Scenariusze
Działy:» Pomysły
Wyświetlono rezultaty 1-27 z 27.
Sortuj wg:
Święto Jul cz. II
Kroniki Północy cz. V
Wysłannik Odyna Stoicie na oświetlonej blaskiem księżyca polanie, za potężnym wojownikiem w hełmie, którego plecy okryte są gęstym, ciemnym futrem. Dzierży on masywną włócznię, którą właśnie wbija w skaczącego na niego ogromnego wilkołaka. Ten jednak dosięga gardła wojownika swymi długimi pazura...Święto Jul cz. I
Kroniki Północy cz. IV
Face the Ansuzgardaraiwô!BurzumBergen. Stojąc na jednym z pobliskich wzgórz, można ujrzeć całą osadę, aż do nierównego, skalistego brzegu. Za nim rozciąga się tylko bezkres granatowego morza odbijającego srebrną smugę księżyca. Od brzegu ruszył ognisty wąż, utworzony z pochodni trzymanych przez...Do Końca Życia
Scenariusz przeznaczony do systemu Wilkołak: Apokalipsa
04-05-2004 21:51 | Michał 'ShpaQ' Laszuk | Komentarze: 6
Tytułem wstępu:Poniższa
opowieść przeznaczona jest dla tych, którzy mają odwagę i chęć spojrzeć na Świat
Mroku z innej niż dotychczas perspektywy. Bohaterami są bowiem ludzie, ci najzwyklejsi,
nie posiadający żadnych nadnaturalnych zdolności. Choć takie podejście wymaga
od Narratorów nieco więce...
Calineczka
Szkic przygody do Wilkołaka Apokalipsy
07-02-2004 22:44 | Paweł 'Skała' Jurgiel | Komentarze: 2
Tytułowa Calineczka to 6 letnia dziewczynka z niezwykle rozwiniętą,
a może po prostu jeszcze nie stłamszoną przez życie, wyobraźnią. Dziewczynką,
która miała szczęście, a może nieszczęście, zostać wybranką ducha. Ducha niezwykłego,
bo będącego wiernym dzieckiem Dzikuna. Ale zacznijmy od poc...
Zapomniana Mądrość
Szkic przygody przeznaczony do Wilkołaka Apokalipsy
07-02-2004 22:29 | Marcin 'Ellentir' Kuczyński | Komentarze: 4
Wiele dawnych prawd popada w zapomnienie. Buntownicze
szczenięta nie chcą uczyć się mądrości przodków, a ogromne pokłady wiedzy znikają
bezpowrotnie na skutek walk między zwaśnionymi plemionami. Czasem utracone Legendy
mszczą się na tych, którzy zapomnieli...
[Tło]
Gdzieś w Stanach Zjedn...
Bliźniaki
Scenariusz przeznaczony do systemu Wampir Maskarada
06-12-2003 23:33 | Logan | Komentarze: 9
Przygoda ta przeznaczona jest dla raczej nie więcej niż trzech
graczy. Świat Wampira jest tu potraktowany dosyć swobodnie. Chodzi przecież
w końcu o dobrą zabawę.
Przy tworzeniu postaci poproś, żeby uczestnicy gry stworzyli
po dwie: zarówno kainitę jak i człowieka, zupełnie ze sobą niezwiąz...
El Passo - Tombstone
Scenariusz do systemu Werewolf: Wild West
(Przygoda ta nie spełniała niektórych kryteriów przyjętych przez redakcję Poltergeista. Została zatem gruntownie przeredagowana. Zmiany nie ograniczyły się w tym wypadku do sfery językowej. Niektóre wątki fabularne zostały zmienione a pewne wydarzenia mające miejsce w oryginalnej wersji pom...Zbrodnia, kara i zbrodnia.
Szkic przygody do gry Wilkołak Apokalipsa
08-09-2003 00:06 | Zeus | Komentarze: 4
Tło: Grupka archeologów odnalazła grobowiec/kurhan/cmentarz
garou. Jak to archeolodzy, rozgrzebują, wynoszą, tną i klasyfikują. Innymi słowy
- profanują. Zetknięcie z nieznaną dotąd kulturą owocuje entuzjazmem, zwielokrotnionym
tempem pracy, wreszcie rozgłosem. Szczątki wilkołaków dostarcza...
