Czy los kontynuacji takich hitów jak choćby Ghost Recon jest z góry przesądzony?
"Z cieżkim sercem ogłaszamy, że studio GRIN zostało zmuszone zamknąć swe drzwi. Spowodowane zostało to opóźnieniami w płatnościach od zbyt wielu wydawców, co wytworzyło problemy finansowe, z którymi nie mogliśmy dać sobie rady.
Po dwunastu latach ciężkiej pracy, zatrudnieniu setek utalentowanych mężczyzn i kobiet, ogłaszamy koniec. Przeżyliśmy wspaniałą przygodę, a rodzina GRIN doświadczyła tego, co zdołało przeżyć niewielu innych.
Patrząc na dwanaście lat gier, takich jak Ballistics, Bandits, GRAW 1 & 2, Bionic Commando Rearmed, Wanted: Weapons of Fate, Terminator: Salvation, Bionic Commando oraz nasze niezapowiedziane dzieło sztuki, którego nie mogliśmy ukończyć; była to świetna jazda." - mówią przedstawiciele studia GRIN