Pliki

Witaj, Panie. Dziwić Cię może ta komnata, położona w tak słabo oświetlonym miejscu, ukryta za tak grubymi podwojami. Wiem, że spoglądasz zaskoczony na zgromadzone tu woluminy, skoro przed chwilą opuściliśmy Bibliotekę. Cóż, służę uprzejmie wyjaśnieniami. W tym pomieszczeniu przechowujemy dzieła wyjątkowe. Wyjątkowe ze względu na ich wiek, ilustracje czy też na to, że zachowały się jedynie fragmenty całości, dziś już zapomnianej i niedostępnej. Widzisz, Panie, to biurko po prawej? Tak, to pełne buteleczek z inkaustem, gęsich piór i szkieł powiększających. Tu właśnie, za odpowiednią opłatą Ty lub wynajęty przez Ciebie mnich możecie skopiować treść danego dzieła. Tych bowiem woluminów nie wypożyczamy, ale jeżeli będziesz dla nas szczodry ich wiedza powędruje za Tobą wszędzie.
Oczywiście, jeżeli posiadasz jakieś oryginały, które chciałbyś na naszą rzecz odstąpić w swej wielkoduszności, czekamy.

Insygnium Fatum - Opowiadanie o ludzkich namiętnościach, miłości, wojsku i przyjaźni rozgrywające się w scenerii agaryjskiego miasteczka ogarniętego nienawiścią. Autor: Mateusz 'Maestro' Paszun [210 KB, PDF]

Waleczne wilki pogranicza - Tekst przekrojowy, ukazujący czytelnikowi codzienność agaryjskiego żołnierza. Z artykułu można dowiedzieć się o poszczególnych oddziałach, formacjach wojskowych, sposobach rozegrania starć i nowych rodzajach broni (jak i o ciekawostkach tyczących się żołnierskiego życia). Słowem - wszystko czego chcieliście się dowiedzieć prowadząc przygodę w Agarii, a baliście się zapytać! Autor: Marcin 'Czarodziej.goblin' Sindera [968 KB, PDF]

» Zmodyfikowane reguły strzelania - Artykuł ukazujący nowe, bardziej dokładne spojrzenie na broń palną w Monastyrze. Odpowiednio poszeregowane zasady alternatywne i detaliczne opisy broni umożliwiają pełniejsze i szczegółowsze wykorzystanie muszekietów i pistoletów w czasie sesji. Autor: Michał 'Oddtail' Sporzyński [932 KB, PDF]

» Pomoce do Gambitu Złotego Króla - Plik zawierający wszystkie listy i innego rodzaju pomoce zawarte w Gambicie Złotego Króla gotowe do wydrukowania, a także liste utworów świetnie nadających się do poszczególnych scen. Autor: Borys 'Halfling' Romanko [176 KB, PDF]

» Virchy - Opis lokacji leżącej w bardańskich górach. Bogato ilustrowany nationbook, opisujący zarówno życie codzienne mieszkańców jak i wielką politykę. Zawiera również część dla MG wypełnioną deviria, BNami i licznymi pomysłami na przygody. [7403 KB, PDF]

» Ściąga do Monastyru - Kiedy testujemy jaką Umiejętność, do jakiego Współczynnika ją przypasować, jakie są przykładowe utrudnienia? Jakie modyfikatory powodują rany? Jak wykorzystywać Punkty Przewagi? Kilka istotnych dla MG kwestii, które trudno zapamiętać przeczytacie w tym pliku. Autor: Maciej 'Albert' Kaska. [139 KB, PDF]

» Procentowe szanse testów - Tabela pokazująca procentowe szanse sukcesu dla konkretnej wartości Współczynnika oraz Umiejętności. Doskonała przy opracowywaniu przeciwników i bohaterów graczy oraz przy stopniowaniu napięcia. Autor: Michał 'Oddtail' Sporzyński. [134 KB, PDF]

» FAQ do Monastyru - Najczęstsze pytania i problemy dotyczące mechaniki oraz świata Monastyru wraz z odpowiedziami. Autoryzowany przez twórców gry. Obecnie nie do końca aktualny w związku z pojawieniem się poprawionej edycji twardookładkowej. [169 KB, PDF]

