Zły Cień: Kruki Urojenia
Dodał: nimdil
Tytuł: Zły Cień: Kruki Urojenia
Linia wydawnicza: Zły Cień
Autor: Jacek S. Grzeczyszyn
Okładka: Jacek S. Grzeczyszyn
Ilustracje: Jacek S. Grzeczyszyn, Agnieszka Mazur, Danuta Mazur, Janusz Janiak
Wydawca polski: Jacek S. Grzeczyszyn
Data wydania polskiego: 1995
Miejsce wydania polskiego: Złocieniec / Koszalin
Liczba stron: 176
Oprawa: Twarda
Format: 300mm x 215mm x 12mm
ISBN-10: 83-903557-0-1
Cena: 34,50 zł
Zły Cień: Kruki Urojenia to pierwsza polska gra fabularna. Poniżej opis z tyłu okładki:
"Zły Cień to fantastyczna gra fabularna, której akcja toczy się w czasach Wczesnośredniowiecznej Polski lub w fantastycznej krainie Ardalonne.
Gra toczy się w wyobraźni graczy.
Mistrz gry - jeden z nich - tworzy scenariusz przygody w jaką pragnie wciągnąć pozostałych.
Oni kreują bohaterów (wojów, czarowników etc.) i starają się wczuć w wyimaginowaną psychikę swych postaci i czarodziejski świat gry.
Każdy z herosów ma dokładnie określone cechy, a czynnik losowy ustalany jest przez rzut kostkami sześciościennymi i porównywany z wartością atrybutów postaci (siła, sprawność, intelekt itd...).
Głównym założeniem systemu jest maksymalne wcielenie gracza w odgrywaniu postaci."
Linia wydawnicza: Zły Cień
Autor: Jacek S. Grzeczyszyn
Okładka: Jacek S. Grzeczyszyn
Ilustracje: Jacek S. Grzeczyszyn, Agnieszka Mazur, Danuta Mazur, Janusz Janiak
Wydawca polski: Jacek S. Grzeczyszyn
Data wydania polskiego: 1995
Miejsce wydania polskiego: Złocieniec / Koszalin
Liczba stron: 176
Oprawa: Twarda
Format: 300mm x 215mm x 12mm
ISBN-10: 83-903557-0-1
Cena: 34,50 zł
Zły Cień: Kruki Urojenia to pierwsza polska gra fabularna. Poniżej opis z tyłu okładki:
"Zły Cień to fantastyczna gra fabularna, której akcja toczy się w czasach Wczesnośredniowiecznej Polski lub w fantastycznej krainie Ardalonne.
Gra toczy się w wyobraźni graczy.
Mistrz gry - jeden z nich - tworzy scenariusz przygody w jaką pragnie wciągnąć pozostałych.
Oni kreują bohaterów (wojów, czarowników etc.) i starają się wczuć w wyimaginowaną psychikę swych postaci i czarodziejski świat gry.
Każdy z herosów ma dokładnie określone cechy, a czynnik losowy ustalany jest przez rzut kostkami sześciościennymi i porównywany z wartością atrybutów postaci (siła, sprawność, intelekt itd...).
Głównym założeniem systemu jest maksymalne wcielenie gracza w odgrywaniu postaci."