13-te piętro.
Szkic scenariusza do wilkołaka ale nie koniecznie :)
08-09-2003 00:02 | Zeus | Komentarze: 4
Tło: Sydney Blake, Ragabash Tubylców
Betonu od niedawna pracuje jako stały agent nieruchomości w biurowcu McGowan.
Jego pierwszymi klientami byli obcokrajowcy, którzy przedstawili się jako Tohu
i Bohu. Chcieli wynająć całe trzynaste piętro budynku. Problem w tym, że takie
piętro... nie i...
Czas Węża
Kroniki Północy cz. III
CZAS WĘŻA Wstęp Przygoda ta przeznaczona jest dla 2-3 graczy i nawiązuje do wydarzeń opisanych w moich poprzednich tekstach (Thing i Ludzie Krzyża), bez większych jednak problemów może zostać poprowadzona jako osobna całość. Tym razem zdecydowałem się na wprowadzenie licznych element...Ludzie Krzyża
Kroniki Północy cz. II
LUDZIE KRZYŻA Oto ja posyłam was jak owce pomiędzy wilki (Mt 10:16, Przekład Nowego Świata) Wstęp Przygoda ta jest rozwinięciem jednego z wątków mojego poprzedniego tekstu zatytułowanego "TING". Chodzi o próbę przebłagania gniewu bogów po wydarzeniach w Bergen. Bez większych problemó...Gość w dom, Żmij w dom.
Szkic scenariusza do systemu Wilkołak: Apokalipsa
Gość w dom, Żmij w dom. To szkic przygody dla początkujących Garou, takich, których nie informuje się o wszystkim co dzieje się w Szczepie, bo nie mają jeszcze dostatecznego zaufania starszyzny. Pomysł historii opiera się na jednym bohaterze niezależnym, należy więc dobrze poznać tę postać...TING
Kroniki Północy cz. I
Wstęp Przygoda ta pełni rolę wprowadzenia w świat wczesnego średniowiecza (druga połowa dziewiątego wieku) w Skandynawii (a konkretniej w Norwegii). Podkreślam, że jest to bardziej mityczna niż historyczna kraina i mimo że wiele z wymienionych tu postaci jest wzorowanych na postaciach rze...Czerwone Ćwieki
Przygoda do Mag: Wstąpienie
CZERWONE ĆWIEKI Przygoda zdecydowanie przeznaczona dla osób dorosłych. Nie ślińcie się, nie ma w niej tematyki erotycznej, choć takie przygody również zdarzało mi się prowadzić, po prostu po raz pierwszy od kilku lat wziąłem się za horror, pełen przemocy i bólu. Wyszło mi całkiem dobrze - i...Trzy Plamy
Scenariusz do systemu Mag: Wstąpienie
“Nie pytaj próżno, bo nikt się nie dowie, Jaki nam koniec gotują bogowie.” Horacy Tytułem Wstępu Przedstawiony niżej scenariusz to model przygody o charakterze kryminalnym. Bohaterowie zostają postawieni przed koniecznością poszukiwania sprawcy morderstwa ich znajomego. Przygoda zaw...Pułapka
Scenariusz do systemu Mag: Wstąpienie
18-08-2002 00:00 | MIKK | Komentarze: 4
Przygoda ta powstała jako część dużej kroniki, ale ze względu
na jej konstrukcję można ją swobodnie wpleść w dowolną kronikę, lub poprowadzić
jako jednostrzałówkę. Akcja przygody toczy się w Luizjanie, ale mozna ja osadzić
w dowolnym miejscu.
ZAWIĄZANIE AKCJI.
Kiedyś w jakiś sposób boh...
Początki Grozy
Scenariusz do systemu Mag: Wstąpienie
Z podziękowaniami dla Michała Samujły, za koleżeńską postawę. Poniższy scenariusz był testowany na grupie trzech graczy, opisywane wydarzenia miały miejsce w Mrocznej Polsce, postacie graczy tworzyły kabałę i dysponowały do drugiego poziomu magyą wszystkich sfer, poza sferą Życia. Każdy scenarius...Skrzypek na dachu
Trzynaście kilometrów na wschód od Zebrzydowic leży mała, postpegeerowska wieś. Znak przy drodze, wykrzywiony w lewą stronę i przeżarty przez rdze, głosił kiedyś "Wieś Łakocie". Kilkadziesiąt brudnych, mających lata swojej świetności za sobą, domków, sklep, remiza, będący w ciągłym remoncie dom kul...Władca Nocy
Przygoda do systemu Wampir:Maskarada.