» Kapitan Duszan Jurkowić - postać do Monastyru stworzona dzięki programowi MKP. Do wykorzystania zarówno jako NPC, jak i postać lub pomysł na własnego bohatera. Autor: Marcin 'Ezechiel' Zaród. [43 KB, HTML]

» Kawaler Marcus de la Rhei - postać do Monastyru stworzona dzięki programowi MKP. Do wykorzystania przede wszystkim w kampanii Północny Wiatr, ale również jako NPC czy BG w dowolnej innej przygodzie. Autor: Marcin 'Ezechiel' Zaród. [48 KB, HTML]

» Panna Julia Alkud Karahan - postać do Monastyru stworzona dzięki programowi MKP. Do wykorzystania przede wszystkim w kampanii Północny Wiatr, ale również jako NPC czy BG w dowolnej innej przygodzie. Autor: Marcin 'Ezechiel' Zaród. [44 KB, HTML]

» Ojciec Jean de Courenay - postać do Monastyru stworzona dzięki programowi MKP. Do wykorzystania przede wszystkim w kampanii Północny Wiatr, ale również jako NPC czy BG w dowolnej innej przygodzie. Autor: Marcin 'Ezechiel' Zaród. [44 KB, HTML]

» Poprawki w edycji HC - Zmiany i poprawki twardookładkowej wersji dokonane w stosunku do wersji Monastyru w miękkiej oprawie. [179 KB, PDF]

» Mapy Dominium - Mapu ukazujące w dość ogólnych rysach Domninium. Autor: Michał Oracz [2032 KB, PDF]

» Poprawiony Bestiariusz - Poprawiony w stosunku do pierwszej wersji bestiariusz do gry Monastyr. [572 KB, PDF]

» Projekt Kathard - Fanowski projekt, w którym znajdziecie kilka świetnych pomysłów na przygody w Kathardzie, podbitej ostatnio przed Kord prowincji. Dodatek pełen piasków pustyni i ukrytych w nim deviria. [1875 KB, PDF]

» Mapa Kathardu - prowincji Kordu, stanowi świetne uzupełnienie do lektury Projektu Kathard. Autor: Michał Oracz [250 KB, JPG]

» Mapa wyspy Sorba - mapa pierwotnie opublikowana w Gwiezdnym Piracie.

» Magia Kathardu - Słów kilka na temat magii pustyni oraz przykładowe zaklęcia. Autor: Michał Oracz. [143 KB, PDF]

» Języki Dominium - Opis najważniejszych, a także tych mniej istotnych języków Dominium wraz z zasadami ich używania i nauczania. Autor: Marcin Blacha. [185 KB, PDF]

» Walka treningowa - analiza - Analiza Walki treningowej. Zawiera między innymi tabele określające szanse powodzenia podczas walki. Autor: Sławomir 'Zuhar' Wrzesień. [900 KB, PDF]

Karty postaci

» Oficjalna karta postaci - Oficjalna karta postaci do gry Monastyr. [199KB, PDF]

» Ulepszona karta postaci - Karta postaci stworzona przez Marcina Sinderę, z ulepszonym rozstawem tabelek. [48KB, PDF]

Fragmenty podręczników

» Nordia: wstęp - Fragment nationbooka Nordia. Wstęp zawierający krótkie, acz przekrojowe spojrzenie na różne aspekty tej krainy. [183 KB, PDF]

» Nordia: tereny zaboru bardańskiego - Fragment nationbooka Nordia. Opis zaboru bardańskiego, toczącego się tam kofliktu oraz ogólnej sytuacji górskiego regionu. [180 KB, PDF]

» Pierwszy fragment - Fragment podręcznika do Monastyru, ujawniający pierwszych parę stron. [325 KB, PDF]

» Drugi fragment - Fragment podręcznika do Monastyru, ujawniający opis Dorii. [418 KB, PDF]

» Fragment Monastyr HC - Fragment twardookładkowej wersji podręcznika do Monastyru, ujawniający opis patronów i świętych. [787 KB, PDF]

» Kathard - Fragment opisu Kathardu, prowincji Kordu, w której rozgrywa się pierwsza z oficjalnych przygód do Monastyru - Ostatnia wspólna jesień. [1190 KB, PDF]

Do otwarcia plików PDF niezbędny jest Adobe Reader, ktory można ściągnąc za darmo stąd.
ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.