Aktualności

Dwunasta edycja Quentina

Dwunasta edycja Quentina

03-12-2009 13:58 | Maciej 'Repek' Reputakowski | Komentarze: 26
Ruszyła dwunasta edycja Quentina – największego polskiego konkursu na scenariusz do gry fabularnej.

Jeśli chcecie się sprawdzić, pokazać swoje umiejętności i podzielić nimi z czytelnikami, powinniście wysłać swój tekst do 14 lutego 2010. Oficjalne ogłoszenie wyników odbędzie się w połowie marca przyszłego roku w Poznaniu na konwencie Pyrkon 2010. Więcej na oficjalnej stronie konkursu.
All Flesh Must Be Eaten - recenzja

All Flesh Must Be Eaten - recenzja

16-11-2009 20:48 | - 'Rastif' -
Adamowe poszukiwania idealnego systemu z zombie w roli głównej trwają dalej. Tym razem na warsztat wzięta została gra Eden Studios - All Flesh Must Be Eaten - survival horror z nieskomplikowaną mechaniką, wieloma pomysłami, kilkunastoma mikro-settingami oraz opcją konwersji na D20. Zapraszamy do lektury. » więcej
Koniec Books of Pandemonium

Koniec Books of Pandemonium

11-11-2009 20:12 | Paweł 'chimera' Cybula
Rafael Chandler, twórca gier fabularnych z serii Books of Pandemonium wydawnictwa Neoplastic Press, ogłosił koniec linii BoP oraz rychłe zamknięcie stron internetowych neoplasticpress.com i dread-rpg.com. Z pełną treścią oświadczenia możecie zapoznać się po kliknięciu w poniższy link. » więcej
Konflikt między nauką a religią u H.P. Lovecrafta

Konflikt między nauką a religią u H.P. Lovecrafta

26-10-2009 22:14 | - 'Rastif' -
Dział Horror ma przyjemność zaprezentować pracę naukową studenta religioznawstwa, Mikołaja Kołyszko, dotyczącą relacji między nauką a religią w twórczości Samotnika z Providence. Mamy nadzieję, że ten nietypowy tekst pozwoli miłośnikom Lovecrafta spojrzeć na jego dorobek z nieco innej perspektywy. Zapraszamy do lektury. » więcej
Spowiednik

Spowiednik

08-09-2009 02:12 | Parsifal
Dział Horroru ma przyjemność zaprosić Szanownych Czytelników do lektury kolejnego tekstu wpisującego się w setting "Kult PL".
Dziś przedstawiamy "Spowiednika" autorstwa Karola "Rastifa" Muszyńskiego. » więcej
De Profundis - recenzja

De Profundis - recenzja

25-08-2009 19:20 | - 'Rastif' -
Epistolarna gra De Profundis Michała Oracza kilka lat temu podbiła serca polskich i zagranicznych graczy. Zapraszamy do zapoznania się z recenzją reedycji kultowego już systemu, autorstwa Blanche. » więcej
Noctum - recenzja

Noctum - recenzja

19-08-2009 21:55 | - 'Rastif' -
Nieco mitów Cthulhu, trochę Hellraisera, szczypta survival horroru i mnóstwo smaczków. Zapraszamy do recenzji nowego systemu wydawnictwa Mongoose Publishing autorstwa Adama Waśkiewicza. » więcej
De Profundis w sklepach

De Profundis w sklepach

22-07-2009 20:41 | Ignacy 'trzewik' Trzewiczek | Komentarze: 5
Nowa edycja gry De Profundis opuściła drukarnię i została wysłana do dystrybucji. Nowe wydanie kultowej gry Michała Oracza zawiera dodatkowe 50 stron materiału napisanego specjalnie na potrzeby drugiej edycji gry - zawiera masę porad dotyczących gry w De Profundis, powstałych podczas rozgrywania wielu kampani DeP oraz porady dotyczące gry w DeP w realiach XXI wieku, z wykorzystaniem internetu.
De Profundis w druku

De Profundis w druku

16-07-2009 06:14 | Rafał 'multidej' Szyma | Komentarze: 12
Jak poinformowało Wydawnictwo Portal, do druku trafiła druga edycja De Profundis, gry Michała Oracza. De Profundis to gra fabularna zainspirowana twórczością H.P. Lovecrafta, w której rozgrywka prowadzona jest poprzez listy. » więcej
Unhallowed Metropolis - recenzja

Unhallowed Metropolis - recenzja

01-07-2009 00:08 | - 'Rastif' -
Plaga zombich, spontaniczne reanimacje, wszechobecny smog i postapokaliptyczny Londyn. Zapraszamy do recenzji systemu "Unhallowed Metropolis" autorstwa Adama Waśkiewicza. » więcej
Tajemne Oblicze Świata II nadciąga...

Tajemne Oblicze Świata II nadciąga...

29-06-2009 16:14 | Cubuk | Komentarze: 6
Tajemne Oblicze Świata jest serią gier książkowych autorstwa Mikołaja Kołyszko. Autor jest studentem religioznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego, stąd często wplata w fabułę gry uniwersalne (jak twierdzi) niezwykłe fenomeny religijne. Specjalizuje się w mitoznawstwie, a w szczególności w badaniu mitów Cthulhu (ich genezy, konsolidacji, rozwoju).

