Polterświęta 2015

Polterświęta 2015

Wymiana fantastycznych prezentów

Identyfikatory Pyrkonu

Identyfikatory Pyrkonu

Poznaj nominacje i zagłosuj!

Polterświęta 2014

Polterświęta 2014

Fantastyczna wymiana prezentów

Identyfikatory Pyrkonu 2014

Identyfikatory Pyrkonu 2014

Głosuj i wygraj nagrody!

Polecane notki na blogach

Najnowsze notki na blogach

Wyświetlono rezultaty 1-10 z 15009.

hobibit: Starboss wydane

20-11-2017 08:20
3
Komentarze: 3
W działach: gry
Starboss wydane
Jakieś półtora roku temu zamieściłem na Polterze notkę o tym że robię grę. Ze w zasadzie całe życie robiłem jakieś gry, a teraz robię tą którą skończę. Prosiłem o wsparcie i głosy na steam greenlight. Głosy udało się zdobyć po 9 miesiącach, chociaż myślałem że zajmie mi to więcej czasu. Nie do końca rozumiem jak to się stało. Myślałem że mechanika jest taka że twórcy gier zbierają głosy. natomiast steam raz w miesiącu bierze 100 najlepszych gier - z największą ilością głosów, i zatwierdza je. Więc co miesiąc najlepsze gry spadały dając miejsce tym które miały miej głosów. Ja jeśli dobrze pami...

Sapiens: Freeform Universal RPG w świecie Fallouta

13-11-2017 23:38
3
Komentarze: 0
W działach: RPG, sandbox, FU, Fallout
Freeform Universal RPG w świecie Fallouta
Czas na kolejną relację z sesji, ponad pół roku po poprzedniej, dostępnej tutaj: http://polter.pl/Wyjatkowi-Bohaterowie-w-swiecie-Wiedzmina-b20572?user_id=139839   Tym razem miałem okazję poprowadzić sesję na mechanice FU-20, opisanej tutaj http://freeformuniversal.com/fu-20/ (choć wprowadziłem parę zmian, w szczególności bazowanie na k12 zamiast k20 oraz zapożyczoną z The Black Hack ,,Kostkę zużycia” w odniesieniu do niektórych rodzajów ekwipunku).   Settingiem był świat znany z gier z serii Fallout, a konkretnie południowa część dzisiejszego stanu Idaho. O wpływy w t...

von Mansfeld: Jak będzie w Hrabstwie Athany

13-11-2017 11:25
1
Komentarze: 0
W działach: Burning Wheel, Prawdziwe RPG, Graj nie Ariochuj
Jak będzie w Hrabstwie Athany
Nie ukrywam, że na blogu Allgemeine Festung ostatnio coś się dzieje. Albowiem naprawdę trudno znaleźć jakiekolwiek polskie publikacje o Burning Wheelu, możecie zaczerpnąć okazji czytając te oto raporty z sesji: Sesja nr 1, czyli napotkanie się Bohaterów Graczy i pierwszy dzień w osadzie Whitewood, na drodze do miasta Athany do zdobycia. Sesja nr 2, czyli próba przejęcia kontroli nad osadą Wbitewood Sesja nr 3, czyli spór o dobra z jakiegoś domku zarekwirowanemu jakiemuś kupcowi (nadal osada Whitewood). Bonusowo: przebieg konfliktu społecznego Duel of Wits. W skrócie, rycerz ze swoj...

ajfel: Necromunda Underhive - przedpremierowo

12-11-2017 18:35
1
Komentarze: 1
W działach: gamesworkshop, skirmish, necromunda, warhammer40k, planszowe
Necromunda Underhive - przedpremierowo
Necromunda powraca! Po reedycji Space Hulka, nowej odsłonie Warhammer Quest i głośnym powrocie Blood Bowla przyszła pora na zupełnie nowe wydanie kolejnego z legendarnych klasyków Games Workshop z lat 90tych ubiegłego stulecia. O Necromundzie pisałem już na łamach CommandPoint.pl niejednokrotnie. Dla osób nie znających tej gry zaprezentowałem jej dwudziestoletnią historię, wspominałem także o fanowskiej inicjatywie Necromunda Community Edition. W końcu, po wielu latach doczekaliśmy się zupełnie nowej odsłony tego legendarnego tytułu. Od chwili...

zegarmistrz: Jak (i czy na pewno) Wiedźmin III odmienił gamming?

