» F.E.A.R.: Złota Kolekcja

F.E.A.R.: Złota Kolekcja

Dodał: Łukasz 'Chavez' Maludy

F.E.A.R.: Złota Kolekcja
9.75
Ocena użytkowników
Średnia z 4 głosów
-
Twoja ocena
Tytuł: F.E.A.R.: Złota Kolekcja
Seria wydawnicza: Złota Kolekcja
Producent: Monolith Productions
Wydawca: Vivendi Games
Dystrybutor polski: CD Projekt
Data premiery (świat): 12 grudnia 2007
Data premiery (Polska): 12 grudnia 2007
Platformy: PC
Wymagania sprzętowe: Procesor Pentium 4 / Athlon XP 1,4GHz (zalecane Pentium 4 / Athlon XP 3GHz), 512MB RAM (zalecane 1GB RAM), karta graficzna klasy GeForce 4 Ti / Radeon 9000 z 64MB RAM (zalecana karta graficzna klasy GeForce 6600 / Radeon 9800 Pro z 256MB RAM i sprzętowym
Nośnik: 1 DVD
Strona WWW: whatisfear.com
Sugerowana cena wydawcy: 99,90 zł

Skład pakietu: F.E.A.R. + F.E.A.R. Extraction Point + F.E.A.R. Perseus Mandate F.E.A.R. (First Encounter Assault Recon) to nazwa tajnej jednostki uderzeniowej. Członkowie oddziału - z których każdy wykazuje pewne zdolności paranormalne - przygotowani są do walki z niebezpieczeństwami, o których nie informują żadne oficjalne kanały. Właśnie zidentyfikowano nowe zagrożenie... W wartym miliony dolarów kompleksie przemysłowym dochodzi do zamachu - niezidentyfikowana grupa paramilitarna przejmuje budynki i bierze zakładników spośród pracujących w nich ludzi. Terroryści nie przekazują jednak żadnych roszczeń. Wysłane na pomoc siły specjalne znikają bez śladu, by po chwili odnalazły się ich zmasakrowane szczątki. Na dodatek na opuszczonych teraz korytarzach laboratoriów pojawia się tajemnicza dziewczynka... Do akcji wkracza F.E.A.R. F.E.A.R.: Extraction Point to pierwszy oficjalny dodatek do F.E.A.R. Akcja Extraction Point zaczyna się dokładnie w momencie ukończenia F.E.A.R. Główny bohater z łowcy staje się ofiarą. Po piętach depczą mu niedobitki armii klonów, którymi dowodził wcześniej Paxton Fettel, główny przeciwnik z podstawowej wersji gry. F.E.A.R.: Perseus Mandate to drugi, samodzielny dodatek do gry F.E.A.R. Tym razem fabuła osadzona została dokładnie w samym czasie, co akcja poprzednich części, jednak perspektywa widziana jest oczami żołnierza zupełnie innego oddziału F.E.A.R. Prócz znanych nam już z poprzednich odsłon groźnych przeciwników i śmiercionośnych broni, twórcy gry dodali kilka całkowicie nowych i zaskakujących (jak choćby zamaskowani, wyposażeni w czerwone noktowizory Nightcrawler Guards z ich Short Pulse Rifle). * Dopracowana sztuczna inteligencja wroga: Oddziały przeciwników potrafią ze sobą współpracować, flankować gracza, wspinać się po ścianach, wykorzystywać zasłony i ukrywać się w cieniu. * Widowiskowe sceny: Iskry, dym, walący się gruz, rozsypujące szyby. Dzięki wykorzystaniu systemu do efektów specjalnych, każda walka będzie przypominać największe filmowe superprodukcje. * Filmowy styl: Strzelaniny z pędzącego samochodu, katastrofa lotnicza, hordy przeciwników szturmujących pozycję gracza. F.E.A.R. to unikalne połączenie konwencji filmów Szklana pułapka, Ring i filmów wojennych. * Największe osiągnięcia programistyczne: Przy użyciu rozwiązań graficznych technologii DirectX 9 oraz silnika fizyki Havok 2 stworzono autentyczne scenerie, dzięki którym zapomni się, że to gra. * Wydanie zawiera obszerny poradnik do gry i dodatków.

Tagi: F.E.A.R.: Złota Kolekcja | Złota Kolekcja


Czytaj również

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.


ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.