» The Punisher #31 (4/1993)

The Punisher #31 (4/1993)

Dodał: Wiktor 'Anzelm' Wieczorek

The Punisher #31 (4/1993)
-
Ocena użytkowników
Średnia z 0 głosów
-
Twoja ocena
Mają na liście życzeń: 0
Mają w kolekcji: 1
Obecnie czytają: 0

Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie czytam
Tytuł: The Punisher #31 (4/1993)
Redaktor naczelny: Marcin Rustecki
Scenariusz: Mike Baron
Rysunki: Mark Texeira
Wydawca: TM-Semic
Data wydania: 1993
Tłumaczenie: Michał Zdrojewski
Format: B5
Oprawa: miękka
Papier: offsetowy
Druk: kolorowy
Cena: 18000 zł (przed denominacją)
Wydawca oryginału: Marvel Comics
Data wydania oryginału: 1991

Crash and burn
Punisher obserwuje na autostradzie tragiczną śmierć motocyklisty, który pędząc ok. 200 km na godzinę usiłował palić nowy narkotyk - Spid. Chwilę później na miejscu pojawia się także Ghost Rider. Od niego Frank dowiaduje się, że produkcja tego nowego narkotyku odbywa się na "Wyspie Śmierci" - potężnym wehikule złożonym z kilkunastu pojazdów. Zarówno Frank jak i Ghost Rider postanawiają rozprawić się z tym gangiem. Ponieważ Punisher wie, że wśród członków gangu wymagane jest branie narkotyków, więc prosi Micro o przygotowanie specyfiku, który zneutralizowałby skutki działania Spidu. Wkrótce potem udaje się na koncert rockowy, wiedząc, że solista zespołu bierze Spid. Po krótkim oczekiwaniu pojawia się na miejscu dealer z "Wyspy Śmierci". Frank zaczyna go śledzić. Co gorsza - policja podąża za nimi. Nagle wszystkie urządzenia elektryczne przestają działać. Jest to efekt pojawienia się "Wyspy Śmierci". Ktoś z jej wnętrza rzuca granat ogłuszający i Punisher traci przytomność...

Szybka jazda
Punisher odzyskuje przytomność by odkryć, że znajduje się we wnętrzu "Wyspy Śmierci". Po krótkiej rozmowie (wspieranej eliksirem prawdy) szef gangu proponuje Frankowi dołączenie do grupy jego kurierów. Na początek Punisher zostanie poddany próbie - musi dostarczyć towar jednemu z klientów i wrócić do "Wyspy Śmierci" przed zachodem słońca. W przeciwnym razie eksploduje ładunek wybuchowy na jego ręce. Przed udaniem się do klienta, Frank odwiedza dzielnicę, gdzie pojawia się Ghost Rider, usiłując go odnaleźć i poprosić o pomoc. Zamiast niego spotyka tylko Dana Ketcha. Po dostarczeniu towaru do klienta, którym okazuje się być Micro, Frank zabiera od niego specjalny program komputerowy, który ma za zadanie rozwalić "Wyspę Śmierci". W drodze powrotnej spotyka Ghost Ridera i wraca do gangsterów. Ponieważ dobrze spełnił swoją misję, szef gangu proponuje mu ostatni test. Frank musi zapalić Spid pędząc na motorze z szybkością 150 km/h. Przed wyjazdem Frankowi udaje się jeszcze umieścić program w komputerze "Wyspy Śmierci", która wkrótce potem rozpada się doszczętnie. Jednak szefowi gangu udało się przeżyć i postanawia zbudować kolejną, jeszcze potężniejszą gwiazdę śmierci...

Źródło: Wielkie Archiwum Komiksu

Tagi: The Punisher | Punisher | TM-Semic | Marvel Comics | The Punisher #31 (4/1993) | Mark Texeira | Mike Baron


Czytaj również

Punisher: Kingpin rządzi
Pogromca z przeszłości
- recenzja
Punisher MAX #01
Mściciel w średniej formie
- recenzja
New X-Men #2: Piekło na Ziemi
Piekło duszy
- recenzja
Ultimate Spider-Man #07
Pajęcze moce coraz trudniejsze
- recenzja
Marvel Now! 2.0 Tajne Imperium
Kiedy nadzieja umiera pierwsza
- recenzja
New X-Men #1: Z jak Zagłada
Morrison i X-Men, czy coś może pójść nie tak?
- recenzja

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.