» Wieści » Grafiki koncepcyjne z WoD MMO

Grafiki koncepcyjne z WoD MMO

|

Grafiki koncepcyjne z WoD MMO
Na stronie CCP, firmy która przejęła White Wolf Publishing, wydawcy EVE Online oraz World of Darkness MMO, prezentowane są grafiki koncepcyjne ewidentnie powiązane tematycznie ze Światem Mroku.

Wraz z niedawną prezentacją silnika odpowiadającego za symulację zachowania ubrań i włosów, pozwalają one sądzić iż specyficzne nastrój i styl Świata Mroku zostaną w produkowanej grze dochowane.

Grafika dotychczasowa
Panorama Nowego Jorku
Panorama Chicago
Zaloguj się, aby wyłączyć tę reklamę
Źródło: WoD Online News
Tagi: Świat Mroku | White Wolf | WoD MMO


Czytaj również

Komentarze


Xaric
   
Ocena:
0
no, no, w końcu coś dla prawdziwych nocnych marków :)
04-05-2010 09:33
Qendi
    uwaga techniczna
Ocena:
0
CCP nie przejęło White-Wolf. To było o wiele bliższe fuzji.
04-05-2010 09:43
996

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Grafiki jak to grafiki - cholera wie ile mają wspólnego z grą, natomiast silnik wygląda rzeczywiście imponująco.
04-05-2010 10:14
wild beast
   
Ocena:
0
Zapowiada się godny następca Vampire: the Masquared - Bloodlines. Naprawdę mnie ciekawi jak rozwiążą sprawę nadnaturali w grze i czy magowie będą mieli pi razy drzwi system "wolnej magii" ( Free-form magic ).

I zdałem sobie właśnie sprawę - skoro są grafiki koncepcyjne dla Chicago i Nowego Jorku, sadze że możemy się spodziewać większej ilość miast - może 3?
04-05-2010 11:55
~Headbanger

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Nie oszukujmy się będzie to mmo jak każde inne...
04-05-2010 12:01
Kastor Krieg
   
Ocena:
0
@Qendi
Faktycznie, to był raczej przyjaźniejszy merger niż agresywne acquisition. Dzięki :)

@Craven
Grafiki mogą dać ogólny ogląd tego, z czym CCP chce by się produkt kojarzył. Kojarzy się odpowiednio :D

Silnik jest genialny, mam nadzieję że nie trzeba będzie do niego podchodzić z GTX 480. Z drugiej strony, to MMO, będzie pewnie nieźle zoptymalizowane i skalowalne porządnie, żeby maksymalnie licznej grupie ludzia poszło w ogóle sensownie.

@wild beast
Bardzo, bardzo bym chciał następcy Bloodlines. Wciąż w nią gram, ostatnio przechodzę Tłemełem, z patchem fanowskim 6.7, który otworzył bardzo dużo dialogów i niewykorzystanego wcześniej materiału. Świetna sprawa.

Co do freeform magic to nie miałby olbrzymich nadziei, ale nie sądzę też, żeby to były trzy zaklęcia na krzyż.

@Headbanger
Nie zapominajmy, że CCP zrobiło już jedno MMO które jest gigantyczne i zupełnie nie jak wszystkie inne - EVE Online. Jeśli nie oni, to kto miałby podołać? Blizzard? :P
04-05-2010 12:12
neishin
   
Ocena:
0
Wygląda rewelacyjnie, ciekawe co trzeba będzie mieć, żeby to uciągnęło. No i jako że nie grałem w inne gry z logo WW to MMO kojarzy mi się tylko z WoWem - mam nadzieję, że cała mechanika rozgrywki będzie inna.

Jeśli będzie dobre to może nawet się skuszę:D
04-05-2010 13:08
Kastor Krieg
   
Ocena:
0
Neishin, koniecznie zapoznaj się z Vampire: Bloodlines. Stary już dość RPG-FPP na silniku Half Life 2, natomiast klimatu ma tony, radosnej sieczki też troszkę. Oparty jest o Wampira: Maskaradę.

