» Wieści » Gry bez przemocy według BioWare

Gry bez przemocy według BioWare

|

Gry bez przemocy według BioWare
W wywiadzie udzielonemu serwisowi gameindustry.biz, Ray Muzyka i Greg Zeschuk z BioWare stwierdzili, że są zainteresowani tworzeniem gier nastawionych bardziej na przedstawienie rozwiniętej fabuły aniżeli na walkę. "Oczywiście ci najbardziej zapaleni gracze, którzy grają od ostatnich 10 lat, będą chcieli momentów walki i akcji. Ale są i inni którym być może wystarczy jedynie fabuła." Odwrót od casualowych graczy? Czyżby w przyszłości gry BioWare miały być pozbawione przemocy i agresji? Jak na razie możemy zaobserwować odwrotny trend. A poza tym, czy przemoc przeszkadza w opowiadaniu dobrych historii, czy szybka akcja, czasem krwawa eliminacja przeciwników w jakiś sposób niszczy lub umniejsza doświadczenia płynące z gry?
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Źródło: joystiq
Tagi: BioWare | Greg Zeschuk | Ray Muzyka


Czytaj również

Komentarze


pancake_pl
   
Ocena:
0
to chyba raczej na odwrót - zapaleni gracze szukają ciekawej fabuły, a casualowi jakiegoś łubudubu (niekoniecznie krwawego)

bo kto z casuali sięga po F2 by przejść go na same gadki? ;)
07-07-2009 10:52
Raziell
   
Ocena:
0
pancake ma racje, to jest odwrót od casualowców.
07-07-2009 10:56
arakin
   
Ocena:
0
Czy BioWare nie produkuje czasem dość krwawego Dragon Age?
07-07-2009 11:09
kaduceusz
   
Ocena:
0
Z tego co ja sobie kombinuję, chodzi im o to, że ma być więcej gry w zmianę fabuły, niż gry w taktyczne potyczki lub/i w klikanie na przeciwników, dla których fabuła jest tylko pretekstem.
07-07-2009 13:02
Siman
   
Ocena:
+3
Ale co w tej wypowiedzi jest o braku przemocy? Od kiedy "nastawienie na fabułę" oznacza mniej flaków na ekranie?
07-07-2009 15:54

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.