Choć obraz wygląda niezwykle realistycznie, Obsidian potwierdza, że pochodzi prosto z gry. Do jego stworzenia wykorzystano tę samą technikę, której używano dekadę temu przy tworzeniu Icewind Dale. Poziomy najpierw zaprojektowano w technice 3D i przekonwertowano na obrazy 2D. Następnie oddano je artystom, którzy zadbali o detale i grę światła.
Ponadto deweloper zapowiedział, że każdy użytkownik, który zadeklaruje co najmniej 50 dolarów wsparcia dla projektu, otrzyma bezpłatnie cyfrowy almanach kampanii Project Eternity. Będzie on zawierał dużo szczegółowych informacji o świecie, jego historii, ważnych postaciach, wydarzeniach i kulturze. Pozostali użytkownicy będą mogli kupić almanach za 15 dolarów (~45 zł).
Ustalono także nowe progi finansowe i ujawniono zawartość, która zostanie dodana, jeśli uda się je przekroczyć. Za uzbieranie 3 milionów dolarów wprowadzona zostanie twierdza, którą gracz będzie mógł wykupić. Będzie można przechowywać w niej ekwipunek, rozmawiać z kompanami, tworzyć przedmioty, odpoczywać i robić zakupy.
Przy 3,5 milionach dolarów zostanie dodane drugie duże miasto. Pierwotnie zakładano, że będzie tylko jedno, ale jeśli budżet pozwoli, deweloper chętnie stworzy drugie.
Do tej pory zebrano ponad 2,76 miliona dolarów, a pozostały jeszcze 4 dni do zamknięcia zbiórki. Premiera Project Eternity jest planowana na 2014 rok na PC.