Tomb of Horrors
Dodał: Krystian 'Bajer' Bajerski
Tytuł: Tomb of Horrors
Linia wydawnicza: Dungeons & Dragons 4th Edition
Autorzy: Ari Marmell, Scott Fitzgerald Gray
Wydawca oryginału: Wizards of the Coast
Data wydania oryginału: lipiec 2010
Miejsce wydania oryginału: USA
Liczba stron: 160
Oprawa: twarda
Format: 10.9 x 8.5 x 0.6 inches
ISBN-10: 786954914
ISBN-13: 978-0786954919
Numer katalogowy: 253850000
Cena: 29,95 USD
Tomb of Horrors to kolejna super-przygoda do 4E. Na 160 stronach zawarto materiał, który umożliwi graczom awansowanie postaci z 10. na 22. poziom doświadczenia. Tytułowa twierdza od lat przyciąga bohaterów, prowadząc ich ku zgubie. Sekrety demilicza Acereraka chronione są przez potężne pułapki i zastępy potworów. Sam moduł wzorowany jest na pierwowzorze spisanym przez Gary’ego Gygax’a w 1978 roku. Nie będzie to jednak pełna konwersja. Pierwotna przygoda jest jedynie inspiracją dla nowych wyzwań, podobnie jak miało to miejsce w 2. edycyjnym Return to the Tomb of Horrors.
Linia wydawnicza: Dungeons & Dragons 4th Edition
Autorzy: Ari Marmell, Scott Fitzgerald Gray
Wydawca oryginału: Wizards of the Coast
Data wydania oryginału: lipiec 2010
Miejsce wydania oryginału: USA
Liczba stron: 160
Oprawa: twarda
Format: 10.9 x 8.5 x 0.6 inches
ISBN-10: 786954914
ISBN-13: 978-0786954919
Numer katalogowy: 253850000
Cena: 29,95 USD
Tomb of Horrors to kolejna super-przygoda do 4E. Na 160 stronach zawarto materiał, który umożliwi graczom awansowanie postaci z 10. na 22. poziom doświadczenia. Tytułowa twierdza od lat przyciąga bohaterów, prowadząc ich ku zgubie. Sekrety demilicza Acereraka chronione są przez potężne pułapki i zastępy potworów. Sam moduł wzorowany jest na pierwowzorze spisanym przez Gary’ego Gygax’a w 1978 roku. Nie będzie to jednak pełna konwersja. Pierwotna przygoda jest jedynie inspiracją dla nowych wyzwań, podobnie jak miało to miejsce w 2. edycyjnym Return to the Tomb of Horrors.