Player's Guide to Eberron
Dodał: memnos
Linia wydawnicza: Eberron
Autorzy: James Wyatt, Keith Baker, Luke Johnson, Steven Stan! Brown
Okładka: Wayne Reynolds
Ilustracje: David Michael Beck, Brent Chumley, Eric Deschamps, Draxhall Jump Entertainment, Steve Ellis, Howard Lyon, Lucio Parrillo, Steve Prescott, Anne Stokes, Francis Tsai
Wydawca oryginału: Wizards of the Coast
Data wydania oryginału: styczeń 2006
Miejsce wydania oryginału: USA
Liczba stron: 160
Oprawa: twarda
Format: 225 x 280 mm
ISBN-10: 0-7869-3912-5
Numer katalogowy: 953680000
Cena: 29,95 USD
Wspaniały zbiór zasad i przewodnik geograficzny dla grających w Eberronie!
Player's Guide to Eberron zawiera wszystko, co powinien wiedzieć gracz o settingu Eberron. Prezentując rozległe informacje w przystępnym formacie, ten przewodnik zawiera wszystkie kluczowe tematy, które postać powinna znać, od Aerenalu do Zilargo, od polityki rodów po Ostatnią Wojnę, od smoków po Panów Pyłu, bez ujawniania informacji, o których powinien wiedzieć wyłącznie Mistrz Podziemi. Nowe klasy prestiżowe, atuty, magiczne przedmioty i czary są zamieszczone w odpowiadających im rozdziałach.
Autorzy: James Wyatt, Keith Baker, Luke Johnson, Steven Stan! Brown
Okładka: Wayne Reynolds
Ilustracje: David Michael Beck, Brent Chumley, Eric Deschamps, Draxhall Jump Entertainment, Steve Ellis, Howard Lyon, Lucio Parrillo, Steve Prescott, Anne Stokes, Francis Tsai
Wydawca oryginału: Wizards of the Coast
Data wydania oryginału: styczeń 2006
Miejsce wydania oryginału: USA
Liczba stron: 160
Oprawa: twarda
Format: 225 x 280 mm
ISBN-10: 0-7869-3912-5
Numer katalogowy: 953680000
Cena: 29,95 USD
Wspaniały zbiór zasad i przewodnik geograficzny dla grających w Eberronie!
Player's Guide to Eberron zawiera wszystko, co powinien wiedzieć gracz o settingu Eberron. Prezentując rozległe informacje w przystępnym formacie, ten przewodnik zawiera wszystkie kluczowe tematy, które postać powinna znać, od Aerenalu do Zilargo, od polityki rodów po Ostatnią Wojnę, od smoków po Panów Pyłu, bez ujawniania informacji, o których powinien wiedzieć wyłącznie Mistrz Podziemi. Nowe klasy prestiżowe, atuty, magiczne przedmioty i czary są zamieszczone w odpowiadających im rozdziałach.