Polterświęta 2017

Polterświęta 2017

Fantastyczna choinka

Polterświęta 2015

Polterświęta 2015

Wymiana fantastycznych prezentów

Identyfikatory Pyrkonu

Identyfikatory Pyrkonu

Poznaj nominacje i zagłosuj!

Polterświęta 2014

Polterświęta 2014

Fantastyczna wymiana prezentów

Polecane notki na blogach

zegarmistrz
09-12-2017 23:51

„Ten, co walczy z potworami” - premiera

Komentarze: 0

Dobrze, to tym razem oficjalnie i tyle, co wiem: książka obecnie jest wydrukowana i jest rozsyłana do hurtowników i księgarni jej oficjalna data premiery to 11 grudnia 2017 mimo to niektóre księgarnie internetowe już ją mają i wprowadziły ją do sprzedaży (między innymi Aros / Bonito i... Czytaj dalej
ajfel
avatar
12-11-2017 18:35

Necromunda Underhive - przedpremierowo

Komentarze: 8

Necromunda powraca! Po reedycji Space Hulka, nowej odsłonie Warhammer Quest i głośnym powrocie Blood Bowla przyszła pora na zupełnie nowe wydanie kolejnego z legendarnych klasyków Games Workshop z lat 90tych ubiegłego stulecia. O Necromundzie pisałem już na ła... Czytaj dalej

Najnowsze notki na blogach

Wyświetlono rezultaty 1-10 z 15014.

zegarmistrz: „Ten, co walczy z potworami” - premiera

09-12-2017 23:51
5
Komentarze: 0
W działach: książki
Dobrze, to tym razem oficjalnie i tyle, co wiem: książka obecnie jest wydrukowana i jest rozsyłana do hurtowników i księgarni jej oficjalna data premiery to 11 grudnia 2017 mimo to niektóre księgarnie internetowe już ją mają i wprowadziły ją do sprzedaży (między innymi Aros / Bonito i chyba Empik) nie wiem, kiedy pojawi się w księgarniach stacjonarnych. To już zależy od partnerów zewnętrznych. książka liczy 554 strony i kosztuje 45 złotych (ale bywają różne przeceny) osoby, którym obiecałem egzemplarze autorskie otrzymają je, gdy tylko będę miał je fizycznie (może...

ajfel: White Dwarf – grudzień 2017 (i nie tylko)

06-12-2017 17:55
0
Komentarze: 0
W działach: ageofigmar, bitewne, planszowe, bloodbowl, gamesworkshop, necromunda, skirmish, spacehulk, specialistgames, warhammer underworlds, shadespire, prasówka, whitedwarf
White Dwarf – grudzień 2017 (i nie tylko)
W ostatnich latach, grudniowe numery magazynu White Dwarf należały do najmniej interesujących (przynajmniej z punktu widzenia osób, szukających konkretnych informacji do ulubionych gier, a nie materiałów stricte reklamowych). Zwykle dostawaliśmy niezbyt porywające, roczne podsumowania i telegraficzny skrót tego, co zawarto w jedenastu wcześniejszych wydaniach miesięcznika. W tym roku zrobiono nam miłą niespodziankę, bowiem grudniowy White Dwarf ma nieco większą niż zwykle objętość, a wewnątrz numeru znalazło się całkiem sporo atrakcji dla fanów gier planszowych wydawnictwa Games Workshop. Jak...

Exar: Arkham City 2000

03-12-2017 13:47
1
Komentarze: 2
Arkham City 2000
Witajcie! Dzisiaj szybko i krótki, wszak pisząc te słowa Arkham zostało bez Mayora! Po wielu, wielu latach, odpaliłem ponownie Sim City 2000. Jakoś mnie na nią naszło, nawet próbowałem sobie przypomnieć sytuacje, które mogłyby mnie natchnąć na tę grę, ale nic sobie takiego nie przypomniałem. Gdy grałem w SC2000 ostatni raz miałem pewnie ledwo kilkanaście lat. Okazuje się, że nie wiedziałem wtedy wielu rzeczy, np. że można ustawić podatek dochodowy, rozpocząć kampanię na rzecz walki ze smogiem czy nawet nie wiedziałem, że wskaźniki Mieszkanców, Usług i Przemysłu wskazują, że trzeba budować g...

K0cur: Projekt PARANOIA XP "po naszemu"

29-11-2017 08:06
0
Komentarze: 3
W działach: Gra Fabularna, Inny System, Projekt Własny
Projekt PARANOIA XP
Pod długiej wewnętrznej walce podjąłem decyzję o podjęciu próby stworzenia naszej rodzimej lokalizacji dla pozycji Paranoia XP. Nie będę opisywał czym jest ten system gdyż jest już kilka całkiem trafnych recenzji dla zainteresowanych polecam poszukać. Co mnie skłoniło prawdopodobnie lenistwo. Gdy po raz kolejny usłyszałem stwierdzenie ,że jak nie ma po naszemu to nie będziemy grać jest tyle gier po polsku po co... No właśnie jako ,że po rozegraniu kilku sesji Paranoii wpadłem w pętlę szaleństwa tej utopijnej niemal Orwelowskiej tragikomedi. Także na początek rzucam w wersji roboczej autorską w...

