Gry bez przemocy według BioWare
W wywiadzie udzielonemu serwisowi gameindustry.biz, Ray Muzyka i Greg Zeschuk z BioWare stwierdzili, że są zainteresowani tworzeniem gier nastawionych bardziej na przedstawienie rozwiniętej fabuły aniżeli na walkę. "Oczywiście ci najbardziej zapaleni gracze, którzy grają od ostatnich 10 lat, będą chcieli momentów walki i akcji. Ale są i inni którym być może wystarczy jedynie fabuła." Odwrót od casualowych graczy? Czyżby w przyszłości gry BioWare miały być pozbawione przemocy i agresji? Jak na razie możemy zaobserwować odwrotny trend. A poza tym, czy przemoc przeszkadza w opowiadaniu dobrych historii, czy szybka akcja, czasem krwawa eliminacja przeciwników w jakiś sposób niszczy lub umniejsza doświadczenia płynące z gry?
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Źródło: joystiq