» d20 Modern Gra Fabularna

d20 Modern Gra Fabularna

Dodał: Piotr 'Rebound' Brewczyński

d20 Modern Gra Fabularna
5.76
Ocena użytkowników
Średnia z 17 głosów
-
Twoja ocena
Tytuł: d20 Modern Gra Fabularna (d20 Modern Roleplaying Game)
Autorzy: Bill Slavicsek, Jeff Grubb, Rich Redman, Charles Ryan
Tłumaczenie: Remigiusz Wilk
Okładka: Dave Johnson
Ilustracje: Kalman Andrasofszky, Leanne Buckley, Julie Collins, Scott Fischer, Anthony Granato, Doug Gregory, Karl Kerschl, Phil Noto, Dean Ormstom, Zak Plucinski, Darrel Riche, Andrew Robinson, Scott Schomburg, Ryan Sook, Durwin Talon
Wydawca oryginału: Wizards of the Coast
Data wydania oryginału: listopad 2002
Miejsce wydania oryginału: USA
Wydawca polski: ISA
Data wydania polskiego: listopad 2006
Miejsce wydania polskiego: Warszawa
Liczba stron: 384
Oprawa: twarda
Format: 215 x 285 mm
ISBN-10: 83-7418-125-7
ISBN-13: 978-83-7418-125-9
Numer katalogowy: 881900000
Cena: 89,00 zł

Rozegraj każdą przygodę, jaką sobie wymarzysz.
Doświadcz dreszczyków emocji dostarczanych przez każdy szlagierowy film akcji. Przeżyj budzące niepokój sceny z pasjonującej strzelanki z perspektywy pierwszej osoby. Wykorzystaj każdy ładunek wybuchowy, o którym słyszałeś. W tej książce odkryjesz wszystko, czego potrzebujesz do wykreowania pełnego życia świata współczesnych kampanii, w których wraz z przyjaciółmi rozegrasz filmowe przygody, wcielając się w dynamicznych bohaterów stawiających czoło przerażającym niebezpieczeństwom.

Podręcznik dla Mistrzów Gry oraz graczy, w pełni kompatybilny z grą fabularną Dungeons & Dragons oraz innymi produktami linii d20 System.

Komentarze


~Martinez

Użytkownik niezarejestrowany
    I bardzo dobrze...
Ocena:
0
Zapewne moja opinia jest odosobniona, ale na miejscu tych, co nie mają jeszcze 3.5 poczekałbym na Moderna i zaoszczędził trochę pieniędzy, kupując tylko jedną książkę, zawierającą na swoich 384 wszystkie informacje potrzebne do prowadzenia:

-klasy
-walka
-magia
-psionika
-potwory

itp.

A wszystko w przepięknej szacie graficznej.

Trzeba mieć tylko nadzieję, że podręcznik wyjdzie w terminie i tłumaczenie będzie znośne...
04-10-2006 13:02
Sony
    Nie całkiem tak :)
Ocena:
0
Magia ZNACZNIE obcięta, podobnie psionika. Inny rozkład walki - w Modernie większy nacisk położono na walkę dystansową - całkiem słusznie. Wojskowi używają karabinów a nie mieczy :) Największa przeszkoda to brak świata - nie jest on potrzebny w Modernie - bo zasadniczo gramy w mutacjach "Naszego" świata :) - Świat fantasy trzeba by wymyślać.
D20 MOdern i D&D to dwa różne produkty. No chyba, że chcemy uzbroić Elfy w Karabiny :) i "wsadzić" je w nasz świat - wtedy tak, lepiej kupić Moderna. :)
08-10-2006 18:52
~Martinez

Użytkownik niezarejestrowany
    A właśnie że tak!
Ocena:
0
No pewnie że obcięta, w końcu jest tylko 5 poziomów czarów (co nie znaczy, że w dedekach coś ciekawego się dzieje na pozostałych czterech :P).

A w dedekach psionika jest w PG? I magiczne przedmioty? I zasady tworzenia potworków?

Nie położono niestety nacisku na walkę dystansową. Broń palna ma żenujący zasięg skuteczny; a to, że jest jej dużo w tabelkach, niewiele pod tym względem zmienia.

A, i wreszcie opłaca się zadawać non-lethal damage.

Moim zdaniem modern nadaje się świetnie do prowadzenia w światach low-magic.
09-10-2006 19:14
~mattness

Użytkownik niezarejestrowany
    alternatywą
Ocena:
0
Dla moderna jest Shadowrun (modern oparty na k20, Shadowrun - na k6)
31-12-2006 07:23

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.