» Wieści » Polska karta postaci do Deadlands: Reloaded

Polska karta postaci do Deadlands: Reloaded

|

Polska karta postaci do Deadlands: Reloaded
Na stronie wydawnictwa Gramel zaprezentowana została karta postaci, jaką będziemy mogli znaleźć w polskiej edycji Deadlands: Reloaded.

Poza tym w sklepie wydawnictwa pojawił się podręcznik Interface Zero w formacie pdf, w dwóch wersjach - z psionikami (za 26 zł) i bez nich (za 19 zł).
Źródło: Wydawnictwo Gramel
Tagi: Wydawnictwo Gramel | Deadlands: Reloaded | Interface Zero | Savage Worlds Kurier | Savage Worlds PL


Czytaj również

Komentarze


Umbra
   
Ocena:
0
Nie wiem jak wyglądały poprzednie, bo nigdy w Deadlands nie grałem ani nie czytałem podręcznika, ale ta jest bardzo fajna
17-02-2012 16:38
Malaggar
   
Ocena:
0
38850

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
Spoko loko, Mal, nie przybijaj gwoździ Spockiem bo się Beacon obrazi
17-02-2012 17:03
leto_ii
   
Ocena:
0
Sama karta wygląda dla mnie jak robiona przez gimnazjalistę (bez urazy), który zastanowił się co mu przypomina dziki zachód i wszystkie te elementy dał na kartę, układając je i dobierając kolory tak jak umiał - średnio. Całość wygląda za bardzo odpustowo.

Ciekawe jak to wygląda po wydrukowaniu na monochromatycznej laserówce albo odbiciu na ksero - mam nadzieję, że będzie inna wersja karty, PF.

Nie znam Deadlands i nie mam pojęcia jak poprzednie karty wyglądały. Ta mi się nie podoba. Mam nadzieję, żę podręcznik nie będzie w tym samym stylu.

Jednocześnie sam nie posiadam umiejętności aby zrobić lepszą i wiem, że dobra karta postaci to jednak jest pewna sztuka, nie każdy umie ją zrobić :)
17-02-2012 17:58
Seji
   
Ocena:
+13
No jak tak mozna. Karta zawiera elementy mechaniczne. Sztony! Karty! Kostki! STRASZNE! A gdzie miejsce na opis PSYCHOLOGII postaci? Na RYS OSOBOWOSCI? Do tego te kolory... Karta powinna byc czarno-biala, zeby nie rozpraszac IMMERSJI. Nienawidze tego, co gramel (celowo mala litera) robi z GRAMI FABULARNYMI.
17-02-2012 18:27
37965

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
+4
@Seji
Ale nie wszystko stracone. W rogu jest krew, by wiadome było, iż cierpisz, gdy rzucasz samochodami.
17-02-2012 18:42
GRAmel
    @ leto_ii
Ocena:
+3
http://peginc.com/Downloads/Deadla nds/DLEXCharacterSheet.pdf

http://peginc.com/Downloads/Deadla nds/CharacterSheetDLR-fillable-ver5.pdf

Oficjalne karty do deadlands. Mozna wygooglac. Zawsze byly kolorowe. I bedzie wersja zrobiona pod b_w, spokojnie.


Droga moderacjo, prosze o usuniecie nic nie wnoszacych postow osoby znanej z tego, ze przeszkadza jej to, ze SW jest dobra gra.
17-02-2012 18:44
Gruszczy
   
Ocena:
+3
Mnie chyba nie można zarzucić, że przeszkadza mi SW to dobra gra, bo co jakiś czas od Ramela zdarza mi się coś kupić. Nie zamierzam smyrać się jednak po jajkach z tego powodu.

Kolorowa karta jest paskudna, również w oryginale. Mieszanie tak wielu barw jest bezguściem zarówno w kwestiach ubioru, jak i kart postaci. Druga karta jest o niebo lepsza, bo ma właściwie tylko dwa odcienie (te naboje na dole są tylko wyjątkowo słabe). Ja lubię minimalizm i czerń/biel by mi w zupełności wystarczyła. Ważne, by karta była czytelna, a nie miała w pyte kolorków.
17-02-2012 18:57
Malaggar
   
Ocena:
0
Ramelu, druga jest dobra.
17-02-2012 19:02
37965

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
0
@GRAmel
Jak to wygląda w druku? Porównując na ekranie z oryginałem, zwiększenie nasycenia/kontrastu (+usunięcie wyblakłych pól) nie wychodzi na plus. Osobną kwestią jest to, że dorysowane po boku drewno dobrze by było poprawić. Poza tym wydaje się projekt być funkcjonalny.
17-02-2012 19:08
37965

Użytkownik niezarejestrowany
   
Ocena:
+1
@Gruszczy
Jakkolwiek zaprezentowana karta postaci nie jest ładna - druga do ładnych nie należy również. Za to prezentowana ma tę przewagę, iż jest bardziej przejrzysta oraz intuicyjna, co jest raczej dla karty postaci istotniejsze.
17-02-2012 19:13
   
Ocena:
0
Wiesz Gramel, tej osobie przeszkadza lubienie niepoprawnych politycznie czy ogólnie ZŁYCH gier.
17-02-2012 19:28
Majkosz
   
Ocena:
+8
E tam, drodzy koloryści.

Taka karta bardzo koresponduje z kampowym stylem Deadlands. Która to gra nigdy nie była, nie jest i nie będzie w "dobrym guście" - jeżeli za "dobry gust" uznać estetykę minimalistycznej oszczędności, funkcjonalizmu albo stosowności. Czy inne modernistyczne fetysze.

O czym mogę sobie mówić z pełnym przekonaniem, bo nie projektowaliśmy tej karty, taką Gramel dostał z PEGa.

(A o czytelność się nie martwicie, na wydruku wszystko widać).

Pozdrawiam!
17-02-2012 19:52
Gruszczy
   
Ocena:
+3
@Majkosz: Nasza karta wygląda paskudnie, bo tego wymagają realia. Znakomite uzasadnienie :-)
17-02-2012 20:29
AdamWaskiewicz
   
Ocena:
0
Ja jednak poczekam na wersję czarno-białą. Ale fajnie, że wiadomo, jak będzie wyglądać kolejny element podręcznika.
17-02-2012 21:16
ThimGrim
   
Ocena:
0
A co tam jest napisane pod Zawadami i Przewagami? Jakieś numerki i coś tam jeszcze jest napisane.
19-02-2012 11:36
AdamWaskiewicz
   
Ocena:
0
Pedeki i poziomy doświadczenia przecież.
19-02-2012 11:49
leto_ii
   
Ocena:
0
@GRAmel - druga karta z Twojego linku jest już lepsza i chętnie ją bym zobaczył w podręczniku. Ale na pierwsza wersja... Na prawdę nie ma opcji aby taki paskudztwo zamienić na coś lepszego, estetycznego i bardziej czytelnego ?
19-02-2012 14:11
GRAmel
   
Ocena:
+5
Karta pierwsza zostala uznana przez caly swiat (poza 3 osobami) za wyjatkowo brzydka i jest zastepiona uznana przez caly swiat poza wami za ladniejsza. A ze w GRAmelu podzielamy zdanie swiata (podziela je rowniez np Jagmin, ktory na kartach na prawde sie zna), to nie bedzie innej wersji karty. Bedzie wersja cz-b i wersja dla Gruszczego.

19-02-2012 16:23
von Mansfeld
   
Ocena:
0
@GRAmel

Polski fandom jest tym "Innym". Dobrze wiesz o tym. ;)
19-02-2012 16:25

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.