Two Worlds

Artykuły

Two Worlds

Two Worlds

Krótka rzecz o rozkręcaniu się gry

01-09-2008 19:50 | Maciej 'Czarny' Kozłowski | Komentarze: 7
Two Worlds, gra cRPG polskiej firmy Reality Pump, była długo wyczekiwana przez fanów elektronicznej rozgrywki. Nie tylko dlatego, że studio to ma u rodzimych graczy szacunek za serię Earth 21XX oraz sympatycznego RTS`a Polanie 2, ale też ze względu na zawód spowodowany „wielkimi” rolepla...
Two Worlds 2 - pierwsze wrażenia

Two Worlds 2 - pierwsze wrażenia

03-04-2010 13:33 | Artur 'Morus' Sośniak | Komentarze: 2
Polska premiera Two Worlds miała miejsce 20 czerwca 2007 roku, podmiotem odpowiedzialnym za produkcję gry było krakowskie studio Reality Pump. Gra deweloperów spod Wawelu miała być polskim odpowiednikiem znanych produkcji: Gothic czy The Elder Scrolls IV: Oblivion. Jak wiadomo, była to gra cRPG, w...
Two Worlds II - wywiad z Mirosławem Dymkiem

Two Worlds II - wywiad z Mirosławem Dymkiem

20-09-2010 10:55 | Maciej 'Czarny' Kozłowski | Komentarze: 2
Na początek – jak się Pan nazywa i czym się zajmuje? Nazywam się Mirosław Dymek. Jestem dyrektorem generalnym firmy, odpowiadam za ogólną organizację i końcowe prace nad Two Worlds II. Two Worlds, mimo średnich recenzji, sprzedało się w bardzo dużym nakładzie (ponad 3 miliony sprzedanych ko...

Noty

Two Worlds

03-08-2007 11:48 | Komentarze: 0
Gra pod tytułem Two worlds została stworzona przez polskie studio z Krakowa o nazwie Reality Pump. Produkcja ta należy do gatunku cRPG i przedstawia rozbudowany świat oraz fabułę, przez co tytuł ten porównuje się do tytułów tj. [t]Gothic 3[t], czy [t]The Elder Scrolls IV: Oblivion...

Wieści

Two Worlds: The Temptation zalicza poślizg

Two Worlds: The Temptation zalicza poślizg

21-03-2008 12:23 | Piotrek66 | Komentarze: 0
Mimo niezbyt ciepłego przyjęcia przez prasę oraz graczy polskiej gry Two Worlds, jej twórcy, studio Reality Pump, zdecydowało o stworzeniu dodatku. Wkrótce jednak okazało się, że owe rozszerzenie będzie pełnoprawnym sequelem, natomiast datę premiery ustalono na czerwiec. Teraz zaś czas na kolejne zmiany. » więcej
Pierwszy dodatek do Two Worlds na PC za darmo

Pierwszy dodatek do Two Worlds na PC za darmo

25-04-2008 12:12 | Piotrek66 | Komentarze: 0
Two Worlds jest grą cRPG autorstwa polskiego studia deweloperskiego Reality Pump. Wydana ona została na dwie platformy - PC i X360, zaś na tej drugiej wyszły dwa dodatki: Tainted Blood i Curse of Souls. Za oba w usłudze Xbox Live Arcade należy zapłacić 600 punktów Microsoftu. » więcej
Zapowiedziano Epicką Edycję Two Worlds

Zapowiedziano Epicką Edycję Two Worlds

13-07-2008 13:14 | Piotrek66 | Komentarze: 0
Two Worlds jest ciepło przyjętym RPG'iem krakowskiego studia Reality Pump. Jak ogłosił jego światowy wydawca, firma SouthPeak Games, już wkrótce na rynku pojawi się specjalna Epicka Edycja tejże produkcji. » więcej
Two Worlds: The Temptation - screeny

Two Worlds: The Temptation - screeny

19-12-2008 20:10 | Maciej 'Czarny' Kozłowski | Komentarze: 0
Na stronie serwisu Msxbox-world.com znaleźć możemy nowe, zapierające dech w piersiach screeny z nowej gry krakowskiego studia Reality Pump. Nie dajcie się zwieść nazwie serwisu - gra ukaże się również na PC.

