Najnowsze notki na blogach

Wyświetlono rezultaty 41-50 z 15625.

Kaworu92: Nowa koncepcja pracy nad Fate SRD?

25-12-2022 02:15
0
Komentarze: 19
W działach: Fate SRD
 Nowa koncepcja pracy nad Fate SRD?
Hej ludki ;-) Dwie rzeczy: 1. Popracowałem trochę w GIMP-ie i paczajcie co mam UwU Ładne? :3 2. Myślę, że chyba zmienię rozwiązanie technologiczne z Fate SRD. Obecnie tłumaczę w LibreOffice, przekopiowuję do Wikidot, potem muszę to sformatować, szukam w necie długie minuty, nie wiem do końca jak co będzie wyglądało, dalej długie minuty… eh :/ Ale (!), może będę prowadził ten projekt SRD Fate w Zim (to taka deskopowa Wiki w Pythonie), będę robił kopie zapasowe na GitHubie, a jak skończę, to ten Githup posłuży jako źródło tłumaczenia? I mógłbym też zamienić w Zim na stronę internetową...

DanseMacabre: Nowe plakaty „Straż Dzienna”

02-04-2007 13:29
0
Komentarze: 2
W działach: film
 Nowe plakaty „Straż Dzienna”
Nowe plakaty do filmu Straż Dzienna . Promocja filmu idzie pełną parą zapraszam do głosowania: Głosuj

Khaki: Post of Cthulhu

08-06-2010 11:26
9
Komentarze: 2
 Post of Cthulhu
Nie jestem kultystą Cthulhu. Może po prostu nie podoba mi się perspektywa bycia posiłkiem. Moje doświadczenia erpegowe w tym temacie też nie są za duże. Nie mniej jednak na Grojkonie stała się rzecz niezwykła: grałem najlepsza sesję Zew Cthulhu w życiu (nie omieszkam opisać jej na blogu w jednym z nadchodzących postów) i jakoś tak zainteresowałem się tematem na tyle, że wybrałem się na prelekcję. Prowadził ją: Mateusz Juściński który wyraźnie znał temat bardzo dobrze. Z przyczyn technicznych (oraz jakości nagrania) nie umieściłem tutaj pełnej p...

Kaworu92: Rozważając stworzenie własnej gry roguelike… :3

10-05-2023 12:19
0
Komentarze: 9
W działach: Roguelike, Python, programowanie
Hej! Wczoraj w nocy – znowu miałem problem, żeby zasnąć, eh… xD – pomyślałem, że skoro znam Pythona zorientowanego obiektowo, to w sumie mógłym stworzyć własną grę roguelike. Jest bardzo dobra biblioteka i ma dobry tutorial, więc powinno wszystko być ok? UwU Nie wiem czy fakt, że nie znam TDD by nie był jakimś problemem, choć… może nie? *fingers crossed* Wstępnie mam dwie rzeczy w głowie, gdy myślę o tym projekcie: 1. Chciałbym, by cała gra była dwujęzyczna, to jest polsko-angielska. Musiałbym się nauczyć biblioteki gettext, ale jest tutorial i to nie powinno być z...

sheol: RPG-owe obiecanki cacanki (a głupiemu sanki)

17-06-2008 15:19
0
Komentarze: 23
W działach: pierdu .... śmierdu
 RPG-owe obiecanki  cacanki (a głupiemu sanki)
Ostatni Polterowy news dotyczący Midnight  zmierził mnie i podziałał jak płachta na byka.   Ostatni Polterowy nius o Midnight wygląda tak: Midnight na przełomie października i listopada   „Wydawnictwo Galakta w swoich zapowiedziach umieściło termin wydania polskiej edycji Midnight - settingu d20 utrzymanego w konwencji dark epic fantasy. Wedle tego planu, gra ma się ukazać na przełomie października i listopada bieżącego roku.”     Powinienem się cieszyć prawda? Skakać z radości, no przynajmniej lekko dygnąć z wewnętrznego szczęścia że setting,...