» więcej
Kostki i mały Cthulhu od Maow Miniatures

Kostki i mały Cthulhu od Maow Miniatures

28-06-2009 22:45 | Adam 'Aki' Kasprzak | Komentarze: 4
Na stronie wydawnictwa Maow Miniatures pojawiły się nowe produkty. Są to: nowy zestaw potwornych kości i figurka małego Cthulhu.
CthulhuTech - druga recenzja

CthulhuTech - druga recenzja

13-06-2009 22:39 | - 'Rastif' -
Wielkie mechy i Wielcy Przedwieczni, czyli erpegowy miks Neon Genesis Evangelion oraz mitów Cthulhu. Zapraszamy do zapoznania się z drugą już recenzją systemu CthulhuTech na Polterze, tym razem autorstwa niezawodnego Adama Waśkiewicza. » więcej

Niefortunna publikacja

06-06-2009 14:14 | Przemek 'Draker' Prekurat | Komentarze: 162
Wczoraj na stronach naszego serwisu pojawiła się publikacja stanowiąca inspirację do gry fabularnej Kult, bazująca na niedawnej katastrofie Airbusa 330.

Kult jest systemem, w którym nie unika się podobnych tematów, lecz część czytelników poczuła się urażona wykorzystaniem aktualnej tragedii jako tematu sesji RPG.

Rozumiem to i w związku z tym w imieniu serwisu przepraszam za zamieszczenie materiału, który przez część z Was został uznany za niestosowny, szczególnie jeżeli weźmiemy pod uwagę świeżość opisywanych wydarzeń. Gwarantuję również, że dołożymy wszelkich starań, aby podobne sytuacje nie zdarzały się w przyszłości.

Little Fears czyli dziecięcy KULT

27-05-2009 19:15 | JesterRaiin | Komentarze: 13
Mawiają, że każdy się czegoś lęka. Niektórzy obawiają się corocznego terminu składania PIT-37, inni zbliżającej się sesji, a jeszcze inni wysłanników Demiurga. Czego boją się dzieci? Więcej w rozszerzeniu wieści. » więcej
Noctum - nowa gra od Mongoose

Noctum - nowa gra od Mongoose

26-05-2009 14:02 | Krystian 'Bajer' Bajerski | Komentarze: 3
Noctum jest grą fabularną utrzymaną w konwencji survival horroru. Jej autorem jest Mischa L. Thomas. Została wydana przez Mongoose Publishing w tym miesiącu. Więcej informacji w rozszerzeniu wieści. » więcej

Ale będzie dym - inspiracja

25-05-2009 22:06 | JesterRaiin | Komentarze: 1
Mrok pochwycił Muchomorkowe Królestwo. Żebrzący na ulicach, ofiary losu, brudni kryminaliści to teraz normalny koloryt tego ongiś jasnego miejsca. Nawet legendarni bohaterowie pokryli się rdzą zepsucia. Mario stoczył się w otchłań alkoholizmu, a jego brat, Luigi, handluje halunami. Czy może być jeszcze gorzej ? TAK ! Oto po ulicach zaczyna krążyć morderca-kanibal. Kim jest i czego szuka ? Dowiedz się sam, zagłębiając się w kolejne odcinki tej upiornej dystopii. Być może dzięki niej zrozumiesz jak niewiele jest potrzebne, aby cukierkowa, pełna uśmiechniętych twarzy historia przekształciła się w horror...
Strażnik czasu

Strażnik czasu

23-05-2009 09:08 | Parsifal
Zapraszamy do zapoznania się z tekstem autorstwa
Pawła "Aesandilla" Bogdaszewskiego oraz Sławomira "Nerv0" Woźnickiego. Opisuje on bardzo nietypowego antagonistę, do którego lovecraftowskie przymiotniki "bluźnierczy" i "nieopisywalny" pasują nad wyraz dobrze. » więcej

Sector 41 - komiksowa inspiracja

20-05-2009 11:11 | JesterRaiin
Nie samym chlebem człowiek żyje, a pojedynczy obrazek wart tysiąca słów - jak mawiają tu i tam.
Sector 41 jest internetowym komiksem opowiadającym historię idei, która upadła pod ciężarem chorych marzeń jej kreatorów. Idei super miasta przyszłości.
Ruiny Sektora 41 otwierają wrota do całej kopalni pomysłów, z których można skorzystać na sesjach Kultu. Oczywiście tylko dla ambitnego górnika! » więcej
Nokturn

Nokturn

09-05-2009 21:40 | - 'Rastif' -
Wygrałeś podróż w jedną stronę do miejsca, które wygląda dziwnie znajomo, ale jednak inaczej. A w zasadzie nie wygrałeś, bo i w niczym nie brałeś udziału. Wcale chciałeś się tu znaleźć, ale Twoja wola nie miała tu nic do rzeczy. Zapomnij o dawnym życiu, od tej pory liczy się tylko Więzienie – nie próbuj z Niego uciekać, bo jest całym Światem. A od Świata można uciec tylko przez śmierć, choć i to nie jest pewne.
Poczuj rodzinną woń celi, przypatrz się bezkresnym korytarzom, zasmakuj samotności w tłumie, dotknij niewidzialnych krat, usłysz oddechy mieszkańców, przyzwyczaj się do ich charakterów i potrzeb. Od dziś nie istnieje nic poza tym.

Zapraszamy do czytania i komentowania settingu autorstwa Raiina. » więcej
Wyświetlono rezultaty 181-200 z 496.
ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.