Tu masz o grze i screeny. Po przejściu gry "normalnie" należy raz ją przejść Malkiem :P
04-05-2010 13:34
wild beast
   
Ocena:
0
@Kastor

Przez freeform jaki bym widział to ze dane Arcanum ma trzy efekty ( na przykład Life leczenie, wzmocnienie cech i kontrole zwierza ), na danej kropce dostaje się lepsze "bazy" ( działa na jeden cel, wiele ) i możesz modyfikować zasięg czy "moc" i pozostałe parametry - bardzo podobne rozwiązania są już od czasów Morrowinda w cRPgie. ;]

pozostaje też pytanie czy będzie domyślnie zaczynać się grac Śmiertelnikiem który prowadzi jakieś tam śledztwo ( kilka subquestów składających się na tutorial) i BAM!, scena jak wprowadzenie z VTMB. ;) Albo dla hardcore'ów, granie śmiertelnikiem nadal, jako Łowca...

I trzymam macki by nie było "100k gola please". Może być za to "100k $ please" . :P
04-05-2010 16:53
LaMedusa
    hum
Ocena:
0
... póki co ruch i animacja rewelka !

Ciekawe tylko czy za "rzucanie kitą" będą bonusy towarzyskie?
No i jak się sprawa ma: fizyki walki do długości sukmany ciąganej za pupą ?

W kwestii ogólnej ciekawie się prezentuje...
04-05-2010 22:37
Podtxt
   
Ocena:
0
Fizyka walki do długości ubioru na pewno będzie się miała nijak. Niemożliwe i niepotrzebne, aby to uwzględnili.

Pewnie będą eksperymenty z różnymi serwerami - takimi 4play, z '100k gold plz' i takimi 'TrVe', gdzie za taki tekst masz najpotężniejsze postacie na serwerze na karku za niszczenie klimatu.
05-05-2010 16:42
Kastor Krieg
   
Ocena:
0
Raczej nie będzie różnorodnych serwerów per se, każdy z innymi zasadami, tylko synchronizujące się shardy jednego serwera rozproszonego - tak jak w EVE. CCP ma chyba najlepszy out there patent na hordy ludzi w jednym de facto "świecie" gry. Jeden de facto serwer dla wszystkich.
05-05-2010 17:07
~creeperius

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Nieeeeee! WoDowi w MMO mówię stanowcze nie. I tak Bloodlines'a przechodziłem prawie pół roku. Każdym klanem po kilka razy delektując się klimatem, postaciami... A teraz to?! Słyszałem o gościach, którzy padali jak żyto przez WoWa, GW -- nolife'y. Widać podzielę ich los... ;(
06-05-2010 15:30
Kastor Krieg
   
Ocena:
0
Obawiam się, że to będzie pierwszy MMORPG do którego kupię grę i subskrypcję nieważne jak drogie będą. A do tej pory nie subskrybowałem żadnego MMORPG, grałem przelotnie w kilka.
06-05-2010 15:49
~Plusz

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
To będzie na podstawie starego Świata Mroku, czy nowego?

I też liczę na chociażby Morrowindową wersję free magic. Różne efekty na kropkę, na następnej kropce możliwość poszerzenia starych + jakieś nowe. Można by tu wykorzystać nowo magowe roty.
W sumie free magic to mocny wyróżnik magów, w zasadzie nieco definiujący tę "rasę", chociaż w grze szalenie ciężki do zrobienia. Uważam więc, że nieco się porwali z motyką na słońce :P.

Ciekawi mnie też czy moce różnych "ras" będą się pokrywać, czy też nie - przykładowo czy "magiczne spojrzenie" - wampira, wilkołaka i maga w tym samym "specjalnym" miejscu pokaże to samo, czy zależnie od "rasy".

No i co z kwestią dni i nocy dla wampirów? Stała noc polarna :P?
Ciekawi mnie też kwestia mortali - duuużo botów, npców etc.?
I najważniejsze - czy będzie zachowany społeczny podział miasta - to znaczy czy będzie Książę, rada, szeryf etc.
16-05-2010 13:37

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.