- The Hand of the Monolith – pierwsze spotkanie wchodzące w skład krótkiej przygody rozgrywającej się wokół monumentu rasy Erishani;
- Map Gallery – zbiór map i planów z podręcznika;
- Art. Gallery – ilustracje pochodzące z podręcznika.
- Stepchildren of the Hinterlands – krótki opis fabularny i nowe moce dla druidów będących pod silniejszym wpływem planów;
- On Civilization's Fringes – opis kilku ludzkich nacji żyjących na dzikim pograniczu cywilizacji uzupełniony o mechaniczne elementy takie jak nowe pochodzenia i atuty;
- Clerics of Prophecy – kilka nowych mocy oraz opis,, mającej swoje korzenie w Eberronie, organizacji kapłańskiej, zajmującej się poszukiwaniem i wyjaśnianiem przepowiedni.
- Lighthouse of the Sea Chanter – dokładny plan latarni morskiej do wykorzystania w przygodach;
- Campaign Workbook: Kaius Dantus – dokładny opis postaci niezależnej będącej potencjalnym przeciwnikiem poszukiwaczy przygód oraz rozpiska dwóch nowych odmian aniołów;
- The Mind's Eye Opened – kilka porad oraz sporo materiałów mechanicznych poświęconych wprowadzeniu psioniki do prowadzonej kampanii;
- Torog – przedstawienie Toroga, upadłego bóstwa bólu i czczących go kultów oraz porady jak wykorzystać je na sesjach.