1. Cała prawda o... Historia tej przygody sięga wczesnych lat piędziesiątych. Catherin Blade dowodząca wykopaliskami na terenie Egiptu znajduje wejście do starożytnego grobowca. Jej radość nie ma granic gdy znajduje w środku idealnie zachowany sarkofag a w środku niego pięciotysięcletnią mumię. H...Bunt Pionków Szachowych
Scenariusz do systemu Mag: Wstąpienie
"Czasem coś może być dokładnie takie jakim się wydaje" W swym założeniu przygoda adresowana jest do osób pełnoletnich. Przygoda do systemu MAG, przeznaczona jest dla 4 – 6 postaci o dowolnym stopniu zaawansowania. Jednak dla dobra przygody wskazane byłoby posiadanie przez postacie dos...Teatr jednego aktora
Scenariusz do systemu Mag: Wstapienie
Motto: „Wszyscy jesteśmy aktorami w teatrze życia” Jest to przygoda „specjalnego zastosowania”, do wykorzystania tylko w specyficznych warunkach, wymagająca dużego zaangażowania od odgrywających swoje postacie graczy. Właśnie odgrywających, a nie grających. Dlaczego?! Zaczni...Ostatnie życzenie
Scenariusz do Świata Mroku
Przygoda ta jest swoistą odskocznią od normalnych sesji w systemach opartych na Świecie Mroku, jest ona na tyle daleka od konwencji normalnych przygód, że być może powinieneś zapytać graczy, czy mają na taką odskocznię ochotę. Zwłaszcza, że akcja działa się będzie w innej czasoprzestrzeni, a dokładn...Twórca
Scenariusz do systemu Mag: Wstąpienie
Przygoda ta przewidziana jest dla grupy graczy o dowolnym poziomie mocy, jednak wskazane jest, aby choć jedna z postaci władała sferą Ducha na poziomie ***. Przeciwnicy, jakich napotykają gracze nie będą wprawdzie dysponowali potężnymi mocami, ale jak to się mówi, nie ważny jest rozmiar pałec...Drzwi
Scenariusz do systemu Wraith: The Oblivion
06-12-2001 00:00 | Mortiss | Komentarze: 0
Scenariusz ten powstał blisko rok temu jako mój drugi scenariusz do systemu Wraith. Jak to u mnie zwykle bywa, przeznaczony jest dla jednej osoby, która tym razem wciela się w rolę psychopatycznego najemnego zabójcy. Oprócz gracza, jest oczywiście Narrator i potrzebna jest niezwykle osoba, która zag...
Fabryka Mydła 1939
Szkic przygody do Wampir: Maskarada (dla ghuli)
0. Wstępniaczek (tylko dla narratora): „Kreisleiter Fritsche pozostał sam w swoim gabinecie. Nie wątpił, że dane mu polecenie należy do spraw wielkiej wagi państwowej. Nic nie można przegapić. Fabryka mydła... hm... – zastanawiał się. – Władze w Berlinie nie interesowałyby się z...Nowe Millenium
Szkic przygody do systemu Wampir: Maskarada
WSTĘP Witam milenium inspiruje każdego chyba autora do napisania czegoś konstruktywnego, ale co zrobić gdy rok 2001 za pasem ;( zaczyna doswszystkich. Nowe kwierać brak pomysłów. No tak, wizje apokaliptyczne są drążone w każdym systemie do upadłego , Najprostszym przykładem może być gehenna w wamp...Alice in Chains
Szkic scenariusza do Wraith: The Obliwion
06-12-2001 00:00 | Mortiss | Komentarze: 2
1. Wstęp
Z uwagi na fakt, iż jest mój pierwszy autorski scenariusz do tego systemu, jaki napisałem ponad 1,5 roku temu, pozwolę sobie na ogólnikowość w podawaniu materiału, zostawiając przyszłemu Prowadzącemu spore pole do popisu. Wynika to stąd, że niektóre przedstawione w scenariuszu sceny da si...