Najnowsze notki na blogach

Wyświetlono rezultaty 21-30 z 15625.

dreamwalker: 10 tricków dla mg i graczy

06-10-2014 00:13
7
Komentarze: 9
 10 tricków dla mg i graczy
Dzisiaj, z braku innych pomysłów, przedstawiam 10 patentów, które pomagają mi na sesjach (dobra, część z nich dopiero czeka na zastosowanie albo stosowałem tylko raz, ale łączę z nimi wielkie nadzieje). Jeśli z tych tricków interesują cie wyłącznie te przeznaczone dla graczy, to możesz od razu przejść do dziesiątego. Ale właściwie czemu miałbyś? Przeczytaj wszystkie i bądź przygotowany (a może niektóre z nich zainspirują również Ciebie?). Wiem, że pewnie nie wszystkie są świeże i oryginalne, ale łączy je wszystkie jeden fakt. Wiem, że działają. Lista imion i nazwisk Jeśli o tym pamiętam,...

Panthera: and all hell broke loose

20-05-2010 05:06
10
Komentarze: 7
W działach: słodkogorzka Tajlandia, prywata
 and all hell broke loose
Całkowicie prywatna, z lekkim podtekstem pseudo politycznym, może być nudno. Czyli o Bangkoku.   Dziś poranek, po dniu wczorajszym.   I pewnie przydałoby się to jakoś podsumować, ale jakoś nic mądrego nie przychodzi mi do głowy. Chciałam napisać, iż pewnie jakiś mądry reporter napisze coś sensownego, ale watpie. CNN dostała już po nosie, bo ich stronniczość zaczęła irytować sporą ilość ludzi. A przecież, tych którzy naprawdę rozumieją co stoi za konfliktem i jaki jest jego mechanizm oraz to, kiedy się zaczął i dlaczego lata temu jest niewielu, a jeszcze mniej z nich mówi po a...

sil: Aspiradora - horyzont zabuczał!

05-05-2014 20:30
6
Komentarze: 0
W działach: rpg, gamedesign, wieści, bzdury, kosmiczne erpegi, rzut na inicjatywę
 Aspiradora - horyzont zabuczał!
Na oficjalnym blogu zewnętrznym autora ukazała się nowa darmowa polska gra fabularna w konwencji militarnego SF -  Aspiradora - Buczący Horyzont. Udostępniona wersja to późna alfa zamknięta dzięki zewnętrznej motywacji trzecim Rzutem na Inicjatywę.  Dodajmy, że projekt swoje powstanie zawdzięcza dyskusjom w polterowej blogosferze, zwłaszcza LukrecjuszowiV2, Aniołowi Gniewu, Vitaliusowi i Z Enterprise ("nawet kiepskie kosmiczne erpegi są lepsze niż dobre w lochach"), a szczególnie zwłaszcza KFC, który wprost - niestety, nie można...

avatar86: CAŁY SPOILER INNISTRAD

19-09-2011 15:15
0
Komentarze: 3
W działach: Gry karciane
[ISD]Cały spoiler http://www.wizards.com/magic/tcg/article.aspx?x=mtg/tcg/innistrad/cig

Kaworu92: Chciałbym mieć więcej czasu… ;’(

13-06-2023 00:10
0
Komentarze: 2
W działach: Polter
Hej ludki. Tak se myślę… Nie mam dostatecznej ilości czasu, by robić to wszystko, co chciałbym robić. Tłumaczenie Exalteda na Fate idzie mi w miarę ok, ale stoję w miejscu z 5E i Cypher System, że o zapomnianej przeze mnie Wikipedii już nie wspomnę ( :-/ ). I zwłaszcza nad Wikipedią fajno byłoby posiedzieć i powolutku, kroczek po kroczku coś tam opublikować, ale… nie no, nie ma szans obecnie :-/ Mam wrażenie, że mogę ruszyć albo z kopyta z jednym projektem, albo rozdrabniać się na wiele i w efekcie nigdzie nie iść. To pierwsze jest chyba lepsze, ale także… dosyć limitując...

Kot: Death by Bus

21-05-2008 13:36
0
Komentarze: 0
W działach: WoD
Tak właściwie powinienem zatytuować poprawiany właśnie artykuł. Powstał wczoraj, jednakże dzisiejsze, o wiele świeższe spojrzenie spowodowało, że zazgrzytałem ze zgrozy zębami. Trochę pracy jednakże powinno zamienić chaotycznie spisany pomysł w solidny kawałek tekstu...

Hangman: Ekonomia Neverlandu albo kto jest kapitalistą w Starym Świecie - komentarze

31-01-2015 14:21
2
Komentarze: 2
Pan Wolf wziął się za usuwanie komentarzy, które w sposób dobitny pokazują, iż jego rozumowanie nie odbiega od spójności WFRP. Zatem wrzucam tu ostatni komentarz świętej pamięci Gawka, w którym dobitnie wykazał braki logiczne w komentarzach Wolfa. Za co oczywiście jego komentarz został usunięty, bo jak się nie ma kontrargumentu, to trzeba z bezradności usuwać komentarze innych dyskutantów.      

Nurgling: FIGHT CLUB - o walce na sesji

16-11-2014 19:29
12
Komentarze: 6
W działach: rpg, mg, walka, sesja
 FIGHT CLUB - o walce na sesji
Co zrobić by walki na sesji były lepsze? Zapraszam do mojej "króciutkiej" notatki. Jeśli masz swoje pomysły - podziel się się nimi w komentarzach http://1000rpg.weebly.com/blog/fight-club PS: Nie zapomnij udostępnić linka swojemu MG - niech się pośmieje

Kratistos: Fobium: Hand of God - towarzyska gra literacka w kreacje światów.

31-05-2013 23:00
6
Komentarze: 5
W działach: Fobium Industries
 Fobium: Hand of God - towarzyska gra literacka w kreacje światów.
Fobium: Hand of God polega na sukcesywnym budowaniu światów przez graczy i wymiana "światami" pomiędzy kolejnymi etapami tworzenia. Oczywiście rozgrywka ma bardzo luźną formę i dlatego poniższe reguły mają jedynie charakter przewodnika.   Ilość graczy: 3-6 Czas: od kilku dni do kilku tygodni (zabawa nie angażuje zbyt intensywnie) Przebieg: Każdy z graczy tworzy w formie pliku tekstowego (może go wzbogacić o rysunki, mapki itd.] opis pierwszego etapu tworzenia świata [o etapach i formie za chwile]. Następnie wysyła go kolejnemu graczowi [pierwszy drugiemu, drugi trzeciemu- numery można...

zegarmistrz: Heartbreaking 19: Czas Waśni

02-12-2010 23:39
7
Komentarze: 3
W działach: RPG, Czas Waśni
Czas Waśni: Heartbreaking 19 Na znak poparcia, celem reklamy oraz rozpropagowania nowego systemu i wszystkiego, co związane z Heartbreakerami pora wykonać test Heartbreaking 19 dla Czasu Waśni. Test Heartbreking 19 opracowany został przez Eri. W oddzielnym wpisie podzielę się swoimi spostrzeżeniami na jego temat. 1) Dla kogo robisz tą grę? Czas Waśni w obecnej formie powstał chyba 5 czy 6 lat temu. Nie pamiętam już tak szczegółowo dla kogo go pisałem. Zasadniczo gra miała trafić do dwóch grup: miłośników literatury fantasy i miłośników epoki średniowiecza...