Exar: [raport z sesji] Cthulhu Confidential aka One-2-One - Hardboiled LA

25-11-2017 20:21
4
Komentarze: 10
W działach: rpg
Raport z sesji: Cthulhu Confidential aka One-2-One <będą spoilery> Dzień dobry, cześć i czołem. Udało mi się poprowadzić wczoraj przygodę Hardboiled LA (BĘDĄ SPOILERY!) w systemie Cthulhu Confidential – na mechanice Gumshoe One-2-One – czyli system dedykowany dla jednego Gracza i Mistrza, którego przygody toczą się w świecie znanym z Zew Cthulhu a bohaterami gracza są detektywi. Gracz, Dex, dostał zlecenie od pięknej, i kiedyś bogatej, kobiety, która chce znaleźć sukinkota, która zniszczył psychikę jej siostry. Dex spotkał na swej drodze pięknego Marshalla, który ok...

hobibit: Starboss wydane

20-11-2017 08:20
3
Komentarze: 3
W działach: gry
Starboss wydane
Jakieś półtora roku temu zamieściłem na Polterze notkę o tym że robię grę. Ze w zasadzie całe życie robiłem jakieś gry, a teraz robię tą którą skończę. Prosiłem o wsparcie i głosy na steam greenlight. Głosy udało się zdobyć po 9 miesiącach, chociaż myślałem że zajmie mi to więcej czasu. Nie do końca rozumiem jak to się stało. Myślałem że mechanika jest taka że twórcy gier zbierają głosy. natomiast steam raz w miesiącu bierze 100 najlepszych gier - z największą ilością głosów, i zatwierdza je. Więc co miesiąc najlepsze gry spadały dając miejsce tym które miały miej głosów. Ja jeśli dobrze pami...

Sapiens: Freeform Universal RPG w świecie Fallouta

13-11-2017 23:38
3
Komentarze: 0
W działach: RPG, sandbox, FU, Fallout
Freeform Universal RPG w świecie Fallouta
Czas na kolejną relację z sesji, ponad pół roku po poprzedniej, dostępnej tutaj: http://polter.pl/Wyjatkowi-Bohaterowie-w-swiecie-Wiedzmina-b20572?user_id=139839   Tym razem miałem okazję poprowadzić sesję na mechanice FU-20, opisanej tutaj http://freeformuniversal.com/fu-20/ (choć wprowadziłem parę zmian, w szczególności bazowanie na k12 zamiast k20 oraz zapożyczoną z The Black Hack ,,Kostkę zużycia” w odniesieniu do niektórych rodzajów ekwipunku).   Settingiem był świat znany z gier z serii Fallout, a konkretnie południowa część dzisiejszego stanu Idaho. O wpływy w t...

von Mansfeld: Jak będzie w Hrabstwie Athany

13-11-2017 11:25
1
Komentarze: 0
W działach: Burning Wheel, Prawdziwe RPG, Graj nie Ariochuj
Jak będzie w Hrabstwie Athany
Nie ukrywam, że na blogu Allgemeine Festung ostatnio coś się dzieje. Albowiem naprawdę trudno znaleźć jakiekolwiek polskie publikacje o Burning Wheelu, możecie zaczerpnąć okazji czytając te oto raporty z sesji: Sesja nr 1, czyli napotkanie się Bohaterów Graczy i pierwszy dzień w osadzie Whitewood, na drodze do miasta Athany do zdobycia. Sesja nr 2, czyli próba przejęcia kontroli nad osadą Wbitewood Sesja nr 3, czyli spór o dobra z jakiegoś domku zarekwirowanemu jakiemuś kupcowi (nadal osada Whitewood). Bonusowo: przebieg konfliktu społecznego Duel of Wits. W skrócie, rycerz ze swoj...

ajfel: Necromunda Underhive - przedpremierowo

12-11-2017 18:35
2
Komentarze: 8
W działach: gamesworkshop, skirmish, necromunda, warhammer40k, planszowe
Necromunda Underhive - przedpremierowo
Necromunda powraca! Po reedycji Space Hulka, nowej odsłonie Warhammer Quest i głośnym powrocie Blood Bowla przyszła pora na zupełnie nowe wydanie kolejnego z legendarnych klasyków Games Workshop z lat 90tych ubiegłego stulecia. O Necromundzie pisałem już na łamach CommandPoint.pl niejednokrotnie. Dla osób nie znających tej gry zaprezentowałem jej dwudziestoletnią historię, wspominałem także o fanowskiej inicjatywie Necromunda Community Edition. W końcu, po wielu latach doczekaliśmy się zupełnie nowej odsłony tego legendarnego tytułu. Od chwili...

zegarmistrz: Jak (i czy na pewno) Wiedźmin III odmienił gamming?

12-11-2017 01:04
0
Komentarze: 0
W działach: gry wideo, rpg, fantasy
Wiedźmin 3: Dziki Gon, mimo, że od jego premiery minęło zaledwie dwa i pól roku już doczekał się statusu produkcji kultowej, oraz miana najlepszej gry w historii. Kilkakrotnie już rzucano mu wyzwanie, jednak na razie pozostaje on bezkonkurencyjny. Na Youtube natomiast obejrzeć można bez liku filmików tłumaczących jak to „Wiedźmin zabił / zniszczył / zrewolucjonizował gamedev” oraz czym to zrobił. Artykuł ten będzie częściowo poświęcony właśnie wyjaśnieniu fenomenu Wiedźmina 3 (a dokładniej podsumowania argumentów), a częściowo polemice z tymi, nierzadko bardzo hurraoptymistycznymi...

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.