30-08-2012 20:00
Red Dream (RNI) II TB3
W działach: Red Dream, RPG, Rzut na Inicjatywę | Odsłony: 4 Przyznam, że tak pozytywnej reakcji na pierwszą część "czerwono-sennego" komiksu się nie spodziewałem (/nie spodziewaliśmy ;)). Dotarły do nas głosy, że tamta odsłona była bardziej "zajawkowa" niż informacyjna. Ta druga - właśnie się pojawiła ;). Tu i tam, jak zwykle. Jak widzicie, dziś ciut bardziej merytorycznie. Acz ciągle z dystansem, co dojrzycie w komentarzach znanego Wam Cara ;).
Pamiętajcie również o poprzedniej części komiksu. Zwłaszcza o "słynnym" pierwszym dymku Cara na III planszy ostatniej odsłony cyklu ;). Przedmioty, Przeciwności, Mgła... to wszystko to mechaniczny żargon gry. Dzięki używaniu / tworzeniu / rozpraszaniu w/w rzeczy, podczas sesji tworzy się fabularna, sowiecka skazka... i przy okazji ustala się też, która Postać Gracza będzie miała rendez-vous z pewnym Carem ;).
Aha - i tradycyjnie - dla tych osób, które wolałyby mieć to wszystko w jednym pliku: voila, oto i on :).
Pozostaje nam chyba jeszcze skazka o mechanice Red Dream. Odłóżmy ją na nowy tydzień, OK ;)?
Wtedy też poznacie resztę "czerwonej drużyny" i... a, nie, niech to będzie niewielka niespodzianka :).
Pozdrawiam serdecznie,
Michał "Skryba" Ziętek.
PS. Na forum Poltergeist też może mnie "ścigać", zdradzam tam całkiem sporo rzeczy dotyczących procesu powstawania tej gry ;). A. I może jeszcze link do klipu, który wprawił Cara w osłupienie. Mocne.
17
Notka polecana przez: Aesandill, Blanche, bohomaz, de99ial, dzemeuksis, Eliash, GunarDAN, Indoctrine, Jade Elenne, kbender, KFC, Klapaucjusz, Nuriel, Sethariel, Squid, zegarmistrz
Poleć innym tę notkęKomentarze na tym blogu są zablokowane.