» Zabić Szczura

Zabić Szczura

Dodał: shohei

Zabić Szczura
4.12
Ocena użytkowników
Średnia z 12 głosów
-
Twoja ocena
Tytuł: Zabić Szczura
Linia wydawnicza: Neuroshima
Autor: Michał Mochocki
Okładka: Tomasz Jędruszek
Ilustracje: Radek Gruszewicz; Michał Oracz
Wydawca polski: Portal
Data wydania polskiego: 2004
Miejsce wydania polskiego: Gliwice
Liczba stron: 56
Oprawa: Miękka
Format: 230 x 160 mm
ISBN-10: 83-918941-8-5
Cena: 16 złotych

Gdy już będzie po wszystkim, z ukrycia wyczołga się zakurzony, przygarbiony szef. Skontaktuje się z kimś przez krótkofalówkę, w krótkich słowach zda raport, po czym podrepcze natychmiast do landrovera obejrzeć, czy pociski nie uszkodziły towaru. Podniesie tylne drzwi od bagażnika, pomajstruje trochę, przywoła blondasków na pomoc. Za chwilę nasi twardziele będą mogli zobaczyć, jak blondaskowie ostrożnie wyciągają z rovera spory kształt owinięty w koce. I jak z dołu tego pakunku zwisa bezwładnie długi, różowy, bezwłosy ogon i pazurzasta łapa!
Tagi: Zabić szczura | Neuroshima


Czytaj również

Poradnik: Angażujące rozpoczynanie sesji
Nie zaczynacie w karczmie. Ani na trakcie. Zaczynacie w środku przygody.
Neuroshima: Last Aurora – Przebudzenie Molocha
Podróż przez tereny Molocha
- recenzja
Neuroshima: Last Aurora
Wyścigi w świecie Neuroshimy
- recenzja
Neuroshima Hex 3.0: Iron Gang - Hexogłówki
Neuroshima solo? Tak!
- recenzja
Baniak Baniaka #12
Mistrzu, nie wykorzystuj graczy
Zasady i linia wydawnicza
Omówienie linii wydawniczej NS - część trzecia

Komentarze


54591

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Fajna przygoda, wreszcie można zrobić coś co ma znaczenie. No i można też stworzyć bohatera telepatę.
17-07-2013 12:09

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.