O D&D i d20
Działy:» Podstawy gry
» Pozostałe materiały
» Licencja Otwartej Gry
» Humor
Wyświetlono rezultaty 41-60 z 60.
Sortuj wg:
Srebrne Marchie - Rozszerzenie Sieciowe
Więcej Marchii
Poniższy tekst stanowi tłumaczenie oryginalnego artykułu autorstwa Seana K. Reynoldsa, pochodzącego ze strony Wizards of the Coast. Został przetłumaczony przez redaktorów serwisu za pozwoleniem wydawnictwa ISA. Suplement Srebrne Marchie ukazał się jeszcze przed publikacją D&D wer. 3.5. Z tego t...Podręcznik Gracza wer. 3.5 - Rozszerzenie Sieciowe
Alternatywne zestawy startowe dla klas standardowych
Poniższy tekst stanowi tłumaczenie oryginalnego artykułu autorstwa Penny'ego Williamsa, pochodzącego ze strony Wizards of the Coast. Został przetłumaczony przez redaktorów serwisu za pozwoleniem wydawnictwa ISA. Dodaj kilka opcji umożliwiających szybkie rozpoczęcie zabawy do swojej gry! Pobierz...Magia Faerunu - Rozszerzenie Sieciowe
Zagajnik Druidów - przykładowe miejsce mocy
Poniższy tekst stanowi tłumaczenie oryginalnego artykułu autorstwa Gwendolyn F.M. Kestrel, pochodzącego ze strony Wizards of the Coast. Został przetłumaczony przez redaktorów serwisu za pozwoleniem wydawnictwa ISA. Suplement Magia Faerunu ukazał się jeszcze przed publikacją D&D wer. 3.5. Z tego...Przewodnik Gracza po Faerunie - Rozszerzenie Sieciowe
Konwersja potworów z Zapomnianych Krain
Poniższy tekst stanowi tłumaczenie oryginalnego artykułu autorstwa Richa Bakera i Jamesa Wyatta, pochodzącego ze strony Wizards of the Coast. Został przetłumaczony przez redaktorów serwisu za pozwoleniem wydawnictwa ISA. Stanowi on uzupełnienie Przewodnika Gracza po Faerunie i jest wspominany w tek...Spellslinger: kaliber 3.5
Errata, wyciąg z SRD i zestawienie terminów
Podręcznik Horizon: Spellslinger został wydany jeszcze przed polską premierą Podręczników Źródłowych w wersji 3.5. Co się z tym wiąże, oparty został o schemat tłumaczenia edycji 3.0, mimo iż przeznaczony jest do wykorzystania w połączeniu z nową edycją 3.5. Dotychczas wiązało się to z szeregiem komp...SRD v.3.5
Podstawowe zasady D&D
Poniżej znajdziecie polską wersję System Reference Document w wersji 3.5. Może ona zostać pobrana w całości (archiwum, 2 MB) lub jako pojedyncze pliki (45 dokumentów, 13 MB). Mamy nadzieję, że SRD v.3.5 PL będzie pomocne dla wszystkich miłośników Dungeons & Dragons. Porządek plików na stronie po...Zmiany w systemie d20 wersja 3.5
Narzędzie do konwersji PG 3.0 na wer. 3.5
07-02-2007 02:48 | Marcin 'Llewelyn_MT' Trybus | Komentarze: 65
Poniżej znajdziecie plik, który w pełni konwertuje Podręcznik Gracza dla edycji 3.0 systemu na edycję 3.5, wzbogacając go przy tym o niezbędne dodatki spoza tego podręcznika (między innymi nowe zasady dotyczące funkcjonowania Redukcji Obrażeń). Plik ten (PDF; 122 strony; 1,6 MB) jest przystosowany z...
Schemat konstrukcji klas podstawowych
Jak tworzyć zrównoważone klasy w SpS
22-01-2007 22:02 | Mateusz 'Zsu-Et-Am' Kominiarczuk | Komentarze: 4
Niektórzy narzekają na niewystarczającą ilość klas podstawowych w Spellslingerze. I faktycznie, trzy klasy (cyngiel, szelma i traper), nawet biorąc pod uwagę możliwość wieloklasowania bez jakichkolwiek kar z tego tytułu i klasy-Znamiona w liczbie sześciu, dla kogoś przyzwyczajonego do standardowych...
