Pierwsza część gry skupiała się na fenomenie szamanizmu - najstarszej z możliwych form religijności, która (jak twierdzi autor, powołując się też na autorytet dr hab. Andrzeja Szyjewskiego, prof. UJ) tworzyła się i tworzy spontanicznie, nawet w wypadku niemożliwości istnienia kontaktów międzykulturowych (istnieje możliwość bezpłatnego ściągnięcia gry z tej strony).
Druga część nawiązuje bezpośrednio nie tylko do fenomenu szamanizmu, ale także do apokaliptyki, gematrii hebrajskiej i ich "niepokojących" konotacji z mitologią Cthulhu wykreowaną przez Lovecrafta.
Przedpremierowy egzemplarz będzie nagrodą w jednym z konkursów największego konwentu miłośników fantastyki w Polsce: Avangarda V.
Od 7 lipca gra książkowa dostępna na Allegro.pl.
Warto kupić ją jak najszybciej, autor zapowiada promocje i rabaty dla pierwszych klientów.
Trzecia część (nad którą prace obecnie trwają) obłożona jest jak na razie mroczną tajemnicą. Jej premiera jest zapowiadana na wrzesień.