» Wieści » Rozpoczęcie gry w 4. edycji

Rozpoczęcie gry w 4. edycji

|

Rozpoczęcie gry w 4. edycji
Na stronie Wizards of the Coast pojawił się fragment z czwartoedycyjnego Dungeon Master's Guide. Przedstawia on małe miasteczko Fallcrest - przykładowe miejsce, w którym bohaterowie mogą rozpocząć kampanię w nowej edycji. Można się z nim zapoznać tutaj.
Źródło: Wizards of the Coast
Tagi: Wizards of the Coast | D&D 4th ed.


Czytaj również

Komentarze


Vini
   
Ocena:
0
Mapa mi się bardzo podoba
26-05-2008 21:23
~s

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
No nie wiem czy to takie "małe" miasteczo. Powiedziałbym że średnie. Nie duże, nie metropolia... ale też nie małe.
26-05-2008 21:47
~Elkh

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Wygląda na przyjemnie miejsce ;>
26-05-2008 22:31
Homunculus
   
Ocena:
0
Ładna mapka
26-05-2008 22:44
~Dragon

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Ja tak może z innej beczki...nie wiecie czy istnieje aplikacja, która pomoże taką ładną mapkę przygotować?
26-05-2008 22:45
~vh

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Eee tam. Żadnych lochów pod miastem? Nie zrujnowana i nie zamieszkana przez potwory twierdza? Panie i panowie, to już nie jest D&D ;).
Nic, odliczanie do szóstego czerwca trwa. Pozostaję z nadzieją, że Necromancer Games wyda ca października jakiś porządny megadungeon :D.
26-05-2008 22:51
iron_master
   
Ocena:
0
Wizardzi zawsze robili ładne mapki ;-)

@Dragon
AFAIR były programy, niektóre płatne, inne nie. Poszukaj, na forum był temat.

@vh
Co nie ma podziemi? Po prostu w tym fragmencie ich nie ujawnili ;-)
26-05-2008 23:12
vh
   
Ocena:
0
OK, przyjrzałem się mapce i czuję się (trochę) udobruchany. Lokacje numer 14 i 15 wyglądają cokolwiek podejrzanie. :)
26-05-2008 23:38
Bajer
   
Ocena:
0
@Dragon
Capaign Cartographer albo do mapek lokacji Dundjinni.
27-05-2008 00:42
narsilion
    dziwne
Ocena:
0
Miasteczko prezentuje się malowniczo, nie powiem. Ale zaprojektowane jest równie cudacznie, jak miasta w Warhammerze: mury dookoła rzek, poprzez jary, przepaści i wąwozy... kto i po co budował takie umocnienia? Chyba tylko żeby dobrze wyglądały.

Normalnie miasteczko powstałoby nad klifem, chronione przepaścią i rzeką, całe otoczone murem, dochodzącym do zamkowego wzgórza. Ewentualne podgrodzie - jeśli koniecznie pod klifem - zajmowałoby obszar otoczony rzeczkami.
27-05-2008 09:38
Deckard
    @Narsillion
Ocena:
0
To są DDki, nie oczekuj realizmu pokroju Harn`a w systemie, gdzie wznoszono twierdze pośrodku pustyń Anaurochu. ;)
27-05-2008 18:35

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.