Khaki: Smutna prawda o rycerzach

16-04-2010 13:24
10
Komentarze: 10
 Smutna prawda o rycerzach
Jeśli ktoś lubi realistyczny styl grania i odwzorowywanie realiów historycznych podczas sesji to na tym blogu miał możliwość widzieć już kilka filmików które pokazywały nagą prawdę o uzbrojeniu. Ot choćby na tym filmiku. Ostatnio coraz więcej jest takich materiałów online Wcześniej trzeba było pytać się kolegów z historii, czytać książki lub odwiedzać muzea. Dzisiaj muzeum, ciekawi przewodnicy i ich ciekawe wiadomości przychodzą do nas internetem. Fajnie, co nie? Polecam te dwa filmiki (są krótkie i treściwe): Czar rycerstwa prysł? Cza...

Kaworu92: Święta, Święta i po świętach…

26-12-2022 21:49
0
Komentarze: 0
Hej ludki ;-) Minęły kolejne Święta Bożego Narodzenia :D Parę myśli: - otrzymałem dwie pary spodni i jeden bardzo fajny polarek – zwłaszcza to ostatnie mnie cieszy - mam też sporo słodyczy, ziołowy szampon (UwU) i jakieś owocowe cuś pod prysznic co ładnie pachnie :D Lofciam :D -prezentów było stanowczo zbyt dużo w tym roku, w następnym chyba będziemy losowali i jednej osobie tylko coś kupimy. W tym roku brałem prezenty do siebie na dwie tury… xD - Leonkowi zestaw kreatywny Lego Duplo bardzo się spodobał, rodzinka też jest zdania, że to „super prezent”, yay :3 Lofc...

Alfar: W Poznaniu też są smoki...

08-09-2009 21:46
25
Komentarze: 18
W działach: moje miasto, poznań, marudzenie, Polcon
… wychodząc z Forum Fandomu sądnego dnia dało się słyszeć, że Poznań jest brzydki, że niemagiczny i że w ogóle to po co nam ten Polcon, niech sobie Wrocław weźmie. Bo Wrocław to, że niby piękny i magiczny jest.  Mogę się zgodzić, że Wrocław jest piękny i magiczny, choć osobiście – nad tym miastem ciąży fatum, jakaś zła aura rzucona przez czarnoksiężnika. Ilekroć tam jestem dzieje się coś nieprzewidywanie złego. Choć dziewczętom i kobietom polecam import tamtejszych samczyków :-). Ja swojego zaimportowałam i póki co jest to osobnik nad wyraz wydajny. Wrocł...

gan: Wieści ze wschodu #1: Zombie twój wróg!

25-02-2011 15:52
6
Komentarze: 2
W działach: Savage Worlds, Październik, wieści ze wschodu
  Patrioto! Walcz ze zgniłym imperializmem! Wszyscy znamy zombie aż za dobrze - to powolne, powłóczące nogami i wieczne głodne, rozpadające zwłoki. Kinowe produkcje począwszy od klasyków Romero dały nam wystarczająca dużo przykładów na to jak wyglądać powinien prawdziwy zombie. Czy tak samo jest w Październiku żywych trupów? Oczywiście, ale tylko na początku.  Bohaterowie horroru mogą spokojnie przez dwie godziny seansu rozwalać jednych i tych samych zombich. Zupełnie inaczej sprawa wygląda z bohaterami (i graczami) w grze fabularnej - tu nie może być mowy o monotonii. Prz...

Deckard: `To właśnie są PrO Gracze na Multiplayer w COD5`

29-11-2009 12:52
1
Komentarze: 7
W działach: Call of z dupy, Rozrywka, No remorse
`To właśnie są PrO Gracze na Multiplayer w COD5`
Obejrzyj film z poniższego linka bez czytania dalszej części wpisu. http://www.youtube.com/watch?v=-ifpPC2tSms Teraz przeczytaj legendę i obejrzyj film raz jeszcze, wybierając właściwe momenty. 0:15 - wspaniały pistolet, strzela szybciej niż pistolet maszynowy Thompson i wcale nie ma odrzutu. Dodam, iż dopiero wraz z wydanym w tym miesiącu Modern Warfare 2 z gier serii Call of Duty oficjalnie wyeliminowano silny odrzut (recoil). 0:18 - cios nożem został zadany zanim gracz w ogóle zdołał spojrzeć w kierunku ukrytego z boku celu (triggerbot). Zwróć również uwagę na czas zmiany broni (0,2-0...