» Dla Mistrzów Podziemi » Potwory » Minogon (SW: 8)

Minogon (SW: 8)

Duży konstrukt
Kości Wytrzymałości: 10k10 + 33 (98 pw)
Inicjatywa: +0
Szybkość: 9 m
KP: 25 (-1 rozmiar, +16 naturalny), dotykowy 9, nieprzygotowany 25
Bazowy atak/zwarcie: +7/+17
Ataki: wielki topór +13 wręcz (3k6+9), lub walnięcie +12 (2k8+6)
Pełny atak: wielki topór +13/+8 wręcz (3k6+9), lub 2 walnięcia +12 (2k8+6)
Obszar/zasięg: 3 m/3 m
Specjalne ataki: ryk, szarża
Specjalne cechy: konstrukt, niepodatność na magię, redukcja obrażeń 5/adamantyt, szał, widzenie w ciemności 18 m, widzenie w słabym świetle
Rzuty obronne: Wytrw +3, Ref +3, Wola +3
Atrybuty: S 23, Zr 10, Bd -, Int 3, Rzt 11, Cha 1
Umiejętności: Nasłuchiwanie +6, Zauważanie +7

Zaloguj się aby wyłączyć tę reklamę
Atuty: Twardość, Potężny atak, Rozszczepienie, Zogniskowanie broni (wielki topór)

Klimat/teren: każdy region oraz podziemia
Występowanie: pojedynczo lub banda (2 – 4)
Skala wyzwania: 8
Skarb: brak
Charakter: zawsze neutralny
Rozwój: 11-18 KW (duży), 19-30 KW (wielki)
Dostosowanie poziomu: -

Minogony to stworzone za pomocą magii konstrukty, o których mówi się, że powstały z połączenia sił żywiołów z duchami zmarłych wojowników minotaurów, gdyż ich zaciekłość w boju przypomina tę właśnie rasę.
Minogony nie są tak wolne i ślamazarne jak zwykłe golemy, zachowując jednocześnie ich siłę i odporność. Mierzą około 2,5 metra i ważą prawie 1,5 tony. Z wyglądu przypominają metalowe minotaury. Z ich nozdrzy bucha gorąca para a z ich pysków wydobywają się co chwilę dzikie ryki.

Walka

Minogony rzucają się najczęściej w wir walki szarżując i wymachując swymi potężnymi toporami. Jeśli akurat nie atakują lub zostały chwilowo powstrzymane, wydobywają z siebie wściekły i głośny ryk zdolny ogłuszyć przeciwników.
Szarża (zw): Kiedy minogon rozpoczyna swą szarżę, przypomina rozwścieczonego minotaura. Opuszcza wtedy głowę i naciera na przeciwnika atakując swymi rogami. Poza zwykłymi premiami i karami wynikającymi z szarży, minogon może w tym ataku ubóść wroga rogami, zadając mu przy tym dodatkowe 4k6+9 obrażeń.
Niepodatność na magię (zw): Minogon jest niepodatny na wszystkie zaklęcia, zdolności czaropodobne oraz moce nadnaturalne, jednak z pewnymi wyjątkami. Efekty oparte na elektryczności powodują jego spowolnienie (analogicznie do czaru Spowolnienie) na 3 rundy, bez rzutu obronnego. Efekty oparte na zwykłym lub magicznym ogniu przełamują Spowolnienie i leczą 1 punkt obrażeń na każde 3 punkty obrażeń, które by spowodowały; minogon nie wykonuje rzutów obronnych przeciwko efektom związanym z ogniem
Ryk (zn): Minogon potrafi wydobyć z siebie straszliwy ryk, który oddziałuje na pobliskie istoty. Każda istota znajdująca się w promieniu 9 metrów od ryczącego minogona musi wykonać udany rzut obronny na Wytrwałość (ST 18) lub zostanie ogłuszona na 1 rundę. Minogon może używać tej zdolności raz na 1k6 rund.
Szał (zw): Minogon, dzięki swej częściowo minotaurzej naturze, zyskuje zdolność wprowadzania się w stan kontrolowanego szału. W ramach akcji darmowej może wpaść w trwający 6 rund szał, który zwiększa jego Siłę o 6 punktów, lecz powoduje karę -2 do KP. Po zakończeniu szału minogon nie cierpi z powodu zmęczenia, jednak w kolejny szał może wpaść dopiero po upływie 1k6 rund.