4. Inne
4.1. Co to jest Grim-n-Gritty? Grim-n-Gritty (w skrócie: G'n'G) to nakładka na mechanikę D&D, autorstwa Kennetha S. Hooda. G'n'G czyni grę bardziej śmiertelną m.in. poprzez wzmocnienie potworów i magii oraz sprowadzenie żywotności postaci do minimalnego poziomu. Wersje G'n&...3. Światy i settingi
3.1. PYTANIA OGÓLNE 3.1.1. Co to jest setting? Setting to świat (uniwersum) będący miejscem akcji gry, z własną historią, geografią i mieszkańcami. W przypadku Dungeons & Dragons setting traktowany jest jako oddzielna od mechaniki, "wymienna" część gry (można grać w różnych settingac...2. Mechanika
2.1. Jak stworzyć postać w D&D? Jak awansować postać na wyższy poziom? Zasady tworzenia postaci i ich awansu na kolejne poziomy doświadczenia nie są objęte OGL (patrz: 1. Pytania ogólne/1.3) i jako takie nie mogą być publikowane bez naruszenia prawa autorskiego. Dokładny opis w/w zasad znajdzi...1. Pytania ogólne
1.1. Co to jest d20? d20 to mechanika (zestaw reguł i zasad), w oparciu o którą toczy się gra w D&D. Nazwa pochodzi od kości (ang. dice) 20-ściennej, której najczęściej używa się w tej mechanice. Pytania i odpowiedzi dotyczące mechaniki znajdują się w części FAQ zatytuowanej Mechanika. 1.2...D&D Rule Tracker
11-06-2006 20:42 | Krzysztof 'Damador.' R | Komentarze: 5
Rule Tracker to znane narzędzie wspomagające wyszukiwanie zasad w podręcznikach do D&D. Za pomocą kilku kliknięć dowiesz się, w jakim suplemencie i na której stronie znajduje się poszukiwany przez Ciebie czar, klasa, element ekwipunku, potwór itp. Najnowsza wersja (ZIP [XLS]; 782 KB) uwzględnia...
Animacja kokosów (Cza/Zak 2)
Patataj!
24-05-2005 21:47 | Marcin 'Marael' Gomoła | Komentarze: 159
Animacja kokosów
Transmutacja
Poziom: Cza/Zak 2
Komponenty: W, S, M, K
Czas rzucania: 1 pełna runda
Efekt: Porażający!
Czas trwania 1 godzina/2 poziomy
Rzut obronny: Patrz opis
Odporność na czary: Nie
Animacja kokosów to ulepszona wersja zaklęcia Wierzchowiec. W chwili rzucania czaru, mag animuje d...
Playbeard - "Cudowny" przedmiot
Wydanie specjalne (podwójna rozkładówka) - Młot '72 r.
24-05-2005 21:39 | Marcin 'Marael' Gomoła | Komentarze: 99
Na pierwszy rzut oka jest to cienka księga w grubej, czarnej oprawie, wytartej od częstego czytania, którą przyozdabia prosty, biały rysunek, przedstawiający głowę króliczka. Zawartość tego pisma, to (poruszające się dzięki magii) rysunki nagich krasnoludek.
Zastosowanie tego przedmiotu jest trojak...
Wykrycie prezentów (Cza/Zak 1, Kap 1)
25-12-2004 13:56 | Marcin 'Marael' Gomoła | Komentarze: 12
Wykrycie prezentów
Wieszczenie
Poziom: Cza/Zak 1, Kap 1
Komponenty: W, S
Czas rzucania 1 akcja
Zasięg: 18 metrów
Obszar: Ćwierć okręgu rozpoczynającego się od czarującego i emanującego do granic zasięgu czaru
Czas trwania: Koncentracja, nie więcej niż 10 minut/poziom
Rzut obronny: Brak
Odporność na...
Kolęda (Brd 6)
25-12-2004 13:45 | Marcin 'Marael' Gomoła | Komentarze: 45
Kolęda
Zaklinanie (przymus) [Wpływający na umysł]
Poziom: Brd 6
Komponenty: W
Zasięg: Osobisty
Efekt: Okrąg o promieniu 12 m ze środkiem na czarującym
Czas trwania: Natychmiastowy
Rzut obronny: Brak
Odporność na czary: Nie
W pewną szczególną noc nie wypada walczyć...
W chwili, w której bard zaczyna...
Ekwipunek Świętego Mikołaja
Zedrzyj go z niego!
25-12-2004 13:26 | Piotr 'Faust' Kucharski | Komentarze: 43
Strój Świętego Mikołaja
Ta dziwna szata początkowo wydaje się być zwyczajnym ubraniem maga – trochę za szerokim, wykonanym z czerwonego materiału, obszytym białym futrem i upstrzonym cekinami. Zawsze jest do niej dołączona szlafmyca zaopatrzona w puszysty pompon.
Pod niegroźnym wyglądem, stró...
Śniegowy golem - potwór (SW: 10)
Strzeż się bałwanka...
25-12-2004 13:11 | Piotr 'Faust' Kucharski | Komentarze: 22
Duży konstrukt
Kości Wytrzymałosci: 11k10 (65 pw)
Inicjatywa: -2 (Zr)
KP: 21 (-1 rozmiar, -2 zr, +14 naturalny)
Szybkość: 4,5 m
Ataki: 2 walnięcie +14 wręcz lub wieka miotła +15/+10 wręcz
Specjalne Ataki: powiew mrozu, śnieżna piguła
Specjalne Cechy: asymilacja zimna, konstrukt, niepodatność na magi...
Święty Mikołaj - szablon
Nie chciałbyś nim zostać...
25-12-2004 12:43 | Piotr 'Rebound' Brewczyński | Komentarze: 41
Niemal każda humanoidalna rasa ma w roku jakieś święto, podczas którego jej przedstawiciele obdarowują się wzajemnie prezentami i upominkami. - niezależnie od tego, czy owymi upominkami są ślicznie zapakowane, mniej lub bardziej praktyczne przedmioty, czy tylko kolejny posiłek, na który składa się g...
Przejdź do strony: