The Great Ancient World

Autor: Michał 'shergar' Tronina

The Great Ancient World
Twórcy modyfikacji największy nacisk położyli na realizm tworzonego projektu. Między innymi dlatego udostępniono graczom nie jedną lecz wiele kampanii, z których każda przedstawiać będzie inny okres historii. Zabieg taki jest rzeczywiście bardzo dobrym rozwiązaniem i nie ogranicza wyboru gracza już na początku rozgrywki. Póki co, powstała jedna kampania, ale przewidywane są co najmniej trzy, co zapowiada dużo więcej zabawy z tak świetną grą jak Rome: Total War.
Twórcy modyfikacji zadbali także o walory estetyczne. Projekt zawiera dziesiątki, jeśli nie setki nowych modeli jednostek i innych grafik. Ilość jest naprawdę imponująca a jakość także nie odbiega os oryginalnych standardów. Lista ogólnych zmian mechaniki rozgrywki także napawa optymizmem - oby tylko wszystkie z założeń zostały zaimplementowane. Szkoda, że twórcy modyfikacji nie pokusili się zmiany morskich batalii co na pewno uczyniłoby modyfikację atrakcyjniejszą dla graczy. A oto i lista zmian, które wprowadza modyfikacja:
Dostępne kampanie historyczne. I KAMPANIA HISTORYCZNA (264 r. p.n.e. - 111 r. p.n.e.)
II KAMPANIA HISTORYCZNA (111 r. p.n.e. - 58 r. p.n.e.)
III KAMPANIA HISTORYCZNA (58 r. p.n.e. - 14 r. n.e.)
Zapraszamy też do zapoznania się z materiałami umieszczonymi na oficjalnej stronie modyfikacji.