Tworzenie

Ciało minogona musi zostać wykonane z 1,5 tony czystego żelaza. Skonstruowanie ciała wymaga testu Rzemiosła (płatnerstwo lub kowalstwo) o ST 16. Ponadto w procesie tworzenia niezbędne są rogi i serce dorosłego minotaura.
PC 8; Stworzenie konstruktu, Bycza siła, Geas/poszukiwanie, Ograniczone życzenie, Polimorfowanie dowolnego obiektu, Przyzwanie potwora IV, twórca musi być co najmniej na 8. poziomie; cena 37,500 sz; koszt 24,750 sz + 960 PD.

Komentarze


~Kolega

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Fajny stwór, fajny opis, fajnie że jako pierwszy dodałem wpis :)
04-08-2005 19:05
Zed Kraken
   
Ocena:
0
Jak to konstrukt :).
Widziałem już go w NwN.
04-08-2005 19:15
Galaxum

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
niezłe trzymaj tak dalej :-)
04-08-2005 20:00
~Bodziuś

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
fajowy stworek...;-P
04-08-2005 20:04
Lukas_the_great
   
Ocena:
0
Może być, ale nie jest rewelacyjny.
04-08-2005 21:57
JanF
   
Ocena:
0
Dla mnie jest spoko
04-08-2005 23:41
Phizzix
    Obrazek
Ocena:
0
Obrazka nie ma...:(
05-08-2005 13:45
rincewind bpm
   
Ocena:
0
porządna praca. mnie dziwiło, ze tak często pojawia się potwór nie będący w księgach...
05-08-2005 20:26
Wojnar
   
Ocena:
0
Fajny slabszy konstrukt, alternatywa dla cielesnego golema ktory jest - malo klimatyczny. Mi ten Minogon sie podoba.
06-08-2005 20:47
~

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
SWietna robota , Minogon napewno ozywi moja przygode...
06-08-2005 21:17
~Merrow

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
No wiesz, żeby zciągać potwora z edytora modułów NwN i o tym nie inforować!? Wstydż się.
14-08-2005 14:42
Cahir
   
Ocena:
0
W zapowiedziach Ree wyraźnie napisał, że potwór wzorowany jest na grze Neverwinter Nights. Miałem zamiar go rozpisać i to zrobiłem, nie widzę powodu dlaczego miałbym się wstydzić. Jest to po prostu moja wersja tegoż potwora.
15-08-2005 20:40
Keliah
   
Ocena:
0
Nieźle opracowany, bez większych błędów mechanicznych. Z drugiej strony nic rewelacyjnego - na kolana pomysł mnie nie powalił :P Brakuje mi tutaj jakiegoś bardziej barwnego opisu -do czego wykorzystywane są te stwory, historia powstania itd. Tak to jest jedynie garstka statystyk. Ale ogólny poziom jest OK.
19-08-2005 16:15
~Athendor

Użytkownik niezarejestrowany
    chujnia
Ocena:
0
Potworek nie dość, że nieciekawy, to jeszcze z błędami w opisie... Porażka!
20-08-2005 00:23
Cahir
    Athenor
Ocena:
0
Konkrety, proszę:) Wskaż błędy, wtedy będzie można się ich pozbyć.
20-08-2005 00:38
~Alek

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Fajny potworek, aczkolwiek jest skopiowany z Neverwinter Nights. Oczywiście poza opisem stworzenia go.
20-08-2005 14:02
~Devil

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
btw. czy NwN nie jest wzrorowane na DnD? Oczywiscie ze jest wiec ja tu nie widze odgapienia ze strony gry bardziej ze strony ksiazki
troche przegiente z tymi obrazeniami
czemu elektrycznośc go nie wzmacnia?
Np. ladujac w niego pradem mozna zrobic przeskok ktory uderzy w nasze postacie.... tylko to zrobil bym odwrotnie ze ogien go oslabia a prad wzmacnia i daje mu nowe umiejetnosci
ale ja tam sie nie znam ;)
24-08-2005 09:15
~Misiek

Użytkownik niezarejestrowany
    no całkiem
Ocena:
0
Powiem że całkiem mi się podoba...w sumioe fajny jest ten stworek(hard corowe ma te obrażenia od szarży), pozdro
08-09-2005 19:42
~Gorn

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Minigony zawsze mi się podobały
29-09-2005 08:22
~Fred

Użytkownik niezarejestrowany
    O Minogonie
Ocena:
0
Fajny stwór do podziemi. Oryginalny. Chyba takie widziałem w Neverwinterze!
HEHE! Może go wykorzystam .....
04-10-2005 11:00

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.