Firma Roccat, zajmująca się dotychczas tworzeniem sprzętu dla graczy, ogłosiło założenie studia Roccat Games. Pierwsza premiera ma się odbyć w sierpniu na targach Gamescom i będzie to taktyczna gra w czasie rzeczywistym, niosąca tytuł Sick City.
Twórcy zapowiadają, że Sick City będzie łączyło zalety kilku klasycznych produkcji: taktyczne planowanie z Commandos, brak minerałów i budynków wzięty z Company of Heroes oraz potężne zdolności unikalnych bohaterów jak w WarCraft III.
Założyciel i prezes firmy Roccat tak komentuje nowy projekt:
W sektorze peryferii komputerowych coraz mocniej angażujemy społeczność graczy w rozwój naszych produktów, czego przykładem są m.in. Sova i Modulok. Opinia fanów Roccat była kluczowym czynnikiem sukcesu naszego lapboardu, a także miała ogromny wpływ na ostateczną koncepcję budowy wielofunkcyjnego stojaka na słuchawki. Podobną strategię planujemy zastosować w procesie tworzenia gier. Sick City jest konkurencyjnym tytułem, Roccat od zawsze tworzył konkurencyjne produkty, jednak ma to sens jedynie wówczas, gdy angażujemy do procesu kreacyjnego społeczność gier. Budowanie zaangażowanej bazy fanów to istotna część działań Roccat Games Studio. Nasz utalentowany zespół deweloperski pragnie współpracy z zapalonymi graczami, aby stworzyć idealny produkt końcowy. Chcemy wykreować tytuł unikatowy na skalę globalną, jednocześnie zachowując znane i lubiane, klasyczne cechy marki Roccat.