Screeny zobaczyć możecie tutaj.
Two Worlds II: The Temptation - poślizg

Two Worlds II: The Temptation - poślizg

04-07-2009 10:42 | Janek 'ashmourne' Gruszka | Komentarze: 2
Reality Pump po raz kolejny zmieniło datę premiery Two Worlds: The Temptation. Początkowo mówiono o przełomie 2008/2009, potem o czerwcu 2009, a ostatecznie gra ma się ukazać w zimie bieżącego roku.
Czy dzieło krakowskiego studia ma szanse rywalizować z czwartym Gothiciem, który prawdopodobnie ukaże się w tym samym czasie?
Two Worlds

Two Worlds

21-04-2009 17:39 | Krystian 'Bajer' Bajerski | Komentarze: 5
Firma RPGObjects udostępniła do pobrania ze swojego serwera grę RPG o nazwie Two Worlds. Pierwotnie gra ta został stworzona na potrzeby gry cRPG na Xbox 360 o tym samym tytule i była dołączana do edycji kolekcjonerskiej gry na konsolę. Twórcą tej gry jest Chalres Rice oraz Chris Davis. » więcej
Two Worlds II - nowe screeny

Two Worlds II - nowe screeny

19-10-2009 20:48 | Bartek 'Dante' Dudek | Komentarze: 4
Studio Reality Pump opublikowali nowe screeny z ich najnowszego projektu, czyli drugiej części cRPG Two Worlds. Screeny znajdziecie pod tym adresem.

O obu częściach Two Worlds możecie przeczytać odpowiednio pod tym oraz tym likiem.
Two Worlds 2 - pierwsze wrażenia

Two Worlds 2 - pierwsze wrażenia

03-04-2010 14:29 | Bartek 'Dante' Dudek
25 marca z okazji CDProjekt Spring Conference udało nam się zobaczyć grywalną wersję Two Worlds 2. Czy powstające dzieło krakowskiego studia Reality Pump podniesie rękawicę rzuconą przez Piranha Bytes i Spellbound? Zapraszamy do tekstu Artura 'Morusa' Sośniaka. » więcej
Zapowiedź Two Worlds 2

Zapowiedź Two Worlds 2

26-05-2010 11:14 | Szymon 'neishin' Szweda | Komentarze: 3
Kolejny RPG i kolejny polski developer. Two Worlds 2 zmierza w naszym kierunku, a jeśli jesteście ciekawi jak wygląda w akcji - w rozszerzeniu wieści znajdziecie filmik z rozgrywki. » więcej
Więcej informacji o Two Worlds II

Więcej informacji o Two Worlds II

12-09-2010 10:48 | Joseppe | Komentarze: 0
Z polskich produkcji świat czeka nie tylko na drugą część Wiedźmina, ale także na Two Worlds II. Studio Reality Pump dopieszcza swój tytuł, a w tym czasie my możemy posłuchać o systemie otwartych klas postaci oraz mechanizmach magii. » więcej
Two Worlds 2 - kolejne opóźnienie i edycja kolekcjonerska

Two Worlds 2 - kolejne opóźnienie i edycja kolekcjonerska

17-10-2010 15:10 | Mirosław 'angel21' Poręba | Komentarze: 0
Plany wydania gry w październiku nie wypaliły - będzie dostępna w sprzedaży 9 listopada 2010 roku.

Wielka Brytania, Australia oraz Ameryka muszą poczekać na początek roku 2011.

» więcej
Dziennik developera Two Worlds II

Dziennik developera Two Worlds II

19-01-2011 11:07 | Tomasz 'arakin' Czajka
W Internecie ukazał się nowy materiał wideo na temat Two Worlds II. Tym razem jest to dziennik developera, w którym Scott Cromie, dyrektor kreatywny Topware Interactive, opowiada o usprawnieniach kontynuacji względem pierwszej części oraz optymalizacji dla wszystkich platform. » więcej