Przy okazji zorganizowanej w Rosji konferencji WG Fest studio Wargaming ogłosiło zmianę silnika graficznego w World of Tanks. Na nowe czołgi poczekamy do 18 marca.
Aktualizacja oznaczona numerem 1.0 wprowadzi silnik CORE stworzony przez programistów Wargamingu. 25 obecnych w grze map zostanie gruntowanie przerobionych, aby wykorzystać nowe możliwości graficzne, muzykę i odgłosy. Twórcy zapewniają, że unikając znaczących kosztów wydajnościowych, udało im się wprowadzić nową jakość w wyglądzie wszystkich elementów: czołgów, terenu, wody i roślinności. Firma obiecuje również zmiany po stronie dźwiękowej – każda z map ma otrzymać swój własny motyw muzyczny, który będzie zmieniał się w zależności od sytuacji na polu bitwy.
Z nowym silnikiem graficznym można się zapoznać już teraz, pobierając aplikację World of Tanks enCore.
Na temat najnowszej zapowiedzi wypowiedział się Milos Jerabek, dyrektor rozwoju World of Tanks:
Aktualizacja 1.0 to radykalna zmiana. Dusza gry pozostanie niezmieniona, ale nowy silnik graficzny prowadzi do zwiększenia jakości obrazu w znacznie większym stopniu niż zwykłe podniesienie rozdzielczości. To oszałamiająca różnica i wprost nie możemy się doczekać kiedy gracze będą mogli jej spróbować.
WG Fest przyniosło ciekawe wiadomości również o innych tytułach studia. 18 stycznia na Androidzie i iOS-ie wystartuje World of Warships Blitz. Staniemy w nim za sterami 90 japońskich, niemieckich, rosyjskich i amerykańskich okrętów w bitwach 7 na 7 graczy oraz w misjach PvE. Tymczasem w zamkniętej becie Total War: Arena rozegrano już ponad 300 tysięcy bitew, a w przyszłym roku otrzymamy nową mapę (Przełęcz Augustusa) i dowódcę (Spartakusa).