi byc, to jakis duzo dyskretniejszy.
Pierwszej chmurki nie widac wcale. Kartka tez jest ledwie widoczna. Jedyne miejsce gdzie kolor mi sie podoba w tym odcinku to ogien pod kociolkiem.

Jestem zdecydowana fanka tego, zeby przy tej prostej grafice obowiazywal jednak czarny kontur we wszystkich miejscach. Nowy ksztalt skrzydelek jest super, a juz to ze maja blekitny kontur mi sie nie podoba.

Dla mnie pokolorowane odcinki staly sie duzo mniej czytelne.

Natomiast dopracowanie kreski doceniam.
31-01-2007 23:05
~Ann

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
i jeszcze jedno...

te wszystkie czerwone grzebyczki i kokardki na obrazku. To przykuwa bardzo uwage do tych elementow, ktore nie biora w sumie udzialu w akcji, a wypatrzywanie ktorych sprawialo nam dotychczas tyle radosci :) To dobrze ze to dopiero na drugi rzut oka bylo widac te aureolki zawieszone na chmurkach itp.

A jak widac je na pierwszy rzut oka, na dlugo nim sie wczytamy w tresc to zaczynamy to juz nie jest tak fajnie.
31-01-2007 23:16
Mayhnavea
    Widać w Diabełkowie...
Ocena:
0
...otworzyli wszystkie Teczki dużo wcześniej, zanim u nas zaczęły się te afery ^^

Kurczę, tez mam ochote na gorąca kąpiel z jakąś fajną lekturą. -_-"
31-01-2007 23:16
996

Użytkownik niezarejestrowany
    :D
Ocena:
0
Wypasiony odcinek!
31-01-2007 23:23
~Zaworov

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Zgadzam się z Ann. Wolałem jednak czarnobiałe, a i elementy "drugoplanowe" winny być bardziej ukryte ;)

I tak jest dobrze. Pewnie już nie wrócicie do czerni i bieli, co? ;)
01-02-2007 00:10
Repek
    Mnie proszę...
Ocena:
0
...nie pytać, rysunkiem [i nie tylko] rządzi Magda. :) Znowu naszło ją na kolorki, więc są. I jeśli uznamy, że są fajne, to będą. :)

Co do uwag - rzeczywiście kociołek wygląda najlepiej, choć reszty zastrzeżeń raczej nie podzielam. Cz-b na pewno też będą. :)

Pozdrówka
01-02-2007 00:15
fazi
    ja tu nie kumam
Ocena:
0
wobec mnie, zarowno kolorowe odcineczki jak i
mniej kolorowe sa gitez!!
nie kumam dlaczego akurat czern i biel ma byc bardziej zrozumiała.
ale oczywiscie to kwestia subiektywizmu.
dla mnie pod wzgledem graficznym all odcineks jest cool!! pozdro
01-02-2007 01:22
marumaru
   
Ocena:
0
A ja kolorki lubię, jestem za aby pojawiały się co jakiś czas dla urozmaicenia. Czerń i biel bardziej klasyczne może. No i mniej chyba roboty (ale zarazem mniejsza satysfakcja), a twórca też człowiek...
01-02-2007 11:59
   
Ocena:
0
tyle miłych komentarzy że suwak Windozy się kończy, ale byłbym draniem nie mówiąc, że jest to ŚWIETNE!!! :)
01-02-2007 12:07
Prozac
    !
Ocena:
0
Ostatni kadr "na kociołku" - słodki. Historyja też trzyma poziom.

Zastanówcie się nad tymi koszulkami, jednego klienta macie już na 100% :)
01-02-2007 12:13
Szczur
    Fajna
Ocena:
0
czerwona wstążka na ogon ;)
I okrutny patent diabełka :D
01-02-2007 12:31
DracoCzyliSmok
    Buhahahaha!!! ;]
Ocena:
0
Uwielbiam czarny humor ;]
01-02-2007 12:56
Viperaberus
    Extra
Ocena:
0
Jak zwykle, klasa :)
Jak będzie kiedyś na papierze, od razu kupuje :D
01-02-2007 20:32

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.