» Wieści » Kolejny film z Battlefield 3 Kolejny film z Battlefield 3 16-03-2011 13:50 | Marcin 'Llewelyn_MT' Trybus Zgodnie z obietnicą, dwa tygodnie po pierwszym filmie przedstawiającym rozgrywkę w Battlefield 3, możemy śledzić dalsze losy występującej w nim drużyny piechoty, która tym razem przystępuje do eliminacji nieprzyjacielskiego snajpera. Źródło: VG247 Tagi: Battlefield 3 Czytaj również Zwiastun Battlefield 3: Decydujące Starcie Battlefield 4 potwierdzony na 2014 Wkrótce teaser ostatniego DLC do Battlefield 3 Data premiery Battlefield 3: Aftermath Armored Kill po wakacjach Muzyka a gry Komentarze angel21 Ocena: 0 Szczenę mam przy ziemi. Świetna animacja, świetna fizyka ...składam pokłony! [pokaż treść] [kto ukrył] 16-03-2011 15:16 Llewelyn_MT Ocena: 0 Ale tylko dla DX11. I konsol. Bez sensu. [pokaż treść] [kto ukrył] 16-03-2011 15:48 angel21 Ocena: 0 Zanim wyjdzie to większość będzie już w to zaopatrzona :). Zresztą raczej lepiej iść z postępem niż trwać w spoczynku:). [pokaż treść] [kto ukrył] 16-03-2011 16:13 Llewelyn_MT Ocena: 0 Widząc problemy gier mających wersje DX9 i DX11 (Crysis 2, Shogun 2) rozumiem posunięcia DICE. Lepiej to już zrobić raz a dobrze. [pokaż treść] [kto ukrył] 16-03-2011 18:05 Vermin Ocena: 0 DX11 póki co jest bardzo lipne oraz niestabilne, więc na 10000% B3 wyjdzie też pod DX9. Tak było z Crysis 2, Dragon Age 2, Shogun 2 i wieloma innymi. [pokaż treść] [kto ukrył] 16-03-2011 20:22 Llewelyn_MT Ocena: 0 W przeciwieństwie do tych wszystkich gier, B3 jest na nowym silniku. To nie DX11 jest niestabilne tylko stare silniki zostały do niego słabo przystosowane. Nie ma Frostbite 2.0 na DX9, bo powstawał już po wejściu DX11. Szef id Software powiedział ostatnio, że DX wyprzedziło OpenGL w stabilności i następny id Tech będzie pod DX. Swoją drogą, B3 będzie na nowym silniku, a następne CoD ma być znów na starym, który już dziś wygląda komicznie. Porównania tych dwóch gier na PC nie widzę. :D [pokaż treść] [kto ukrył] 16-03-2011 20:55 nerv0 Ocena: 0 Szkoda, że nie trwało choć trochę dłużej. Chciałem obejrzeć efekty uderzenia rakiety w hotel. A poza tym? Miodzio! Fantastycznie wyglądają efekty świetlne i cienie. Cholera, na prawdę czas sprezentować sobie nowego kompa. :) [pokaż treść] [kto ukrył] 17-03-2011 14:53 ~etanol Użytkownik niezarejestrowany Ocena: 0 wydawca Batelfildow nie ma problemow z DX11 (jako jeden z nielicznych), wydali już przynajmniej dwie gry z DX11: MoH 2010 i BC2, wiec o to bym sie nie martwil. [pokaż treść] [kto ukrył] 30-03-2011 12:10 337249337255337257337270337298337306337468340278 Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.