» Rök

Rök

Dodał: Marcin 'Ezechiel' Zaród

Rök
-
Ocena użytkowników
Średnia z 0 głosów
-
Twoja ocena
Mają na liście życzeń: 0
Mają w kolekcji: 0
Obecnie grają: 0

Dodaj do swojej listy:
lista życzeń
kolekcja
obecnie gram
Typ gry: logiczna
Liczba graczy: od 2 do 5
Wiek graczy: od 8 lat
Czas rozgrywki: 20 minut

Informacje wydawcy gry:

Zostań mistrzem run - Rök:

Przez stulecia runy zawierały ezoteryczne moce, zapewniające władzę oraz dar jasnowidzenia tym, którzy umieli je interpretować. Gracze mają teraz dostęp do tych mocy, ale muszą najpierw pokonać wszystkich swoich przeciwników. Muszą być bezwzględni, muszą wykorzystać swój zmysł obserwacji oraz muszą poruszać się z prędkością światła, aby stać się Wielkim Mistrzem sztuk runicznych - Wybranym może być tylko jeden!

Rök to zwariowana gra dla 2-5 graczy, których celem jest zebranie największego skarbu. Skarbem w tym wypadku nie są jednak dobra materialne, a wiedza i moc, którą można posiąść, gdy umie się wykorzystać runiczną magię.

W skład gry wchodzą:
- 49 run: Runa Przeznaczenia oraz 48 run w trzech kolorach, na każdej wygrawerowano symbol runiczny (w każdym z kolorów występuje 8 par run);
- 1 woreczek;
- Instrukcja.

Na początku na środku stołu umieszcza się Runę przeznaczenia, a następnie każdy gracz losuje swoją Runę Równowagi, którą kładzie odkrytą przed sobą.

W każdej rundzie gracz losuje z woreczka od 2-5 run i trzyma je w garści. Po tym jak wszyscy wylosują swoje runy gracze rzucają wylosowane runy na stół. Następnie w tak przygotowanej puli poszukują par - jeżeli jakąś zauważą, zabierają ją. Wolno im jednak używać przy tym tylko jednej ręki, a do tego muszą pamiętać, że nie wolno im odwracać run, które znalazły się na stole zakryte.

Jeżeli gracz zauważy runę stanowiącą parę do swojej runy równowagi musi postarać się ją zdobyć! Jeżeli w padnie ona w ręce jednego z przeciwników, to równowaga gracza zostanie zachwiana - straci on swoją runę równowagi oraz wszystkie pary w danym kolorze, które dotychczas zdobył.

Na koniec rundy gracze sprawdzają, czy nikt nie pomylił się podczas zdobywania par. Grający, którzy podczas szalonej rywalizacji dali się zwieść podobnym symbolom muszą oddać runy zdobyte wcześniej. Na końcu rundy wszystkie runy, które pozostały na środku stołu są z powrotem wrzucane do woreczka.

Rozgrywka trwa kilka rund, do momentu, kiedy liczba run znajdujących się w woreczku będzie mniejsza luba równa liczbie osób biorących udział w rozgrywce. Wtedy też gracze podliczają pary, które udało im się zdobyć, a zwycięzcą zostaje osoba, która ma ich najwięcej.

Spostrzegawczość i refleks są niezwykle potrzebne podczas rozgrywki, ale prawdziwy Wielki Mistrz musi wykazać się także nie lada zręcznością, kiedy w sytuacjach remisowych zmuszony jest do “ślizgania” run po stole w kierunku runy przeznaczenia.

Odnajdź w sobie moc niezbędną do obudzenia magicznych mocy drzemiących w runach!
Tagi: rok | Thierry Chapeu | Gigamic | G3


Czytaj również

Szarlatani z Pasikurowic
Mikstura na wszystko
- recenzja
Mombasa
Giełda, kolonializm i poprawność polityczna
- recenzja
Pszczółki
Jedyna gra, w której dzieci nie lubią misia
- recenzja
Zaklęta Wieża
Kto uratuje księżniczkę, no kto?
- recenzja
Imperializm: Droga ku dominacji
Budowanie cywilizacji po polsku
- recenzja
Wieża duchów
Przesympatyczne memory dla najmłodszych
- recenzja

Komentarze


Jeszcze nikt nie dodał komentarza.

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.