12-11-2017 01:04
0
Komentarze: 0
W działach: gry wideo, rpg, fantasy
Wiedźmin 3: Dziki Gon, mimo, że od jego premiery minęło zaledwie dwa i pól roku już doczekał się statusu produkcji kultowej, oraz miana najlepszej gry w historii. Kilkakrotnie już rzucano mu wyzwanie, jednak na razie pozostaje on bezkonkurencyjny. Na Youtube natomiast obejrzeć można bez liku filmików tłumaczących jak to „Wiedźmin zabił / zniszczył / zrewolucjonizował gamedev” oraz czym to zrobił. Artykuł ten będzie częściowo poświęcony właśnie wyjaśnieniu fenomenu Wiedźmina 3 (a dokładniej podsumowania argumentów), a częściowo polemice z tymi, nierzadko bardzo hurraoptymistycznymi...

Kratistos: Rok 1924: Machiny Wojny oraz Kuryer Wielkopolski

11-11-2017 11:27
3
Komentarze: 0
Rok 1924: Machiny Wojny oraz Kuryer Wielkopolski
MACHINY WOJNY Bezpłatny dodatek do „Nauki i Techniki” Nr 3 (Marzec 1924) Nakład 300.000 egz. Drukarnia „Dobrowolski”, H.J. Dobrowolscy   WRPB-3 „Orzeł” Jedną z bardziej charakterystycznych cech owej maszyny jest prawdopodobnie zdumiewająca ilość przydomków ją określających, istniejących w samym tylko języku polskim. Fruwak, Maciora, Megiera, Spachor, Klin, Budda – to tylko niektóre z nich. Mowa oczywiście o szczytowym osiągnięciu cywilizacji łacińskiej, popularnie zwanym „latającą fortecą”. Sercem owych maszyn jest napęd Tesli-...

Torgradczyk: Kryzys płci - czyli bardzo subiektywna interpretacja Blade Runnera 2049

10-11-2017 13:50
0
Komentarze: 2
W działach: film
Witam po długiej przerwie. I nie tracąc czasu przechodzę do rzeczy - o czym wg mnie opowiada nam najnowszy film Denisa Villeneuve'a: Od czego by tu zacząć... może od ostrzeżenia dla tych, którzy filmu jeszcze nie widzieli – lojalnie uprzedzam, będą spoilery.               Problem z cyberpunkiem polega na tym, że go prześcignęliśmy. 2017 rok... wg twórców Terminatora niedobitki spośród nas toczyłyby aktualnie partyzancką wojnę z mechanicznymi sługusami Skynetu. "Nasz" Internet wydaje się znacznie przystępniejszy...

Kratistos: Trzy Wizyty [Scenariusz WFRP]

02-11-2017 18:51
3
Komentarze: 0
Trzy Wizyty [Scenariusz WFRP]
Zwykle scenariusze projektujemy z dużym polem manewru dla Mg w doborze scen, wątkami dodatkowymi i po prostu bawiąc się w tworzenie świata. Powstają zwykle teksty którym bliżej do kilkudziesięciu stron niż kilkunastu. Najnowsza edycja Konkursu Elektorskiego, organizowanego przez oficjalny fanpage WFRP, nie pozostawiła mi jednak pola manewru - 10 stron. Ponieważ akurat znajdowałem się w warhammerowych klimatach (wcześniejszy Quentin, nowy Total War i jesień za oknem) postanowiłem spróbować. Pomimo fatum ciążącym na konkursach z WFRP (i tych organizowanych przez poltera jak i "ogólnych"...

zegarmistrz: Krótka bajka o przemocy – o tym, jak zmieniało się podejście do dzieci na przykładzie „Pszczółki Mai”

29-10-2017 00:26
2
Komentarze: 0
W działach: offtopic
Pomysł na tego posta przyszedł mi do głowy krótko po publikacji poprzedniego, o przemocy w grach. Przypomniała mi się wówczas dyskusja z Grisznakiem, którą wiodłem na wakacjach. Tematem będzie ewolucja w postrzeganiu tego, co stosowne jest do pokazywania dzieciom, jaka nastąpiła w ciągu ostatnich stu lat. Oraz o tym, co można było pokazać naszym (pra)babciom, naszym mamom oraz naszym dzieciom. Przykładem będzie bohaterka, która przeszła z nami cały ten okres: pewna, (pozornie) niewinna pszczółka. „Pszczółka Maja i jej przygody” Waldemar Bonsels Oryginalna „Pszczółka Maja&r...

von Mansfeld: Tam poczytasz o Blades in the Dark

28-10-2017 10:04
4
Komentarze: 0
W działach: Blades in the Dark, Burning Wheel
Tam poczytasz o Blades in the Dark
Na blogu Allgemeine Festung poczytasz o Blades in the Dark: Spostrzeżenia na temat prowadzenia Blades in the Dark: [Tutaj] Subiektywna opinia, dlaczego Blades in the Dark różni się od gier z nurtu "Powered by the Apocalypse" [Tutaj] Ponadto na blogu AF znajduje się głos rozsądku na temat Jesiennej Gawędy, zaś pod tym tagiem blogowym możecie sprawdzać kolejne raport z kampanii w Burning Whee;

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.